Ismét lesz Honda HR-V

Klasszikus néven jön a Vezel

Szerző: Svékus Gergő levél küldés 
Dátum: 2014.09.10. 13.00

Az autót már ismerjük, de európai kiadását most láthatjuk először. A név is új, azaz pont hogy régi.

A rajongók éveken át könyörögtek a Hondának, hozza vissza a HR-V-t, a márka kompakt szabadidőjárművét. A cég eddig ellenállt, most viszont kész a termék, ezért a hívek megkapják a magukét, és Európában a hőn szeretett néven forgalmazzák a másutt Vezel néven kapható autót

A pontos műszaki részletekről a Párizsi Autószalonon, október első hetében számol be a Honda. Egyelőre csak a már ismert tényeket ismételték át: az autó kis méretei (a japán specifikációjú modell 4,3 méter hosszú, 1,77 széles, 1,6 magas, tengelytávja 2,61 méter) ellenére tágasnak ígérkezik, amit mindenekelőtt a Jazz padlólemezének, vagyis az első ülések alá költöztetett üzemanyag-tartálynak és a Magic Seat néven ismert, felhajtható, lefektethető hátsó üléseknek köszönhet. 
A csupán 1,2 tonnás HR-V motorjairól nincs információ, de a Jazz-rokonságból kiindulva alighanem kicsi benzinesekkel (1.2, 90 LE, illetve 1.4, 100 LE) kell beérnünk. 
További részletek októberben.

Kommentek

  • Hanyes

    Nissan Juke Hondára szabva.

Ha Ferrariba ülsz, soha ne indulj el így

Van, akiknek úgy hozta a sors, hogy egy Ferrari vezetőülésében találta magát, és van, akinek ez a feladat meghaladja a vezetői képességeit. Ha ez a két körülmény adott, akkor születnek ilyen videók.

Újabb női tesztpilóta a Forma-1-ben

A svájci Sauber-csapat a kolumbiai GP3-versenyzőnőt, Tatiana Calderont igazolta fejlesztőpilótaként.

F1: Nézd meg mozgásban az összes idei autót!

Hétfőn elkezdődött az előszezoni tesztelés Barcelonában, az összes F1 csapat 2017-es autója bemutatkozott már pályán.

F1: Folytatódik a McLaren vergődése

A második barcelonai tesztnap délelőttje is a Mercedesé volt, miközben több csapat autója is a garázsban vesztegelt. A McLarennél megint motort kellett cserélni.

F1: A Ferrari megtanult hallgatni, máris támadják miatta

Olaszországban nem vették jó néven, hogy a Ferrari az idei előszezonban hallgatásba burkolózik.

Bűnös és fizet a gyilkos légzsákok gyártója

A Takata hivatalosan is bűnösnek vallotta magát az általa gyártott, világszerte legalább 15 emberéletet követelő hibás légzsákok miatt, és beleegyezett az egymilliárd dolláros büntetőbírság kifizetésébe – közölte az amerikai igazságügyi minisztérium.

F1: 2025-ig marad az Orosz Nagydíj

Az Orosz Nagydíj szervezői szerződést hosszabbítottak, 2025-ig biztosan marad Szocsiban a Forma-1. Éjszakai futam is lehet.

Magyar ötlettel alakulhat át az autós kárrendezés

A gépjármű-kárrendezési folyamatokat támogatja a KárWeb nevű hazai startup. A szolgáltatás próbaüzeméhez már csatlakozott az egyik vezető biztosító.

Nagy változás jön egy Budapestet érintő viszonylaton

Másfél év után végleg kivonul a Lux Express busztársaság a közép-európai térségből. Csak a Varsót a Baltikummal összekötő járatok maradnak meg. Megszűnik a Budapest-Krakkó-Varsó buszjárat is.

Kiderült, mikor és mitől kapnak defektet a magyarok

Tízből legalább négy magyar autósnak volt már defektje az elmúlt öt évben, ráadásul ezeknek több mint fele jellemzően délután és este, sötétedés után történt, minden másodikat pedig szög vagy kátyú okozott.

F1: A Red Bull-főnök beszólt a McLarennek

A Red Bull csapatfőnökének nagyon nem tetszenek az idén újra megjelent cápauszonyok, mindent megtesz majd, hogy a jövő évre eltűnjenek. Valami más is bántja Christian Horner szemét.

Kompakt terepkupé a Mitsubishitől

Kompakt szabadidőjárművel erősíti kínálatát a Mitsubishi. Az ASX mellé, nem helyette érkezik a divatcentrikus crossover.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.