Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:387.0 Ft
Dízel:379.0 Ft

Szupersportkocsi a Peugeot-tól

Szerző: levél küldés
Dátum: 2012.09.11. 08:00
Látványra akár a Lamborghini vagy a Ferrari ellenfele is lehetne az Onyx. A lapos kétülésest hibrid motor gyorsítja.
Egy videóval jelentette be a Peugeot, hogy izgalmas tanulmányautóval készül a két hét múlva megnyíló Párizsi Autószalonra. Hazai eseményére sportkocsit épít a márka. Bár a beharangozó videó nem sokat árul el az Onyxnak nevezett járgányról, a kiszivárgott információk sokat sejtetnek.



Úgy tudjuk, két motor kerül a kétüléses autóba, a benzines az utasok mögé, az elektromos az első tengelyhez. A járgány ugyanis hibrid. Ez azonban nem akadályozza a sportosságot, 1,6-os turbómotorja 256 lóerős - ahogy Citroën DS4 Racing esetében -, míg a villanymotor állítólag további 120-140 LE-t tesz hozzá.

Peugeot  Szupersportkocsi a Peugeot-tól

A közel 400 lóerőt társítva a karbonból készült - vagyis könnyű - karosszériával remek menetdinamika feltételezhető, miközben a fogyasztás sem száll el.

Mindez egyelőre csak feltételezés, okosabbak leszünk, ha a francia gyár leleplezi a sportkocsit. Az Onyx és a korábbi SR1 és HX1 tanulmányok is azt jelezik, hogy a PSA keresi az utat, hogy kitörjön a tömeggyártói státuszból. Ám a cég egyre romló helyzetében aligha hihető, hogy sport- vagy luxusautóval bővítene a francia cég. Persze álmodozni jó.

1 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

F1: Alonso sem tudta megfúrni Hamilton szerződését

Toto Wolff szerint az utolsó pillanatig küzdött néhány pilóta Lewis Hamilton helyéért, de a Mercedes nem hagyta megfúrni az üzletet. ...

Javul a magyar autókereskedők helyzete

Több mint 12 ezer gépjármű-kereskedő működik hazánkban, amiből éves szintén közel 500 ellen indul felszámolási eljárás. Volt ...

F1: Maldonadónak nem kell tanács

Míg a lotusos Romain Grosjean 2012 után egy F1-es legendával is dolgozott, hogy maga mögött hagyja az esés-kelést, csapattársa, ...

F1: Túl sokat hisz magáról a McLaren?

Az egykori csapattulajdonos Eddie Jordan szerint a McLarennél messze túlbecsülték a képességeiket és kapacitásukat, topcsapatként ...

Hibrid szobadísz 30 millióért

Nincs hajtáslánca, viszont működik a világítása: a 919 replika egy életnagyságú kisautó 106 ezer dollárért.


Íme, a BMW hidrogén-üzemű prototípusai

Bemutatta üzemanyagcellás kísérleti járműveit a BMW. Életképesnek tűnnek, persze ha lesz kúthálózat.


Hamilton az F1-es kölykökre panaszkodik

A kétszeres bajnok címvédő szerint a Forma-1-ben ma már túl sok a "kölyök", az úriemberek viszont hiányoznak.


A ©koda Octavia az első félév legnépszerűbb autója

Júniusban 7371 darab új személygépkocsit helyeztek forgalomba Magyarországon, a tavalyinál 17 százalékkal többet.


4
Civil autós ritkán borul ekkorát

Civil autós ritkán borul ekkorát

Csak a bukókeretnek köszönhette életét az az amatőr versenyző, aki a Nordschleifén nullázta le gyárilag 241 lóerős Golf R32-jét.


F1: Hülkenbergnek juthat a Ferrari-ülés?

Az olasz sajtó egyre inkább tényként kezeli, hogy a Ferrari megszabadul Kimi Räikkönentől, de a pótlása nem lesz könnyű feladat.


Megér egy lájk annyit, hogy letépjék a fejed?

Luxusautókat szemeltek ki a durva vicc célpontjául az internetes jópofik. Könnyen sírás lehetett volna a vége.


F1: A nézők is tévedhetnek!

Több vezető Forma-1-es szereplő szerint is irreális, hamis elvárásaik vannak a nézőknek, mindenki rosszul járhat, ha az ő kívánságaik ...


Öt év múlva jönnek a SEAT hibridek

2020-tól bárki vásárolhat konnektoros hibrid SEAT-ot, ha arra támad kedve. Egyelőre azonban nem érdekli a céget a technológia.


Több mint 600 lóerővel érkezik az új generációs BMW M5

A jelenleginél is nagyobb motorteljesítménnyel, összkerékhajtással érkezik 2017-ben az új M5.


F1: A nézők nem kérnek az ócska trükkökből

Itt vannak a Forma-1-es versenyzők által szervezett közvélemény-kutatás első eredményei. 200 ezer ember válaszolt, a sportág ...


Leszólták az elektromos F1-et

Christian Horner és Jenson Button szerint a Forma-E soha nem lesz olyan népszerű, mint a Forma-1.