Négy évvel a piacra kerülése után elkészült a Chevrolet Captiva felújított változata. A ráncfelvarrás során komplett új orrot rajzoltak a szabadidő-autónak. Új a motorháztető, a fényszórók, a hűtőmaszk és a lökhárító. Az összkép pedig erősen hasonlít a szintén most bemutatkozó Chevrolet Aveóra. Hátul nem változott a Captiva, oldalt is csak az apró szellőződísz módosult a sárvédőkön. Mindehhez új színválaszték és új 17-19 colos kerekek társulnak.

Erősebbek a motorjai

Erősebbek a motorjai


Továbbra is választható öt- és hétüléses utastér is a szabadidő-autóhoz. Belül újak a műanyag felületek és a szövetek, kárpitok, a háttérvilágítás kékre váltott.

Teljesen megújult a Captiva motorkínálata, de a jövőben is kétféle benzinmotor és két turbódízel közül lehet válogatni. A 2,4-es benzinmotor az eddigi 136 helyett már 171 lóerős a változó szelepvezérlés bevezetésének köszönhetően. A 3,2-es motor helyett a jövőben egy új, 3,0 literes V6-os kerül a legdrágább modellekbe. A kisebb hengerűrtartalom ellenére az új motor erősebb, 258 lóerős.

Korábban 2,0 literes motorokra épült a dízelpaletta, ennek vége, a felújított modellekbe már 2,2 liter hengerűrtartalmú motor kerül. A nagyobb lökettérfogat nagyobb teljesítményt hoz magával, a korábbi 127 és 150 lóerő helyett 163 és 180 lovas teljesítményű dízelek közül lehet csemegézni. Míg a V6-os csúcsmodell 4×4-es, a dízelek és a kisebb benzinmotor kapható front- és összkerékhajtású változatban is.

Változott a Captiva felfüggesztése, még dinamikusabb viselkedésre, csekélyebb karosszériadőlésre és jó vezethetőségre hangolták. Az új Captiva első ízben októberben, a Párizsi Szalonon lesz látható, mint a Chevrolet négy világpremierjének egyike. Érkezik az Orlando, az Aveo és a Cruze ötajtós változata.

Az új Chevrolet Captiva európai bevezetését 2011 tavaszára tervezik.