Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:414.0 Ft
Dízel:425.0 Ft

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés!

Fuel Shark Saver teszt

Szerző: levél küldés
Dátum: 2014.03.25. 16:45
Könnyű dolga van a hazug ígéretekkel, spórolást ígérő primitív halandzsákkal reklámozó gagyiárusoknak egy olyan országban, ahol valószínűleg kétharmados kormányzást biztosíthat továbbra is egy olyan jelszó, mint a rezsicsökkentés. Mindenki találkozott már a neten, tévében, szórólapon, újságon olyan termék hirdetésével, ami nyilvánvalóan ordas átverés. Mégis, sokan hajlamosak vagyunk ilyenkor (pláne, ha nem értünk a témához) arra gondolni, hogy: de ki tudja? Talán mégis van benne valami?

Vajon hány olyan szerencsétlen balek lehet a világban, az országban, aki képes beszívni egy ilyen hirdetést, és pénzt adni valamiért, ami egyértelműen, előre tudhatóan csak pofátlan átverés lehet?

"Véget vet a folyamatosan emelkedő üzemanyag áraknak. Helyezd el az innovatív energia megtakarító eszközt, a Fuel Sharp Saver-t az autódban. Ez az eszköz nem hasonlít semelyik más, a magyar piacon kapható hasonló termékhez, és nem is áll kapcsolatban egyikkel sem. A Fuel Sharp Saver hírneve, és hatékonysága nemzetközileg elismert. Egy innovatív, forradalmi üzemanyag megtakarító technológiát alapul véve úgy alkották meg, hogy bármilyen típusú autónál csökkenteni tudja az üzemanyag fogyasztást akár 70%-kal. A Fuel Sharp Saver működés közben üzemanyagot, és pénzt takarít meg. Be kell helyezni a szivargyújtóba.

De komolyan, van, aki ezt beveszi? Bizonyára, különben a gyártónak nem volna pénze weboldalak készítésére, amerikai videoreklám gyártására és persze arra sem, hogy legyártassa és futárral házhoz szállíttassa ezeket a vackokat. Most egy kicsit több pénze lesz minderre az élelmes vállalkozónak, ugyanis mi is vettünk egy Fuel Shark Savert. Vagy Sharp Savert, mert az a nyüves csaló, aki emögött áll, még ezt is képes el-eltéveszteni.

10 600 forint (csak most, csak nekünk, csak akcióban), de nem elsősorban az ára miatt rendeltük meg pont ezt a fogyasztáscsökkentő vuduvarázslatot annyi másik közül. Hanem mert ezzel nem kell szervizbe vonulni, üzemanyagcsövet vagdalni, beavatkozni valamelyikünk kocsijának vagy egy tesztautónknak a gyári rendszereibe. Ebben a hulladékban az a legzseniálisabb, hogy elég csak bedugni a szivargyújtóba, hogy ne csináljon semmit.

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés!

Mert hát mitől is csinálna bármit a szivargyújtóban egy LED, egy biztosíték meg három ellenállás? Más ugyanis nincs a műanyagházban, az egész hóbelevancban nincs kétszáz forint ára alkatrész:

Íme, a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver videón, kicsomagolásakor majd működés közben! A fedélzeti számítógépen remekül követhető, milyen hatása van a készüléknek a fogyasztásra:



A világítós vacakot ezek után a tisztesség kedvéért két-két tankolás között hosszabb távon is kipróbáltuk egy benzines és egy dízel tesztautóban, természetesen semmilyen hatással nem volt a fogyasztásra.

Mivel nem voltunk megelégedve a termék hatásosságával, elhatároztuk, hogy megkeressük a gyártót és reklamálunk náluk. Nos; a számlán egy amerikai cég szerepel eladóként, a borítékon egy magyar logisztikai vállalkozás, ami csak annyit tud a megbízójukról, hogy a neve Nova Leads Kft. Ilyen céget a cégjegyzékben nem találtunk, amin nem igazán lepődtünk meg. Ezek után a cikk linkjét elküldjük a fogyasztóvédelmi hatóságnak, de a Villanylapon talált hasonló, otthoni áramfogyasztás-csökkentő kütyüvel kapcsolatban leírt sztori tapasztalatai alapján nincsenek illúzióink arról, hogy a magyar hatóságok bármit is tudnának vagy akarnának tenni az ügyben.

Nos kedves olvasók, azok után, hogy ilyen szépen megbizonyosodtunk a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver képességeiről, valamint a róla készült reklámok valóságtartalmáról, ideje kifejleszteni valamiféle bio-gyanakvásrezonátort a bőrünk alá. Ha legközelebb azt olvassuk, halljuk, milyen remek dolog fényevéssel ellenni, egy hét alatt húsz kilós fogyást ígérő csodakapszulát venni, esetleg őszintének látszó szektás adománygyűjtőknek ajándékozni egész vagyonunkat, emlékezzünk vissza majd a Fuel Shark Saverre. Öt pici elektronikai alkatrész egy plasztikdobozban, tízezer-hatszázért.



Tetszenek-e még bármi hasonló piaci ígéretre azt gondolni, hogy "a fene tudja, talán lehet benne valami"?

Szavazás

Mit gondolsz az üzemanyag-megtakarító csodakütyüről a cikk elolvasása után?




Kíváncsi vagy a hétvégi tuningshow legszexibb csajaira? Akkor Kattints a képre! 

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés! Lada   Oltári nagy égés Ladával A nap képe: Ragadós rakomány az aszfalton

Cikk nyomtatása

21 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment21 hozzászólás

lalipapa - 2014.03.28   17:01

Az én üzemanyag csökkentő módszerem kevésbé innovatív, minden típusra érvényes, semmit nem kell sehová bedugni, mint a Fuel Sharp/k/ Saver esetében, sőt nem is ilyen flancos nevű, hanem egyszerűen csak "Nelagar!"-nak nevezném ("Nem elhagyni a garázst!") Így is bele szoktam ülni az autómba hetente 1-2 alkalommal, azért is hogy a kettönk közti már-már intimnek nevezhető kapcsolat megmaradjon, de nem indítom be, és elképzelem milyen jó helyeken járok, mindenkit leelőzök.
Amikor a benzin 430 fölé megy, akkor már csak hetente egyszer engedhetem meg magamnak, hogy beleüljek, sajnos kevés a nyugdíjam.

HERCULES - 2014.03.28   14:36

Ja! Még valami eszembe jutott! :D Lehet abban valami (de ez csak egyszeri tankolásra igaz), hogy van üzemanyag fogyasztás csökkentő hatása a szrnak..! Ez abban nyilvánul meg, hogy a hülye paraszt megveszi 10.700 Ft-ért, amit nem üzemanyagra, hanem erre a szarra költ, ezért azt az üzemanyagot amit nem vesz meg e miatt, nem is fogja elfogyasztani az autó..! Jogilag, támadhatatlan! Nem igaz? :D

HERCULES - 2014.03.28   14:27

Ekkora faszságot! :D Tényleg ennyire hülyék az emberek, hogy ezt megveszik...? A szivargyújtónak, mi köze van az autó fogyasztásához? Max. annyi, hogy ha bedugjuk a szivargyújtóba, az a pár milliwatt, amit fogyaszt az áramból, azt általában a generátor leveszi a motor teljesítményéből, de ez annyira kevés, hogy szinte mérhetetlen, arról nem beszélve, hogy ezzel is nem, hogy nem kevesebb, de még több a fogyasztása az autónak..

lez52 - 2014.03.28   13:44

Dokipapával egyetértek azok is nagyon fontosak és feltétlenül hozzá tar-
toznak a takarékos és biztonságos vezetéshez. Na meg az is, hogy legyen az embernek valamennyi tapasztalata és érzéke is a vezetéshez nem utolsó sorban. Azt gondolom, hogy a hozzászólások egy részének hangulata a közlekedési morálunkat is híven tükrözi. Sokkal több türelem és odafigyelés kell a közlekedésben, ez nem erősport. A közúton semmi féle képpen nem az. Bízom abba, hogy eljön hamarosan az az idő is
amikor jobban figyelünk egymásra. Nem értem mi a fantázia a Tv híradók azon riportjaiban ami balesetekről szól.Ez valakiknek tragédia lehet.

lez52 - 2014.03.28   13:33

1992-ban SLIDER-2000 nevű svéd gyártású teflon adalékot tettem a 2105-ös Ladába. A gyártó 160.000.-km-t garantált. Akkor ez a 3,5dl-es flakon 3.500.-Ft-ba került. Ebből 1,7dl a motorba,az 1,8dl megfelezve a váltót és a diffit illette. Még van kb.20.000 km és a tapasztalataim rendkívül jók. Igaz 21 évig volt ehhez az üzemanyagcsőre rögzített fényes papír is ami az üzemanyag molekuláris szerkezetét átalakította a hatékonyabb és tisztább működés érdekében. Ma ez már nincs rajta de a teflon a fő szerkezeti elemekben benne van. Amit tudok, hogy az autó télen városban nem kér többet 7,0 l-nél, tavasztól télig elég a 6,2l.Országúton nem kell 40-től váltogatnom, kényelmesen viszi erőlködés nélkül. Olykor az
engedélyezett határokat is meglátogatjuk,olyan erőben van 29.évesen is mint új korában.A leírtak dokumentált tapasztalatok, barátaim körében látott és tudott dolgok ezek. Az Autóklubban több alkalommal keresték a katalizátort az autóban. A kipufogó végét papírzsebkendővel törölve tiszta marad. Így is lehet tenni a környezetért.

További 16 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

A világ legnagyobb motorgyűjteménye

A 300 hektáros létesítmény legnagyobb különlegessége a motorkerékpár múzeum, ami 1200 kétkerekűnek ad otthont.

Tekegolyóként pusztít a Lada

1

Tömegkarambolt okozott az orosz technikával birkózó sofőr, de nem ő volt a hibás.

A modern Forma-1 igenis gyönyörű!

Azt biztosan nem róhatjuk fel kritikaként a mai F1-nek, hogy ne lenne gyönyörű a nagy felbontású, lassított felvételeknek köszönhetően. ...

Ingyenes versenyhétvége a Hungaroringen

Családi programok, látványos, gyors autóversenyek, Forma-1-es parádé David Coultharddal... idén nyolcadszor is World Series by ...

F1: Ronaldo célzottan lőtte Button autóját

Reklámfilm-forgatáson dolgozott együtt a két világhírű sportoló, Christiano Ronaldo és Jenson Button.

Sokkal többet parkolunk mobillal

2,3 millió mobilparkolási tranzakciót hajtottak végre a felhasználók az új mobilfizetési rendszer július 1-jei indulása óta eltelt ...

A Terminátornak már nem kell, ki veszi meg?

Arnold Schwarzenegger megválik a brutális Unimogtól, amit akár Európában is el tudnának képzelni.

F1: Itt kezdődött a Hamilton-Rosberg háború

A hétvégi Olasz Nagydíjnak otthont adó monzai pálya a Mercedes mindkét pilótája számára különleges helyszín.

F1: A Williams odacsap, Massa új fékeket kér

A hétvégi Olasz Nagydíj előtt Felipe Massa arra kérte a Williamst, hogy a csapat cseréljen fékeket. A monzai futamtól mindkét ...

Nem hiszünk a tökéletes autóban

Villámgyors, semmit nem fogyaszt, és saját maga pakolja be a csomagtartóba a poggyászt. A jelek szerint mégsem érdekli a kutyát ...

4
Tízezres bírságba került a feledékenység

Tízezres bírságba került a feledékenység

Mindig minden papír, igazolás legyen nálunk! Feledékenységünk könnyen tízezer forintos bírságot érhet, ha megállít egy járőr, ...


F1: Monzában is beugrik a Le Mans-bajnok?

Alig néhány nappal az Olasz Nagydíj előtt továbbra sem világos, ki is vezeti majd a Caterham egyik autóját. Megint jöhet André ...


Így kerülnek dugót a pofátlan autósok!

Hetente több száz autós hajt rá a sínekre szabálytalanul, hogy kikerüljék a dugókat.


F1: Newey még befejezi az utolsó Red Bullját

A Red Bull sztármérnöke még befejezi a csapat jövő évi autójának tervezését és fejlesztését, csak után fog más projektekbe. A ...


1
Részletes információk az új Suzuki szedánról

Részletes információk az új Suzuki szedánról

Októbertől Ázsiában már forgalmazzák a Suzuki új kompakt limuzinját, az Aliviót. Az indiai sajtó tüzetesen leírta a náluk Maruti ...


Alonso: Maradok a Ferrarinál

Fernando Alonso kategorikusan cáfolta, hogy 2015-re más csapathoz igazolna. Marad a Ferrarinál, velük akar győzni.


©koda, ami után mindenki megfordul

Elkészül a spanyoloknak szánt első szóló ©koda MetroStyle trolibusz. Megdöbbentő módon eddig csak csuklós változat létezett a ...


F1: Idén még nem tesztel a Honda

A Hondánál állítólag a terv szerint haladnak a Forma-1-es erőforrás fejlesztésével, azonban idén még nem tesztelik a McLarenben ...


10 autó, ami valami másnak képzeli magát

Ezek a járművek elfelejtették, hogyan is kellene viselkedniük igazából. Tetőre másznak, ugrálnak és halottnak tettetik magukat.


1
Multimédiás luxustárgyaló négy keréken

Multimédiás luxustárgyaló négy keréken

Hogy mi mindent lehet építeni egy szerény Mercedes Sprinterből: a Brabus ezúttal motortuning helyett infotainment-szakértőként ...


1
Négyszeres szabálysértéssel kapcsolták le a motorost

Négyszeres szabálysértéssel kapcsolták le a motorost

Kilencven órányi közérdekű munkára ítélte a Mosonmagyaróvári Járásbíróság azt a férfit, akit a hétvégén négyszeres szabálysértésen ...


F1: A Ferrari visszavárja Ross Brawnt

A Ferrari csapatfőnöke nyíltan elismerte, hogy szeretnék visszahívni Maranellóba az egykori technikai főnököt, az F1-től tavaly ...