Egyre több és több fogy a Lamborghinikből, épp ezért a cég kisebb huncutságokat vet be, hogy bizonyítsa, ezek az autók igenis mind egyedi darabok. Az eljárás megegyezik a hazai Suzuki hajdani húzásával: a Manager, a Sport és egyéb limitidedisön modellek piacra dobásával.

Fekete és fehér, mindig divatos, mégis különleges

Fekete és fehér, mindig divatos, mégis különleges


Párizsban mindjárt két ilyen különleges sportkocsit is bemutattak. Mind a Gallardóból, mind a Murcielagóból készítettek egy-egy spéci modellt. A lényeg csak annyi, hogy legyenek a hagyományostól eltérőek. De könyörgöm, Petinek az iskolából vagy az újgazdag milliárdosnak nem tök mindegy, hogy egy sima sárga, vagy különleges fehér Lamborghinit lát? Szerintem igen, mert nem ez a fontos, hanem, hogy a kocsik így is, úgy is bomba jól néznek ki, és állatul mennek.

Kétszínű, de nem álnok

Mindössze 185 darab kerül majd az utcára abból fekete Gallardóból, amit éppen kétszínű fényezése tesz különlegessé. Ha valaki nem látja épp a két színt, az se rohanjon rögtön szemorvoshoz, a kocsi teljesen fekete. Igen, koromfekete és mégis “kétszínű”.

Az ülések, ajtók Versace borítást kaptak

Az ülések, ajtók Versace borítást kaptak


A kilincsek, a külső tükrök, a hátsó spoiler, a tető, az orr és a hátsó egyes elemei a karosszéria többi részével ellentétben nem fényes, hanem matt fényezést kaptak. Már csak a sárga Batman jelvények hiányoznak a kocsiról, mert még a felnik is feketék.

Az utastér sem úszta meg a ?színesítést?, bár ennek nagy része továbbra is búskomor fekete, jól áll neki, hogy az ülések, az ajtók, a műszerfal és a kormány egy részét fehér bőrrel vonták be. Ám itt nem csak a kétszínű hatásért gombolnak le egy vagyont a vevőről, hanem a szövet finomságáért és a kézi munkáért is.

Egyébként meg tök széria a verda – ma már lehet ezt mondani egy olyan kocsira, amiben 5000-es V10-es motor van. Kell is kapaszkodni rendesen, mert ebben a bikában 520 ló lakozik, ha elszabadul, megy is egészen 315-ig.

Divat Lambo


Végre! Már kezdtem sajnálni szegény milliomosokat, hogy miután megvették X százezerért a Versace nadrágjukat, amiben aztán kinyújtózhatnak az X milliós Versace ülőgarnitúrán, holmi snassz kivitelű Murcielagóban kellett szenvedniük. De ennek vége.

Az Armani által átfésült Merci mellé már a Versace Lamborghinit is beterelhetik a garázsba. Nem ez az első autója Donatella Versace cégének, mert korábban már egy MINI-t is felöltöztettek.

Ezúttal elsősorban az utastéren volt a hangsúly, kívül a divatdiktátor cég megelégedett annyival, hogy a fehér karosszériához fekete kerekeket használnak, illetve az ajtókra felkerült a Versace logójában is látható, a cég munkáit reprezentáló görög motívum. Nincs is rá szükség, hogy hozzányúljanak a kasztnihoz, hiszen az idén bemutatott Murcielago LP 640-et rejti.


Az üléseken, az ajtókon és a könyöklőn is a gazdagok egy kedves mintája tűnik fel, a műszerfalat “egyszerű” szénszálas műanyaggal tették érdekesebbé. Sokáig azonban nem érdemes a kiegészítőkre bambulni, mert a 640 lóerős kocsinak nem kell több 3,4 másodpercnél százig, a vége meg 330 felett van.

Hogy mennyibe kerül az új házi kedvenc? Kit érdekel! Minket azért nem, mert nincs rá, Beckhaméket meg azért nem, mert kb. a tizedik ilyen értékű doboz lesz az udvarban, és már a korábbiaknál sem tudták.