Finom változások a megjelenésben: ez általában azt jelenti, hogy csak a szakértő szem veszi észre a módosításokat. Ez ebben az esetben sincs másképp, a B-osztály ráncfelvarrása nagyobb légbeömlővel ellátott, átdolgozott első lökhárítót, módosított hűtőmaszkot, a fényszóróba integrált nappali világítást hozott. Hátul kétszínű, LED-es lámpatestek, módosított lökhárító és trapéz alakú kipufogóvégek zárják a képet. 

A műszerfalon nyolccolos monitor, tucatnyi színben választható környezeti hangulatvilágítás, valamint opcióként kulcs nélküli indítás vár. Az ütközés-megelőző rendszer mostantól fékezni is tud, nem csak figyelmeztetni, és megnövelték a fáradtság-figyelő berendezés üzemi tartományát, mostantól 60 és 200 km/óra között figyeli, hogy mennyire lankad figyelmünk, és ezt ötfázisú kijelzőn meg is mutatja nekünk 
A motorválaszték jelentősen változott. Nem arra gondolunk, hogy mostantól már a B 200 CDI dízelmodellhez rendelhető az összkerékhajtás, ami eddig csak a 220-as modellhez volt opció, hanem a november elején bevezetendő B 200 Natural Gas Drive földgázos verzióra, valamint a vele együtt érkező villanymotoros kiadásra, a B Electric Drive-ra (képeinken). 
Előbbi kétliteres motorja 156 lóerőt és 270 Nm-t tud, átlagos üzemanyag-fogyasztása 4,2 kg/100 km, végsebessége kerek 200 km/óra. A villanymotoros B-osztály 180 lóerővel és 340 Nm nyomatékkal áll a vezető rendelkezésére, végsebessége 160 kilométer óránként.