Az autózás kaland...
  • Bejelentkezés
  • Regisztrácio
  • Hirlevél
Üzemanyag
Benzin:420.0 Ft
Dízel:421.0 Ft

Autót 0 forintért?

Igaz-e a mítosz?

Szerző: levél küldés
Dátum: 2006.08.22. 07:55
Hitelben van a biznisz

Hülye lennék milliókat letenni az asztalra, ha kedvező feltételekkel már hitelre is vehetek autót - manapság sokan gondolják így, és erre már felkészültek az új autókereskedők is. Nem ritka, hogy akár a készpénzes árnál is olcsóbban adják hitelre az autót, persze nem emberbaráti szeretetből. A banktól ugyanis akár 10-15 százalék jutalék is ütheti a markukat egy-egy eladás után.

A bankok ontják magukból a látszatra kedvezőnél is kedvezőbb hiteleket, hirdetései elárasztanak minket. Kaphatnak ma már hitelt BAR-listások is, adnak 0 százalék THM-re, minden van, ami szem-szájnak ingere. Érdemes böngészni a hatalmas kínálatból, és várni egy-egy kedvező akcióra. Nézzünk a körmére az egyik legcsábítóbb ajánlatnak, azaz hogy milyen is az egy peták befizetése nélkül elvihető autó csábtánca?

Ha hitelért folyamodunk, elsődleges, hogy ki legyünk tömve mindenféle papírokkal. Mi kellhet? Személyi, lakcímkártya, adókártya, egy befizetett közüzemi számla (30 napnál nem régebbi), jogosítvány, stb. Anyakönyvi kivonaton és halotti bizonyítványon kívül bármit kérhetnek. Nem árt, ha elmúltunk 25 évesek, ha legalább egy éve dolgozunk ugyanott, ha van egy papíron szépen kereső ismerősünk, aki hajlandó kezesként szerepelni, ha szükséges. Aktatáskánk immár tele, keressünk autót!

Suzuki Swift - casco nélkül is, 92,500-ért

Elsőként a legnépszerűbb márka mellett döntök, és virtuálisan egy Swift vásárlására adom a fejem. Jól szuperált otthon a régi is, az új pedig sokkal szimpibb, kevésbe csámpi, és biztonságosabb is. A Suzuki weboldalán végignézem az akciókat, Swiftre találok is egy 400 ezer forintos importőri akciót, a részletek nincsenek feltüntetve - azokért forduljak a márkakereskedőkhöz. Nulla forintos sajnos nincs, de nem keseredem el.

Van egy nagy halom kereskedő, csak úgy vöröslik a Suzuki-logótól az ország a keresőoldalon. Végigböngészem a budapesti kereskedések oldalait, mert kényelmes vagyok, és nem akarok messzebbre menni. 10 százalékos önrészre vonatkozó ajánlatot több helyen is találok, aztán van egy 2 százalékos is, és, és, igen, végül rálelek egy 0 forinttal elhozható autóra - máris csörgetek!

Kedves, segítőkész női hang a vonal másik végén, hamar az autószalonba invitál egy személyes találkozóra, és személyre szóló ajánlattal kecsegtet.

A 0 forintos akcióhoz kellenek a fent elsorolt, szokásos papírok, és elvileg a havi bruttó 100 ezer is elegendő lehet, ha elég régóta dolgozom a munkahelyemen, bár érzem a hölgy hangján, hogy ezt ő sem hiszi el teljesen. Egy-két nap alatt elbírálja a bank az igényemet, s ha bólint, akkor 50 ezer foglalóért cserébe máris rendelik az autómat. A kereskedés felől akár extrákat is kérhetek, bármennyit, de lehet, hogy a bank beszól majd miatta, és esetleg megvétózza a 0 százalékost indulást!

Ha mégsem, átvételkor még 42 500 forintot kell fizetnem, - ez fedezi az üzembe helyezést - plusz némi biztosítási költséget, ha nem elég az összeg! Van lehetőség - persze nem ajánlott - a havi 8 rongyos casco negligálására, cserébe viszont 3 ezerrel több törlesztőrészletet kell fizetnem havonta.

Búcsúzásképpen rákérdezek a 400 ezer forintos kedvezményre, ami a hirdetés szerint júliusi, de még augusztus végén is ott figyel kint a weboldalon. Kiderül, hogy ez a leges-legdrágább Swiftre vonatkozott csak, de nincsen belőle, és a kedvezmények úgy sem összevonhatóak. Kár, de azért így sem rossz!

A következő oldalon kiderül: új Astra csak milliomosoknak, a Fordnál nem divat, a többiek vegyenek Chevyt!

Cikk nyomtatása

Hozzászólok

Vezess.hu Top cikkek

Szólj hozzá Te is!

Olyan ©kodára bukkantunk, amire nem számítottunk

4

Ízlések és pofonok ugye, de vajon megtaláltuk a legfeltűnőbb hazai ©kodát?

Amikor nem a baleset a videó tetőpontja

Önkívületi állapotban kászálódik ki a fiatal férfi az autóból, túl sok volt a "jóból".

Razziáznak a teherautósok között

Az Európai Unió számos tagállamához hasonlóan keddtől csütörtökig a nehéz tehergépjárműveket és autóbuszokat ellenőrzi fokozottan ...

F1: Jó ritmus nélkül véged Mogyoródon

Nico Hülkenberg zsinórban tíz pontszerzés után érkezik a Force Indiával a Magyar Nagydíjra, a német pilóta szerint van esély ...

Autonóm autók? Terroristaveszély!

Még nem kaphatók, de az FBI már retteg az önjáró autókról, amelyek szerintük a merénylők kedvencei lesznek majd, és ez még nem ...

A nap képe - frontális karambol a 76-oson

Egy házaspár súlyos, egy férfi pedig könnyebb sérülést szenvedett abban a balesetben, amely kedden történt a 76-os főúton, Bagod ...

Ez a kemény, nem a kád széle

Azt hiszed, ha kimész hétvégénként a homokbányába csapatni, kemény vagy? Közel sem!

F1: Nem könnyű jól menni a Hungaroringen

A Sauber mindkét pilótája szerint különleges a Magyar Nagydíjnak otthont adó mogyoródi pálya. A csapat nehezen tudja megjósolni ...

Világelső biztonsági rendszerek a Volvótól

Két világújdonsággal fokozza a közlekedők biztonságát a Volvo. A cél, hogy 2020-tól egyetlen embernek se kelljen Volvóban meghalnia. ...

F1: A Ferrarinak nagyon kell Räikkönen

A Ferrari csapatfőnöke szerint a jelenleg siralmas szériát produkáló Kimi Räikkönen megtartása nagyon is fontos az alakulat számára. ...

Budapestre jön a legnagyobb Smart-találkozó

Jövőre Budapesten rendezik a világ legnagyobb smart-találkozóját, a smart timest.


Fiatalosabb lesz a Kia nagy terepjárója

Jövőre megújul a Kia Sorento. Ahogy sejthető volt, a Sportage fizimiskáját ölti magára.


F1: Hamiltonnak terápia kell a Magyar Nagydíjra

A hockenheimi időmérős baleset után Lewis Hamilton kezelésre szorul. Az év végén, a duplapontos szezonzáró után ennél több is ...


Egy nőnek sem segítünk kereket cserélni

A magyar autósok több mint fele elméletileg megállna segíteni kereket cserélni egy ismeretlen nőnek, a gyakorlatban azonban legfeljebb ...


1
5 jármű, amit csak az oroszok találhattak ki

5 jármű, amit csak az oroszok találhattak ki

Nehézsúlyú orosz vasak, amiktől még a Transformerek is visítva menekülnének. El tudnál bánni velük?


Nullszériás elektromos buszok Kölnnek

Németország a jelek szerint nagy jövőt lát a tisztán elektromos üzemű járművekben. Köln nullszériás elektromos buszok beszerzéséről ...


F1: Massa nem tojt be Bottastól

Sorozatban három dobogós helyezése után egyre többen bélyegzik a jövő egyik szupersztárjának Valtteri Bottast, de veterán Felipe ...


1
Wartburg-facelift házilag

Wartburg-facelift házilag

Az optikai tuning kétségkívül egyedivé tette a kék Wartburgot, de nem vagyok benne egészen biztos, hogy szebb is lett tőle.


F1: Miért sült be a Német Nagydíj?

A múlt vasárnapi Német Nagydíj látogatottsága szégyenletesen alacsony volt. Hol rontották el?


A Volkswagen és a Golf Európa kedvencei

Európában 5,8 százalékkal emelkedett az új autók eladása az idei első félévben. A Volkswagen és a Golf a favorit.


F1: Vettel a Duna-parton kocog a hétvégén

A négyszeres világbajnok Sebastian Vettel a Hungaroringet és Budapestet is szereti, a hétvégén akár a Duna-parton is össze lehet ...


1
640 lóerős Medúza

640 lóerős Medúza

Egy független amerikai stúdió építette meg az SRT Viper kabrió változatát. A Prefix Medusa gyári minőségűnek tűnik.