A legmenőbb japán termékek

Szerző: hirdetes levél küldés 
Dátum: 2017.03.14. 10.00

Ultramodern, izgalmas, de nagyon távoli – talán ezek ugranak be elsőként szigetországról, viszont a kiváló minőségű japán termékeket nagyon szeretjük használni. Mik a legszuperebbek ma?

Járt már Japánban? Ha még nem, csak szeretne odalátogatni, ismeretei alapján akkor is két nagy csoportra oszthatja a japánok világhíres termékeit. Vannak a bolygónk minden szegletében megvásárolhatók, mint pl. a Sony tévék, és léteznek azok, amikről csak közvetett információkkal rendelkezünk errefelé, pl. a szigetország belpiacára szánt kei carok. A tokiói utcaképekről is ismerős csinos kisautók.

A legmenőbb japán cuccokról szóló alábbi összeállítás végén e két kategória összefonódik egy Magyarországon mostantól kapható izgalmas termékben.

Asics futócipő

Sokan amerikainak hiszik e neves sportmárkát, tévesen. Az Asics Japán egyik legnagyobb globális cége, árbevételben olyan óriások előtt áll, mint a Nikon, vagy a Hitachi. Sikerében nyilván szerepet játszik a szigetország fejlesztőinek fanatizmusa mellett, hogy a hosszútávfutás Japánban sehol máshol nem látott szinten tömegsport, az Asics csúcscipői pedig évtizedek óta viszonyítási pontnak számítanak világszerte. Tudja valaki, hogy a kortárs írósztárjuk, Murakami miben fut minden egyes nap?

1

PlayStation 4 Pro játékkonzol

A konzolok örök harcában ma ez a legerősebb a piacon, olyan penge hardverrel, ami képes a játékok full HD-nál komolyabb felbontású, akár natív 4K-s megjelenítésére is. Csupán egy szintén menő tévé kell, és a Sony gépe minden riválisánál minőségibb látvánnyal varázsolja el az apró részletekre fogékony gamereket is.

2

Daikin klíma

Az 1924-ben, Oszakában alapított Daikin ma a világ első számú légkondicionáló-gyártója, de használói szerint nem a konkurenseknél több és izgalmasabb fejlesztés, hanem a legendás megbízhatóság teszi vonzóvá a termékeit. Természetesen Magyarországon is megvásárolhatók a klímáik, és még csak nem is sokkal drágábbak a többi márka termékeinél.

3

Shimano bringaváltó

Az előzőnél is régebbi, 1921-ben alapított cég, nem nagyon van kerékpározó ember, aki ne ismerné a váltóikat, fékjeiket stb. Nyilván horgászt sem találunk egyetlen hazai tó partján, aki ne ismerné remek botjaikat, tartós orsóikat. Az viszont simán lehet, hogy a magyar bringások és a pecások sem tudják: a Shimano a cipőktől a nadrágokon át a sapkákig számos különféle ruhadarabot is gyárt.

5

Yamaha zongora

Hosszan lehetne sorolni a klasszikus zenészektől a szintipopot játszó bandákig a világsztárokat, akik  Yamaha zongorán, vagy éppen a hangvillás márka szintetizátorain alkotnak és koncerteznek. Az 1887-es alapítás után még orgonákat, majd dobokat, és sípokat gyártott az előd manufaktúra, ma egyértelműen a Yamaha minőségi billentyűsei a kezdő zenészek álomhangszerei.

4

Makita fúrógép

102 éve gyárt kisebb-nagyobb motorokat a nagojai alapítású vállalat, 60 éve elektromos kéziszerszámokat, és immár 40 éve akkus fúrógépet. A kérges tenyerű profi építőiparai munkásoktól az elemes konyhabútort odahaza maga összeszerelő fiatal párokig sokan a megbízhatóság szinonimájaként tekintenek a motoros Makita szerszámokra ősidők óta.

7

Ongaku erősítő

Japán a szórakoztatóelektronika fellegvára, mindannyian fel tudunk sorolni jó pár márkát, kinek melyik a kedvence. Azt viszont kevesen tudják, hogy az audiotermékek abszolút csúcsát jelentő un. high end készülékek milliós árú példányai között egyetlen olyan integrált erősítő létezik, amely előtt az audiofilek szinte mind térdre ereszkednek. Kondo Hirojaszu mester a legenda szerint nem csak 99,99 százalékos tisztaságú ezüsttel, de spiritusszal is telepakolta cementeszsák súlyú mesterművét, amelyet olyan 28 millió forint környékén bárki megvehet idehaza is. Vagy pár ezer forintos belépő kifizetése után meghallgathatja minden év novemberében a Duna-parti hifi show-n.

6

Kenzo parfüm

A japán divatguru 2000-ben piacra dobott Flower by Kenzo nevű parfümje lassan két évtizede szupersiker. Különlegessége abban rejlik, hogy a pipacs köré épül az illat, s bár a piros virágnak a valóságban nincs is illata, Kenzo alkotott egyet, ami számára a pipacs illatát szimbolizálja. Az eredmény egy tiszta, nagyon nőies, kifinomult parfüm.  Az üveg dizájnja is különleges, megjelenése a maga idejében rendkívül extrának számított, ma már legendás.

8

Suzuki Ignis

Emlékeznek még a Hayabusára, amely az első szériagyártású motorkerékpár volt 300 km/óra feletti végsebességgel? A motorok rajongói nyilván beírták a történelemkönyvekbe. És az beugrik, amikor megjelent a hazai utakon a csaknem 180 lóerős Kizashi? Mindenkit meglepett a városi kisautók gyártója a dizájnos sportszedánnal, vezettük, talán sosem néztek meg ennyien Budapest utcáin egy tesztautót.  Legalább ennyire feltűnő az 1909-ben alapított Suzuki legújabb dobása, a híres kei carok praktikumát Európában is megjelenítő vadonatúj Ignis.

9

A retrós elemekkel feldobott ultramodern kasztni arányait nézegetve felmerül a kérdés: ez most egy trendi szabadidő-autó, vagy inkább fürge városi kocsi? Beülve kiderül, hogy tulajdonképpen mindkettő, és ez teszi igazán vonzóvá. A kissé megemelt ülésről átlátható ugyanis a forgalom, miközben kiskocsisan könnyedén, és fürgén mozog a jármű. Elfér benne négy felnőtt, normális méretű a csomagtartója, és elmegy 5 literrel, de a legklasszabb  talán mégis az, hogy telitalálat a dizájnja. Újabb vonzó taggal bővült a menő japán termékek listája.

91

A cikk megjelenését a Magyar Suzuki Zrt. támogatta.

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

Ismét csökkent az üzemanyagok ára

A benzin literenkénti árát 4 forinttal, a gázolajét pedig 3 forinttal csökkentette a Mol.

Csúcskivitel belépőmotorral: jön a Mazda CX-3 GT Sport

Bizarr termékfilozófiát követ a Mazda: a CX-3 crossover nyáron debütáló új csúcskiadása nem a legerősebb motort kapja meg.

Hihetetlen balesetet úszott meg egy kamionos

Nehéz napja volt annak az őrangyalnak, aki erre a kamionosra vigyázott. Az utolsó pillanatban állt meg a szerelvény a szakadék felett.

Használt autó: melyik a legjobb üzleti limuzin?

Erősek, mint egy dízelmozdony, pallérozott a modoruk, keveset fogyasztanak és jutányosan az áruk. Melyik használt német üzleti limuzint válasszuk?

F1: Alonso oda megy, ahol nyerhet

Fernando Alonso egyértelmű üzenetet küldött a McLaren-Hondának, ha csak nem történik valami csoda, távozni fog, ugyanis olyan csapatnál akar vezetni, ahol lehetősége van a győzelemre.

Könnyfakasztó vadászautó Lada Niva helyett

Csupán három darab ilyen Aston Martin V8 vadászkombi készült az angliai gyárban, most pedig eladó az egyik legjobb kondícióban lévő példány.

F1: Massa csak tette, amit a mérnök mondott

Felipe Massa nagyon elégedetten nyilatkozott az Orosz Nagydíj időmérője után, a 6. helye azt mutatja, hogy a Williams immár versenyben van a Red Bull-lal.

Ricciardo: Az ötödik hely volt a mai maximum

A Red Bull továbbra is csak fut az élmezőny után, de Daniel Ricciardo igyekszik pozitívan hozzáállni a szezonhoz. Csapattársa, Max Verstappen viszont továbbra is küzd az autójával.

F1: Lakáscserében fogadott Massa, Ricciardo és Verstappen

A Red Bull pilótái és a williamses Felipe Massa a vasárnapi Orosz Nagydíjon az valószínűleg egymással küzd majd, a “házon belüli” csatának érdekes tétje lesz.

F1: Hamilton szuboptimális formában

Lewis Hamilton elismerte, hogy a Forma-1-es Orosz Nagydíj időmérőjén egyszerűen nem volt elég gyors, ugyanakkor az előzmények alapján a futamtól sem remélhet sokat.

Mindent túlél a Citroën WRC gépe

Igazán szédítő bukfenc után tért vissza Kris Meeke Citroën C3 WRC-je az argentin rali futamán.

Alonso: Megint tökéletes időmérőm volt

Fernando Alonso sosem fogy ki az öndicséretből, a szocsi kvalifikáció után a Honda-motort szidta és annak örült, hogy újonc csapattársát héttizeddel verte.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.