Bővül a Porsche 911 kínálata. A hátsókerék-hajtású modelleket követően elkészültek a négykerék-hajtással szerelt változatok, melynek nyomán egy csapásra négyről nyolctagúvá bővül az új 911 kínálata. Az új hajtás ugyanis mind a két motorral (Carrera és Carrera S) és a kupé és a kabrió karosszériaváltozattal is elérhető.


A karosszéria struktúrája, a futómű, a motor ugyanolyan, mint a hátsókerék-hajtású modellek esetében, a különbséget a hajtás jelenti. Természetesen a korábbi szokásoknak megfelelően a Carerra 4 modellek szélesebb hátsó sárvédővel készülnek. Oldalanként 22 milliméterrel lógnak kijjebb a sárvédők, a kerekek pedig 10 milliméterrel helyezkednek el szélesebben. Nem hiányzik a hátsó lámpákat összekötő tradicionális piros sáv sem.

Köszönhetően többek között az előző Carrera 4-hez képesti 65 kg-s súlycsökkentésnek, illetve a közvetlen üzemanyag-befecskendezés alkalmazásának, minden változat takarékosabb elődjénél, több mint 16 százalékkal. Minden modell hétfokozatú manuális sebességváltóval készül alapesetben, a duplakuplungos automata feláras.

A 3,4 literes, 350 LE-s motorral szerelt 911 Carrera 4 Coupé 4,5 másodperc alatt gyorsul nulláról 100 km/órára, végsebessége 285 km/óra. A Cabriolet 0,2 másodperccel, illetve 3 km/órával lassabb. Átlagfogyasztásuk 8,6, illetve 8,7 liter a szabvány szerint.  

Ehhez képest a Carrera 4S a 3,8 liter hengerűrtartalmú, 400 LE-s motorjával 4,1 másodperc alatt képes százra gyorsulni és 299 km/órás sebességet érhet el. Az átlagfogyasztását 9,1 literre ígéri a Porsche. A 400 lóerős Cabrio értékei 4,3 másodperc, 296 km/óra és 9,2 l/100 km.

Szeptemberben a Párizsi Autószalonon debütál a Porsche 911 Carrare 4 és 4S. Nem egy mellékszereplőről van szó a 911 életében, hiszen elődeik a 997-es generáció eladásainak 34 százalékát adták. 2008 óta 24 ezer négykerék-hajtású 911-es kelt el.