Az Orlando, az eddigi 1,8-as benzinmotor és a 2,0 literes dízel mellett 1,4-es benzines turbómotorral is kapható. Ezzel gyakorlatilag házon belül állít ellenfelet a cég, hiszen az 1,8-as motor teljesítménye 141 LE, az 1,4-esé pedig 140 LE. Ráadásul a szívómotor 176 Nm nyomatékával szemben a turbós 200 Nm-t kínál.

Még inkább az 1,4-es felé billen a mérleg nyelve, ha tudjuk, hogy alapáron jár hozzá a hatfokozatú manuális sebességváltó és a start-stop  rendszer is. Ráadásul az új motorral a hétszemélyes Chevrolet kombinált átlagfogyasztása mindössze 6,2 liter/100 km, ami több mint egy literrel jobb az 1,8-as értékénél.

Az új motor bevezetésével párhuzamosan a 2,0 literes dízelmotorral felszerelt Orlando is takarékosabb lett az elektromos szervokormány és a start-stop rendszer bevezetésétől. A megtakarítás eléri a 11 százalékot.

A 2013-as Orlando további újdonsága a tolatókamra és a vízszintesre lehajtható támlájú első utasülés. Szeptemberben a Párizsi Autószalonon debütálnak az Orlando újításai.