Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:420.0 Ft
Dízel:427.0 Ft

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés!

Fuel Shark Saver teszt

Szerző: levél küldés
Dátum: 2014.03.25. 16:45
Könnyű dolga van a hazug ígéretekkel, spórolást ígérő primitív halandzsákkal reklámozó gagyiárusoknak egy olyan országban, ahol valószínűleg kétharmados kormányzást biztosíthat továbbra is egy olyan jelszó, mint a rezsicsökkentés. Mindenki találkozott már a neten, tévében, szórólapon, újságon olyan termék hirdetésével, ami nyilvánvalóan ordas átverés. Mégis, sokan hajlamosak vagyunk ilyenkor (pláne, ha nem értünk a témához) arra gondolni, hogy: de ki tudja? Talán mégis van benne valami?

Vajon hány olyan szerencsétlen balek lehet a világban, az országban, aki képes beszívni egy ilyen hirdetést, és pénzt adni valamiért, ami egyértelműen, előre tudhatóan csak pofátlan átverés lehet?

"Véget vet a folyamatosan emelkedő üzemanyag áraknak. Helyezd el az innovatív energia megtakarító eszközt, a Fuel Sharp Saver-t az autódban. Ez az eszköz nem hasonlít semelyik más, a magyar piacon kapható hasonló termékhez, és nem is áll kapcsolatban egyikkel sem. A Fuel Sharp Saver hírneve, és hatékonysága nemzetközileg elismert. Egy innovatív, forradalmi üzemanyag megtakarító technológiát alapul véve úgy alkották meg, hogy bármilyen típusú autónál csökkenteni tudja az üzemanyag fogyasztást akár 70%-kal. A Fuel Sharp Saver működés közben üzemanyagot, és pénzt takarít meg. Be kell helyezni a szivargyújtóba.

De komolyan, van, aki ezt beveszi? Bizonyára, különben a gyártónak nem volna pénze weboldalak készítésére, amerikai videoreklám gyártására és persze arra sem, hogy legyártassa és futárral házhoz szállíttassa ezeket a vackokat. Most egy kicsit több pénze lesz minderre az élelmes vállalkozónak, ugyanis mi is vettünk egy Fuel Shark Savert. Vagy Sharp Savert, mert az a nyüves csaló, aki emögött áll, még ezt is képes el-eltéveszteni.

10 600 forint (csak most, csak nekünk, csak akcióban), de nem elsősorban az ára miatt rendeltük meg pont ezt a fogyasztáscsökkentő vuduvarázslatot annyi másik közül. Hanem mert ezzel nem kell szervizbe vonulni, üzemanyagcsövet vagdalni, beavatkozni valamelyikünk kocsijának vagy egy tesztautónknak a gyári rendszereibe. Ebben a hulladékban az a legzseniálisabb, hogy elég csak bedugni a szivargyújtóba, hogy ne csináljon semmit.

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés!

Mert hát mitől is csinálna bármit a szivargyújtóban egy LED, egy biztosíték meg három ellenállás? Más ugyanis nincs a műanyagházban, az egész hóbelevancban nincs kétszáz forint ára alkatrész:

Íme, a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver videón, kicsomagolásakor majd működés közben! A fedélzeti számítógépen remekül követhető, milyen hatása van a készüléknek a fogyasztásra:



A világítós vacakot ezek után a tisztesség kedvéért két-két tankolás között hosszabb távon is kipróbáltuk egy benzines és egy dízel tesztautóban, természetesen semmilyen hatással nem volt a fogyasztásra.

Mivel nem voltunk megelégedve a termék hatásosságával, elhatároztuk, hogy megkeressük a gyártót és reklamálunk náluk. Nos; a számlán egy amerikai cég szerepel eladóként, a borítékon egy magyar logisztikai vállalkozás, ami csak annyit tud a megbízójukról, hogy a neve Nova Leads Kft. Ilyen céget a cégjegyzékben nem találtunk, amin nem igazán lepődtünk meg. Ezek után a cikk linkjét elküldjük a fogyasztóvédelmi hatóságnak, de a Villanylapon talált hasonló, otthoni áramfogyasztás-csökkentő kütyüvel kapcsolatban leírt sztori tapasztalatai alapján nincsenek illúzióink arról, hogy a magyar hatóságok bármit is tudnának vagy akarnának tenni az ügyben.

Nos kedves olvasók, azok után, hogy ilyen szépen megbizonyosodtunk a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver képességeiről, valamint a róla készült reklámok valóságtartalmáról, ideje kifejleszteni valamiféle bio-gyanakvásrezonátort a bőrünk alá. Ha legközelebb azt olvassuk, halljuk, milyen remek dolog fényevéssel ellenni, egy hét alatt húsz kilós fogyást ígérő csodakapszulát venni, esetleg őszintének látszó szektás adománygyűjtőknek ajándékozni egész vagyonunkat, emlékezzünk vissza majd a Fuel Shark Saverre. Öt pici elektronikai alkatrész egy plasztikdobozban, tízezer-hatszázért.



Tetszenek-e még bármi hasonló piaci ígéretre azt gondolni, hogy "a fene tudja, talán lehet benne valami"?

Szavazás

Mit gondolsz az üzemanyag-megtakarító csodakütyüről a cikk elolvasása után?




Kíváncsi vagy a hétvégi tuningshow legszexibb csajaira? Akkor Kattints a képre! 

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés! Lada   Oltári nagy égés Ladával A nap képe: Ragadós rakomány az aszfalton

Cikk nyomtatása

21 hozzászólás

Vezess.hu Top cikkek

comment21 hozzászólás

lalipapa - 2014.03.28   17:01

Az én üzemanyag csökkentő módszerem kevésbé innovatív, minden típusra érvényes, semmit nem kell sehová bedugni, mint a Fuel Sharp/k/ Saver esetében, sőt nem is ilyen flancos nevű, hanem egyszerűen csak "Nelagar!"-nak nevezném ("Nem elhagyni a garázst!") Így is bele szoktam ülni az autómba hetente 1-2 alkalommal, azért is hogy a kettönk közti már-már intimnek nevezhető kapcsolat megmaradjon, de nem indítom be, és elképzelem milyen jó helyeken járok, mindenkit leelőzök.
Amikor a benzin 430 fölé megy, akkor már csak hetente egyszer engedhetem meg magamnak, hogy beleüljek, sajnos kevés a nyugdíjam.

HERCULES - 2014.03.28   14:36

Ja! Még valami eszembe jutott! :D Lehet abban valami (de ez csak egyszeri tankolásra igaz), hogy van üzemanyag fogyasztás csökkentő hatása a szrnak..! Ez abban nyilvánul meg, hogy a hülye paraszt megveszi 10.700 Ft-ért, amit nem üzemanyagra, hanem erre a szarra költ, ezért azt az üzemanyagot amit nem vesz meg e miatt, nem is fogja elfogyasztani az autó..! Jogilag, támadhatatlan! Nem igaz? :D

HERCULES - 2014.03.28   14:27

Ekkora faszságot! :D Tényleg ennyire hülyék az emberek, hogy ezt megveszik...? A szivargyújtónak, mi köze van az autó fogyasztásához? Max. annyi, hogy ha bedugjuk a szivargyújtóba, az a pár milliwatt, amit fogyaszt az áramból, azt általában a generátor leveszi a motor teljesítményéből, de ez annyira kevés, hogy szinte mérhetetlen, arról nem beszélve, hogy ezzel is nem, hogy nem kevesebb, de még több a fogyasztása az autónak..

lez52 - 2014.03.28   13:44

Dokipapával egyetértek azok is nagyon fontosak és feltétlenül hozzá tar-
toznak a takarékos és biztonságos vezetéshez. Na meg az is, hogy legyen az embernek valamennyi tapasztalata és érzéke is a vezetéshez nem utolsó sorban. Azt gondolom, hogy a hozzászólások egy részének hangulata a közlekedési morálunkat is híven tükrözi. Sokkal több türelem és odafigyelés kell a közlekedésben, ez nem erősport. A közúton semmi féle képpen nem az. Bízom abba, hogy eljön hamarosan az az idő is
amikor jobban figyelünk egymásra. Nem értem mi a fantázia a Tv híradók azon riportjaiban ami balesetekről szól.Ez valakiknek tragédia lehet.

lez52 - 2014.03.28   13:33

1992-ban SLIDER-2000 nevű svéd gyártású teflon adalékot tettem a 2105-ös Ladába. A gyártó 160.000.-km-t garantált. Akkor ez a 3,5dl-es flakon 3.500.-Ft-ba került. Ebből 1,7dl a motorba,az 1,8dl megfelezve a váltót és a diffit illette. Még van kb.20.000 km és a tapasztalataim rendkívül jók. Igaz 21 évig volt ehhez az üzemanyagcsőre rögzített fényes papír is ami az üzemanyag molekuláris szerkezetét átalakította a hatékonyabb és tisztább működés érdekében. Ma ez már nincs rajta de a teflon a fő szerkezeti elemekben benne van. Amit tudok, hogy az autó télen városban nem kér többet 7,0 l-nél, tavasztól télig elég a 6,2l.Országúton nem kell 40-től váltogatnom, kényelmesen viszi erőlködés nélkül. Olykor az
engedélyezett határokat is meglátogatjuk,olyan erőben van 29.évesen is mint új korában.A leírtak dokumentált tapasztalatok, barátaim körében látott és tudott dolgok ezek. Az Autóklubban több alkalommal keresték a katalizátort az autóban. A kipufogó végét papírzsebkendővel törölve tiszta marad. Így is lehet tenni a környezetért.

További 16 hozzászólás »

Szólj hozzá Te is!

Autók, erotika, és művészet közös metszete

Kézműves módszerekkel válogatott képek következnek, feszesen domborodó motorháztetőkkel, és alig takart csábító idomokkal.

F1: Videón Maldonado balesete

Pastor Maldonado megint összetörte a Lotust, a venezuelai most így küldte falnak az autót. Bónuszvideó: Rosberg eldobja a visszapillantó ...

A férfi, aki lesprintelte a metrót!

Kíváncsi lennék, hogy itthon melyik két megálló között lehetne ezt megvalósítani?

Aki Ladából épít lánctalpast, rossz ember nem lehet

Bírod az orosz vasakat? Akkor ezt imádni fogod! Jobban büntet, mint a vodka reggelire.

F1: Hamilton a leggyorsabb, Maldonado a falban

A Szingapúri Nagydíj második edzésén Pastor Maldonado összetörte az autót, a leggyorsabb Lewis Hamilton lett, Nico Rosberg nem ...

F1: Könnyű lesz trükközni a rádiózással

Charlie Whiting, a Nemzetközi Automobil Szövetség versenyigazgatója szerint nehéz lesz betartatni a rádiózásra vonatkozó, máris ...

Újabb noname, méregrága, pokolian erős valami született

Ez ám az egzotikum: azt sem fogják tudni, mit vezetsz, ha a holland Vencer Sarthe-ra költöd el az örökséged.

5 Lada, ami nem szórakozik, büntet!

Tudtátok, hogy az egyik legnépszerűbb Lada versenyautót egy titkos tengeralattjáró-üzemben készítették? És ez még nem minden!

DS5: különleges, de attól még jó

3

A DS luxus-almárka vezérhajója ellentmondásos jelenség. Különleges, exkluzív terméknek szánták, ehhez képest tök jó hétköznapi ...

Kommandósok kapták el a korrupt zsarukat

Szolgálatban lévő rendőröket fogtak el a Terrorelhárítási Központ munkatársai péntek hajnalban Budapesten, a Baross téren.

2
Hogy lehet ennyire barom egy motoros?

Hogy lehet ennyire barom egy motoros?

Tömegkarambolt okozott a vagánykodó motoros, dominóként dőlt el a banda.


F1: Több csapat az összeomlás szélén

Több Forma-1-es csapat is pocsék anyagi helyzetben van, egyáltalán nem biztos, hogy 2015-ben is ott lesznek a mezőnyben.


1
Kigyúrták a kis Adamot

Kigyúrták a kis Adamot

A városhatárig fürge és rámenős, onnan apró és fordulékony: a modern urbánus európai vásárlók ideális kisautója lehet az Abarth ...


F1: Alonso elverte a Merciket

A Szingapúri Nagydíj első szabadedzésén Fernando Alonso végzett az élen a Ferrarival a két Mercedes, valamint Sebastian Vettel ...


Szól az okostelefon, mikor jön a busz

Elkészült a Futár utazástervező okostelefonokra és tabletekre kifejlesztett alkalmazása. Valós idejű útvonaltervezést tesz lehetővé. ...


Nincs ennél angolabb autó

Elegáns fricskával pont Párizsban mutatja be legkisebb luxusmodelljének maximálisan felangolosított változatát a Land Rover.


Jönnek a Fiat-emblémás Mitsubishi kisteherautók

A Mitsubishi L200 következő generációjából a Fiat is vásárol majd, hogy saját neve alatt európai és latin-amerikai piacokon forgalmazza ...


F1: Ricciardo a dobogóra készül

A Red Bull ausztrál pilótája a Szingapúri Nagydíjon a dobogóra akar állni, hogy életben tarthassa bajnoki esélyeit.


2
Jogsi nélkül vezetette a 40 tonnás kamiont

Jogsi nélkül vezetette a 40 tonnás kamiont

A TISPOL szeptemberi nemzetközi akciója során egy nem mindennapi esetre derült fény hazánkban.


Ismét megbénul Budapest közlekedése

Jelentős forgalomkorlátozások lesznek a hétvégén Budapesten: sem az Andrássy utat, sem a Lánchidat és környékét nem használhatják ...


Top 10: A legfurcsább magyar katonai járművek

A katonai járművek ritkán sikerülnek szépre. De amik most jönnek, azok különösen idétlenül festenek.


F1: Elnapolták a szigorítást

A Nemzetközi Automobil Szövetség meghátrált, a szingapúri versenyhétvége kezdete előtt jócskán enyhítettek a rádiókommunikációra ...