Megvan Az Év Autója 2017!

Nem várt típus győzött

Szerző: Gajdán Miklós levél küldés 
Dátum: 2017.03.06. 16.20

Kevesen gondolták volna, hogy a rangos cím nyertese 2017-ben éppen a…

Idén a genfi Autókiállítás csúszása miatt egy héttel többet kellett várni rá, de végre megvan a végeredmény, ami sokakat, köztük engem is meglepett.

Végül a hét döntős közül a hetedik helyen végzett, összesen 135 ponttal a Nissan új Micrája. A Vezess olvasói 3 százalékos szavazati aránnyal a Citroen C3-al megosztva a 6-7. helyre tették. Én a hetedik helyre tettem, a 25 adható pontból egyet adtam neki

Hatodik helyen végzett a vagány megjelenésű Toyota C-HR, 165 ponttal. Olvasóink a második helyre szavazták volna be 22 százalékos tetszési aránnyal. Én a negyedik helyre tettem 3 ponttal a 2-ből.

Hatodik helyen végzett a vagány megjelenésű Toyota C-HR, 165 ponttal. Olvasóink a második helyre szavazták volna be 22 százalékos tetszési aránnyal. Én a negyedik helyre tettem, 3 ponttal a 25-ből

Az ötödik helyre érkezett be a Citroen C3, egy ponttal megelőzve a Toyota C-HR-t. Olvasóinknál 3 százalékkal a 6-7. helyen osztozott a Nissan Micrával, én 2 ponttal a hatodik helyre tettem.

Az ötödik helyre érkezett be 166 pontot gyűjtve a Citroen C3, egy ponttal megelőzve a Toyota C-HR-t. Olvasóinknál 3 százalékkal a 6-7. helyen osztozott a Nissan Micrával. Én 2 ponttal a hatodik helyre tettem

 

A negyedik helyen ért be a Volvo S90/V90 páros 172 ponttal. A vezess.hu olvasóinál is a negyedik lett 15 százalékos tetszési aránnyal. Én 4 ponttal jutalmaztam, csakúgy, mint a Peugeot 3008-ast - ezzel a két típus a 3-4. helyen osztozott

A negyedik helyen ért be a Volvo S90/V90 páros 172 ponttal. A Vezess olvasóinál is a negyedik lett 15 százalékos tetszési aránnyal. Én 4 ponttal jutalmaztam, csakúgy, mint a Peugeot 3008-ast – ezzel a két típus a 3-4. helyen osztozott

Így szavaztunk mi. A két magyar zsűritag pontozása itt látható, indoklás (angol nyelven) a www.caroftheyear.org oldalon

Így szavaztunk mi. A két magyar zsűritag pontozása itt látható, indoklás (angol nyelven) a www.caroftheyear.org oldalon

A képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhat fel a Mercedes E-osztálya 196 ponttal. Olvasóink szintén a harmadik helyre tették, 16 százalékos tetszéssel. Nálam a második volt 5 ponttal a 25-ből

A képzeletbeli dobogó harmadik fokára állhat fel a Mercedes E-osztálya 196 ponttal. Olvasóink szintén a harmadik helyre tették, 16 százalékos tetszéssel. Nálam a második volt 5 ponttal a 25-ből

A többi öt típustól alaposan elhúzva, 296 ponttal második az Alfa Romeo Giulia, amit a vezess.hu olvasói 32 százalékos támogatással, én pedig 6 ponttal tettem az első helyre. De nem az Alfa nyert

Az előző öt típustól alaposan elhúzva, 296 ponttal második az Alfa Romeo Giulia, amit a vezess.hu olvasói 32 százalékos támogatással, én pedig 6 ponttal tettem az első helyre. De nem nyert…

Íme a végeredmény, a nyertes tehát...

Íme a végeredmény, a nyertes tehát…

A nyertes, vagyis Az Év Autója 2017 cím büszke tulajdonosa a Peugeot 3008 összesen 319 ponttal, ami 23-al több annál, amit az Alfa összegyűjtött. A vezess.hu olvasói a 3008-ast 8 százalékos tetszési aránnyal az ötödik helyre tették, én 4 pontot adtam neki, így osztozott a 3-4. helyen a Volvóval

A nyertes, vagyis Az Év Autója 2017 cím büszke tulajdonosa a Peugeot 3008 összesen 319 ponttal, ami 23-mal több annál, amit az Alfa összegyűjtött. A vezess.hu olvasói a 3008-ast 8 százalékos tetszési aránnyal az ötödik helyre tették, én 4 pontot adtam neki, így nálam a 3-4. helyen osztozott a Volvóval. A Peugeot 3008 első helye azért nagy meglepetés, mert szabadidő-autó eddig még sohasem vihette haza Az Év Autója díjat. Ehhez 2017-nek kellett elérkeznie!

Íme a zsűri, 57 újságíró Európa 23 országából. Az ő egyéni szavazataik összességéből alakult ki a végeredmény. Az, hogy melyikük hogyan szavazott pontosan, a www.caroftheyear.org oldalon olvasható

Íme a zsűri: 58 újságíró Európa 23 országából. Az ő egyéni szavazataik összességéből alakult ki a végeredmény. Az, hogy melyikük hogyan szavazott pontosan, a www.caroftheyear.org oldalon olvasható

A Vezess minden olvasójának nagy-nagy köszönet, amiért részt vett a szavazásban!

– Nézd meg, hogy parkolt ez a suzukis Pesten –

img_2282-620x414

Kattints a képre

Kommentek

Unimog a tyúkolból

Óriási szerencsével máig lehet megkímélt, milliókat érő autókat találni elhagyott pajtákban, raktárakban. Na, ez az Unimog nem ilyen.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Így vehetsz jobb gumit az autódhoz

Gondoltátok volna, hogy 300 kilométerrel túl az északi sarkkörön sincs mindig hó és fagy? A Hankook nemcsak ezzel lepett meg bennünket téli tesztbázisán, Lappföldön.

Szentendrei úti tragédia: az emberektől vagy a gépektől várjuk, hogy a jövőben ne legyen ilyen?

Ami a hétvégén történt a Szentendrei úton, azt még a legfejlettebb elektronikájú mai autók sem előzhették volna meg. Nem, mert nem tudnák, hanem mert nem szabad nekik.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

F1: Nyolcmillióra büntették a Williamst

A Lance Stroll autójában elvégzett váltócsere miatt az FIA megbüntette a Williamst, de az újonc pilóta összességében pozitívan látta első F1-es hétvégéjét.

Baleset miatt állítja le az önvezető autók tesztelését az Uber

Figyelmetlen sofőr borította fel az Uber önvezető autóját az Egyesült Államokban. A cég a nyomozásig leállítja a fejlesztést.

F1: “Húzok a f…ba!”

A Red Bull-os Daniel Ricciardo számára rosszabbul már nem is alakulhatott volna az Ausztrál Nagydíj, Melbourne-ben csak annak örült, hogy vége a hazai versenyének.

Sportautókra hajaz ez a német turistabusz

A most következő gyártóról ritkán hallani manapság, de ha igen, akkor az biztos valami nagy durranás.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.