Sportosabb formában a Toyota Verso

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2012.09.20. 09.00

Megkapta az új Auris ruháját a felfrissült Verso. A hétszemélyes egyterű sportosabb, mint valaha, az utastér jobb minőségű, dízelmotorja takarékosabb.

Jövő héten tartja világpremierjét az új Toyota Auris. A kompakt modell rögtön családként érkezik, hiszen Párizsban a nagyközönség elé lép az ötajtós, valamint a Touring Sports néven futó kombi is. bemutatkozik féltestvérük is, a megújult Verso, amelynek formáit egyértelműen az új Auris fazonjához igazították. Több mint 300 helyen változott a kocsi.


A külső átalakításánál az volt a tervezők célja, hogy csökkentsék a jármű magasságának látványát, miközben hangsúlyozzák a szélességét és hosszúságát. Azaz tűnjön sportosabbnak, mint a pontos adatok sugallanák.

Ami részleteket illeti, megújult a lökhárító, a hűtőrács, a motorháztető, a fényszórók, miközben megjelent a LED-es nappali menetfény is. Kisebbek a külső visszapillantó tükrök, hátul más a lökhárító és lámpa is. A frissítést új keréktárcsák és színek teszik teljessé.

Új szaténfekete burkolat jeleneik meg az utastérben, amely a korábbinál lágyabb tapintású, de egyes változatoknál a kesztyűtartó felső része is puhábbá válik. Szintén a jobban felszerelt változatok újdonsága a Nappa bőrrel borított kormánykerék, ajtókárpitok és kartámasz. Az utastér egyhangúságát matt króm díszek igyekeznek megtörni.  


Miközben a műszerek fehér háttérvilágítással szerepelnek, az összes kapcsoló narancsszínnel világít a sötétben ezentúl. Az üléseknél a színek, a formák és a anyagok is megváltoznak, az első ülések jobb oldaltartásúak, miközben az ülőlap borítása erősebb. A Verso továbbra is hétüléses kivitelben készül.

Ha mind a hét ülés e helyén van, akkor 155 liternyi hely marad a csomagoknak, de ha a hátsó sor ülései lehajtott állapotban vannak, 440 literes a csomagtartó.

Négy motorral készül a megújult Toyota Verso. Az 1,6-os és 1,8-os benzinmotorok mellett 2,0 és 2,2 literes dízelek is választhatók. A 2,0 literes dízel megújult, 175 lóerős, miközben a CO2-kibocsátása 159 g/km. A fejlesztés során a kisebb zaj és rezgés is fontos cél volt.

A Toyota Versónak igen erős mezőnyben kell helyt állnia, érkezik az új Kia Carens, de ott a Renault Grand Scenic, az Opel Zafira és a Volkswagen Touran is.

Kommentek

  • Specialized78

    Elölről amennyire karakteres,annyira jellegtelen hátulról.Eléggé furcsa összképet ad így.

  • Holiday

    Valakinek csúnyán beakadt a Predator a Toyotanal.

  • demagóg

    Nekem eddig is tetszett és ez a ráncfelvarrás is jól áll neki.
    Hátulról nem mondanám jellegtelennek, legalábbis én messziről felismerem a forgalomban, nem úgy mint sok más valóban jellegtelen külsejű autót.

  • Liverpool87

    Elöröl is ocsmány meg hátulról is a Toyi már tényleg túlzásba viszi ezeket a ronda űr autókat!Bár ha úgy nézzük akkor biztosan le se tagadhatja hogy ferde szeműek találták fel mert pont úgyan olyan vonalai vannak!

  • Drake

    Ronda.Inkább az új Carens kéne.

  • menőmanó

    Holi
    Ha már humorizálni akarsz, akkor legalább nézz utána, hogy miről “beszélsz”, mert így csak magadat röhögteted ki.
    Ennek semmi köze a Predátorhoz. Múltkor még képet is mellékeltek, a gyengébbek kedvéért. :)

  • Holiday

    nem gondolhatom úgy, hogy arra hasonlít?
    Nocsak,,,
    Mondd már el menőmanó, hogy mire gondolhatok szerinted?

    A múltkori képen amúgy szerintem éppen hogy nagyon hasonlított a Predatorra. Ami ugyebár szép vonásokkal bíró szimpatikus fiatalember. :-)

  • menőmanó

    Holiday
    Tökéletesen igazad van!
    Ilyen alapon a Yodára is hasonlíthat. :D

  • Specialized78

    Ha jól vélem,akkor legelőször az 1-es BMW valamelyik sportos modelljénél jelent meg ez a feketével lebiggyedő “száj”.Már akkor is megjegyeztem,hogy eléggé “black metalos”.sajnálom,hogy a Toyota ezt lemásolta immár többed ízben,mert a Yaris hibridnél is ezt alkalmazza.

  • Holiday

    Menőmanó!
    Akkor koncentrálj a saját véleményedre. És nem lesz semmi gond!

  • Specialized78

    Ha már a predator meg lett említve…Nekem a Lexus autók új maszkjai emlékeztetnek,de nagyon a pred-re.Azokat is elég ormótlannak tartom,szerintem túlságosan agresszívek lettek és a Lexus erényeihez kicsit sem passzolnak.Szerintem kár a Mercedest,BMW-t,Audit majmolni a hűtőrácsok tekintetében.Ebbe már a Mitsubishi is belebukott.Ő is befejezte az ormótlan trapéz alkalmazását és valami diszkrétebbre váltott.

  • BMW7

    szerintem ez kifejezetten szebb, mint a mostani, de egyetértek Drake-kel, a Kiánál mostanában nagyon ügyesen bánnak a ceruzával

  • Holiday

    Spéci!
    Engem is, és ez meg azokra emlékeztet.
    Megjegyzem, az Avensis ráncfelvarrása kimondottan jól sikerült erre az arcra. Nekem legalábbis tetszik. Az új Lexusok úgyszintén.

    Csak hát a márkafanatikus nem kérdez, hanem lő. Elönti az agyát a szar és ha valami akár egy betűvel is különbözik a gyönyörű szó betűitől, akkor azonnal tüzel (nem macskaként)

    Akkor is, ha tulajdonképpen egyetértesz velük.

  • Specialized78

    Félreértés ne essék,én szeretem,ha egy márkát be lehet azonosítani.Azt még inkább,ha valami karakteres.ami ormótlan számomra,na azt nem szeretem.Egyébként a Toyoták mostni karakteresebb fazonja nincsen ellenemre.Csak mint írtam is,számomra diszharmonikusak.A hátuljukra semmi nem jutott az elülső lendületéből.Egyébként egyedül az a két vonal nem tetszik,amit teljesen lehúztak az első lökhárító alá.Azt vajon miért kellett?Így olyan,mintha egy durcás kisgyerek lenne,akinek elvették a csokiját.Vagy mint már írtam,egy bohóc “Black Metalos”,aki mindenkit és mindent utál.Remélem,nem ragoztam túl a dolgot,de ezt gondolom.

  • menőmanó

    Holiday
    Teljesen szubjektív, hogy kinek mi tetszik, erről butaság vitatkozni.
    Vitatkozni tényekről lehet.
    A Predátor “szája” alul felül kiszélesedik, mint a Lexusokon a hűtőmaszk. Itt ilyen nincs! Ezért vontam kétségbe a hasonlatodat.

A csapatok nem kérnek F1-es tulajdonrészt

Úgy tűnik, a nem sikerült pénzt kihúzni a csapatok zsebéből, a Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media nem tudta bevonni őket a tulajdonosi körbe.

Családi mindenest, de milyet?

Használtautó-vásárlásban segít szakértőnk, aki egy levélváltással is irányt mutathat az igényeinknek megfelelő kivitel megtalálásához.

Ez a kézműves módszer új fejezetet nyit a hengerfej felújításban

Precíz megoldás helyett ösztönből tolja emberünk. Az eredmény kétséges, de legalább az eljárás látványos.

Magyar rekord a BMW-nél

Soha annyi új BMW nem kelt el Magyarországon, mint 2016-ban. A siker nem csak a hagyományos modelleké, Közép-Európában i-modellekből is nálunk fogy a legtöbb.

Súlyos kockázat a járműjavításhoz használt illegális eszköz

Súlyos közlekedésbiztonsági kockázatokat jelentenek az autókban használt szoftverek és egyéb műszaki elemek működését ellenőrző nem jogtiszta, vagy nem megfelelően frissített diagnosztikai eszközök – hívta fel a figyelmet a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT).

F1: Jövőre Vettel, Alonso is mehet a Mercedeshez

A Mercedes csapatfőnöke nem titkolja, hogy az idén nagyon figyelik majd a pilótapiacot, lecsaphatnak valamelyik nagyágyúra is, ha Valtteri Bottas nem hozza Nico Rosberg szintjét.

Top 10: a magyarok kedvenc használt autói

Úgy fest, hogy a közlekedési alapszükségletek kielégítésére szolgáló modellek mellett sok honfitársunk álmait valósítja meg használtautó-behozatallal. Közöljük a tíz legnagyobb darabszámban behozott használt autót.

1,3 milliárd liter benzint fogyasztottunk tavaly

Tavaly 5,5 százalékkal, csaknem 3 milliárd 358 millió literre nőtt az üzemanyag-fogyasztás a magyar piacon, ezen belül a gázolaj iránti kereslet 6,4 százalékkal, a benziné pedig 4,1 százalékkal bővült az egy évvel korábbihoz képest.

Fából faragott futóművel támasztották fel a sánta terepjárót

Aki terepjárásra adja a fejét, annak leleményesnek kell lennie. Az erdő mélyén, a vadonban nincs szerviz, csak a merész ötletek segíthetnek ha nagy a baj.

Iszonyatos luxus-pickup a Mercedestől

Miközben a Nissannal közösen fejlesztett X-osztály mezei munkaeszköznek ígérkezik, a cég más részlegei nem voltak ennyire józan gondolkodásúak.

Megvan az év első, szájtátós kamiontuningja!

Egy magyar csapat úgy alakította át egy Scania utasterét, hogy arra talán még külföldön is csorgatni fogják a nyálukat a kamionsofőrök.

F1: Nem mondják el az igazat Schumacherről?

A hétszeres világbajnok Forma-1-es legenda volt menedzsere szerint a család tartozna azzal a szurkolóknak, hogy elárulják, milyen állapotban is van Michael Schumacher.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.