Az 1996-2005 között gyártott középkategóriás autó, limuzin és kombi karosszériával, első- vagy összkerékhajtással is elérhető, a kínálat bőséges, a csábítás nagy, de ha nem figyelünk oda, akkor nagy bukó is lehet a megbízhatóság szellemét sugárzó német típusból.

A nepperek kedvence ez a típus, akik a gyenge idegzetű vevőket megkímélik a 300-500 ezres óraállással járó kockázatoktól és mellékhatásoktól. De nem szabad elhinni, hogy Németországban makulátlan autókat vesztegetnek 1000 euró körül. Továbbértékesítési céllal, ne adj’ isten áfacsalással súlyosbítva az jön, ami a legolcsóbb és a legócskább. Vagy ami sérült, mert azon lehet fogni valamit.

De jöjjön a lényeg, hosszú videó, elő a pattogatott kukoricát.

Használt autó: egy Passat csak TDI lehet?