Egyelőre csak az nem világos, mit is akarnak abban az Európában, amelynek autópiaca túltelített és maga is a hatalmas kínai piacok meghódítására készül. A kínaiak egy az egyben lemásolt modellekkel szeretnének labdába rúgni, amikben leginkább csak meghalni lehet. Bár Közép-Európában egyelőre bármit el lehet adni, csak jó olcsó, igazi akciós vétel legyen.

Párizsban több kínai típust is megcsodálhattunk, itt volt például a katasztrofális töréstesztjeiről hírhedt Landwind is. Standjukon ezúttal az X6-os büntető-terepjáró helyett egy kompakt egyterűt mutattak be, amit Fashion néven emlegetnek. Bár formája sem annyira riasztó, – hiába, olaszok felelnek érte -, mégis legnagyobb vonzereje a várhatóan 10 000 euró alatti ára lehet.

A kínaiak a Nagy Falat is elhozták otthonról, de nem az évszázados védelmi építményre kell gondolni, hanem a némileg szerényebb kivitelű autókra. Hazai terepen igen népszerűnek számítanak a cég gyártmányai, Párizsba a Hovert és a Wingle-t hozták el. Előbbi terepjárónak tűnik, és nagy hasonlóságot mutat egy korábbi Isuzu modellel. Várhatóan Európában már jövőre is találkozhatnak a mindenre elszánt vevők a Hoverrel, amiben a Mitsubishi 2,4-es benzines motorját szerelik be, de később, a jövő év végére talán megérkezik a dízel változat is.

Ezzel szemben a Wingle névre hallgató négyajtós pickup egyelőre csupán tanulmányautóként volt kiállítva.

Szintén itt voltak a Xinkai termékei is, amelyek nem igazán autó méretű vasak. A gyár főleg homokfutókkal, quadokkal képviselték magukat, de Kínában hasonló néven gyártanak nagyobb termetű, magas építésű szabadidőautókat is.