Sportosabb formában a Toyota Verso

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2012.09.20. 09.00

Megkapta az új Auris ruháját a felfrissült Verso. A hétszemélyes egyterű sportosabb, mint valaha, az utastér jobb minőségű, dízelmotorja takarékosabb.

Jövő héten tartja világpremierjét az új Toyota Auris. A kompakt modell rögtön családként érkezik, hiszen Párizsban a nagyközönség elé lép az ötajtós, valamint a Touring Sports néven futó kombi is. bemutatkozik féltestvérük is, a megújult Verso, amelynek formáit egyértelműen az új Auris fazonjához igazították. Több mint 300 helyen változott a kocsi.


A külső átalakításánál az volt a tervezők célja, hogy csökkentsék a jármű magasságának látványát, miközben hangsúlyozzák a szélességét és hosszúságát. Azaz tűnjön sportosabbnak, mint a pontos adatok sugallanák.

Ami részleteket illeti, megújult a lökhárító, a hűtőrács, a motorháztető, a fényszórók, miközben megjelent a LED-es nappali menetfény is. Kisebbek a külső visszapillantó tükrök, hátul más a lökhárító és lámpa is. A frissítést új keréktárcsák és színek teszik teljessé.

Új szaténfekete burkolat jeleneik meg az utastérben, amely a korábbinál lágyabb tapintású, de egyes változatoknál a kesztyűtartó felső része is puhábbá válik. Szintén a jobban felszerelt változatok újdonsága a Nappa bőrrel borított kormánykerék, ajtókárpitok és kartámasz. Az utastér egyhangúságát matt króm díszek igyekeznek megtörni.  


Miközben a műszerek fehér háttérvilágítással szerepelnek, az összes kapcsoló narancsszínnel világít a sötétben ezentúl. Az üléseknél a színek, a formák és a anyagok is megváltoznak, az első ülések jobb oldaltartásúak, miközben az ülőlap borítása erősebb. A Verso továbbra is hétüléses kivitelben készül.

Ha mind a hét ülés e helyén van, akkor 155 liternyi hely marad a csomagoknak, de ha a hátsó sor ülései lehajtott állapotban vannak, 440 literes a csomagtartó.

Négy motorral készül a megújult Toyota Verso. Az 1,6-os és 1,8-os benzinmotorok mellett 2,0 és 2,2 literes dízelek is választhatók. A 2,0 literes dízel megújult, 175 lóerős, miközben a CO2-kibocsátása 159 g/km. A fejlesztés során a kisebb zaj és rezgés is fontos cél volt.

A Toyota Versónak igen erős mezőnyben kell helyt állnia, érkezik az új Kia Carens, de ott a Renault Grand Scenic, az Opel Zafira és a Volkswagen Touran is.

Kommentek

  • Specialized78

    Elölről amennyire karakteres,annyira jellegtelen hátulról.Eléggé furcsa összképet ad így.

  • Holiday

    Valakinek csúnyán beakadt a Predator a Toyotanal.

  • demagóg

    Nekem eddig is tetszett és ez a ráncfelvarrás is jól áll neki.
    Hátulról nem mondanám jellegtelennek, legalábbis én messziről felismerem a forgalomban, nem úgy mint sok más valóban jellegtelen külsejű autót.

  • Liverpool87

    Elöröl is ocsmány meg hátulról is a Toyi már tényleg túlzásba viszi ezeket a ronda űr autókat!Bár ha úgy nézzük akkor biztosan le se tagadhatja hogy ferde szeműek találták fel mert pont úgyan olyan vonalai vannak!

  • Drake

    Ronda.Inkább az új Carens kéne.

  • menőmanó

    Holi
    Ha már humorizálni akarsz, akkor legalább nézz utána, hogy miről “beszélsz”, mert így csak magadat röhögteted ki.
    Ennek semmi köze a Predátorhoz. Múltkor még képet is mellékeltek, a gyengébbek kedvéért. :)

  • Holiday

    nem gondolhatom úgy, hogy arra hasonlít?
    Nocsak,,,
    Mondd már el menőmanó, hogy mire gondolhatok szerinted?

    A múltkori képen amúgy szerintem éppen hogy nagyon hasonlított a Predatorra. Ami ugyebár szép vonásokkal bíró szimpatikus fiatalember. :-)

  • menőmanó

    Holiday
    Tökéletesen igazad van!
    Ilyen alapon a Yodára is hasonlíthat. :D

  • Specialized78

    Ha jól vélem,akkor legelőször az 1-es BMW valamelyik sportos modelljénél jelent meg ez a feketével lebiggyedő “száj”.Már akkor is megjegyeztem,hogy eléggé “black metalos”.sajnálom,hogy a Toyota ezt lemásolta immár többed ízben,mert a Yaris hibridnél is ezt alkalmazza.

  • Holiday

    Menőmanó!
    Akkor koncentrálj a saját véleményedre. És nem lesz semmi gond!

  • Specialized78

    Ha már a predator meg lett említve…Nekem a Lexus autók új maszkjai emlékeztetnek,de nagyon a pred-re.Azokat is elég ormótlannak tartom,szerintem túlságosan agresszívek lettek és a Lexus erényeihez kicsit sem passzolnak.Szerintem kár a Mercedest,BMW-t,Audit majmolni a hűtőrácsok tekintetében.Ebbe már a Mitsubishi is belebukott.Ő is befejezte az ormótlan trapéz alkalmazását és valami diszkrétebbre váltott.

  • BMW7

    szerintem ez kifejezetten szebb, mint a mostani, de egyetértek Drake-kel, a Kiánál mostanában nagyon ügyesen bánnak a ceruzával

  • Holiday

    Spéci!
    Engem is, és ez meg azokra emlékeztet.
    Megjegyzem, az Avensis ráncfelvarrása kimondottan jól sikerült erre az arcra. Nekem legalábbis tetszik. Az új Lexusok úgyszintén.

    Csak hát a márkafanatikus nem kérdez, hanem lő. Elönti az agyát a szar és ha valami akár egy betűvel is különbözik a gyönyörű szó betűitől, akkor azonnal tüzel (nem macskaként)

    Akkor is, ha tulajdonképpen egyetértesz velük.

  • Specialized78

    Félreértés ne essék,én szeretem,ha egy márkát be lehet azonosítani.Azt még inkább,ha valami karakteres.ami ormótlan számomra,na azt nem szeretem.Egyébként a Toyoták mostni karakteresebb fazonja nincsen ellenemre.Csak mint írtam is,számomra diszharmonikusak.A hátuljukra semmi nem jutott az elülső lendületéből.Egyébként egyedül az a két vonal nem tetszik,amit teljesen lehúztak az első lökhárító alá.Azt vajon miért kellett?Így olyan,mintha egy durcás kisgyerek lenne,akinek elvették a csokiját.Vagy mint már írtam,egy bohóc “Black Metalos”,aki mindenkit és mindent utál.Remélem,nem ragoztam túl a dolgot,de ezt gondolom.

  • menőmanó

    Holiday
    Teljesen szubjektív, hogy kinek mi tetszik, erről butaság vitatkozni.
    Vitatkozni tényekről lehet.
    A Predátor “szája” alul felül kiszélesedik, mint a Lexusokon a hűtőmaszk. Itt ilyen nincs! Ezért vontam kétségbe a hasonlatodat.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.