Még szoknunk kell, hogy 2016-ot írunk, miközben lassan lezárjuk az elmúlt évet. Végignéztük, milyen új és használt autókat kaptunk a kezeink közé tavaly és mindannyian találtunk kedvencet. Megmutatjuk, hogy a vezess gárdáját milyen autók hozták a legjobban lázba 2015-ben.
Horváth Zsolt: Visszatekintve a 2015-ös évre rájöttem, hogy mennyire szerencsés vagyok. Nem volt egyszerű kiválasztani, hogy melyik volt a kedvenc autóm idén. Ott van rögtön a két Rolls-Royce, de kipróbálhattam az új MX-5-öst, amely maga vezetési élmény és jókat vadultunk az új BMW M3-mal is. 
Az idei év legizgalmasabb pillanatait azonban a Porsche 911 GT3-nak köszönhetem. Mindent tud, amiről gyermekként álmodik egy autórajongó. A 911-es 50 éve csiszolt külseje ma is megnyerő, a GT3 technikája pedig frenetikus élményt ad. A 3,8 literes hathengeres szívómotor lazán pörög 5-6 ezres fordulatszámra, de az igazi móka csak innen indul és egész 9000-ig tart. Nemcsak fantasztikus gyorsulása, sokkoló lassulása, hanem elképesztő kanyarsebessége teszi adrenalinbombává. Minden egyes pillanat a GT3 kormányánál az az autós mennyország!
Kovács Miklós: A kedvenc meghatározása mindig fogós feladat. Nincs év nyilvánvaló befutók nélkül, amelyekre autórajongóként egyből rávágjuk, igen ez kell, ide vele! Viszont ezekre az autókra is igaz a zsiráfról szóló örök bölcsesség: szép-szép, de otthonra nem kéne. Így ezt a kategóriát idén kizártam, a különleges élmények, a veszettül ritka, hihetetlen drága, macerás fenntartású csodák kimaradtak az indulók közül. 
Mi maradt? A józan luxus zászlóshajója, a szinte kéjesen átgondolt, kellemesen civilizált, nem túl hivalkodó, de annál elegánsabb, rendkívül kényelmes puha komforttal ringó Skoda Superb. Végiggondolva 2015 tapasztalatait, a pazar térkínálattal, gazdag motorválasztékkal kínált cseh csúcsmodell érdemelte ki a földhözragadt érvek mentén kiosztott kedvenc plecsnit a részemről.
Rácz Tamás: Ha 2015 és kedvenc tesztautó, akkor nem kell sokat gondolkodnom a válaszon. Rolls-Royce! Illetve, basszus, mégis kell gondolkodnom, merthogy ugye kettőt is kaptunk, hogy autókázzunk el velük három nap alatt Budapestről Szófiába. Hát ezzel fel van adva a lecke: a Minden Idők Legerősebb Rolls-a címet viselő, 624 lóerős Wraith, vagy a szánalmasan gyenge, mindössze 570 lóerős, de sokkal harmonikusabb, nyugisabb, rollsosabb Ghost szedán volt a csúcs az idén? Vajon melyiket foglalóznám le a lottóötösből? Hát tessék: el kell ismernem, a gazdagoknak se könnyű!
Szörényi András: Egy percig sem kellett gondolkodnom a kifutó év legmenőbb autóján. Nálam a Ford Mustang mindent vitt, nem kétséges. Részben amiatt, mert nagyon eltalálták a futóművét és az autó úgy tud kényelmesen rugózni, hogy a pudingot kihagyták a felfüggesztésből.
Azért is a Mustang a kedvenc, mert a kabrióként vezetett EcoBoost, a 2,3-as turbós négyhengeres is jó bele. Nyilván egy sportkipufogóval megtámogatva a V8 hangját semmi nem szoríthatja háttérbe, de 432 Nm nyomatékával az alapváltozat is úgy áll keresztbe gázadásra, hogy szem nem marad szárazon. Bármikor, bárhol kapható erőcsúsztatásra.
Kár, hogy csak a GT, a V8-as változat tudja a LineLock funkciót, amivel a féket nyomva tartva 15 másodpercig egy helyben füstölhetjük a hátsó gumikat. Persze szigorúan szakmai alapon! Az eszköz célja a Ford szerint a gumimelegítés megkönnyítése a Mustangjukkal gyorsulási versenyre járó tulajdonosoknak. Megható gondoskodás.
Tetszett a legendás sportkupéban, hogy nem törli fel azonnal a padlót az emberrel. A vaduláshoz több fokozatban brutalizálható az autó, amíg Track módban vagy teljesen kikapcsolt ESP-vel egyedül maradunk a két hátsó keréken 317 vagy 421 lóerővel. Azért is övé a korona, mert a turbós alig kerül többe a Civic Type R-nél vagy egy jobban felszerelt Focus ST-nél, de hatása frenetikus. Kolléganőnkről a sárga kabrióban megtett tesztúton derült ki, hogy a szobája falát évek óta a vágtató vadló díszíti. A Mustang a találkozások autója, összehozza az embereket, ami mindennél többet ér benne.

Földes Attila: Bár idén nekem is jutott jópár erős, drága és gyors autó is, az i8-as BMW-től a Porsche 911-ig, de a többiek már kilőtték a legeket. Meg ugye nekem alapból úgyis a rücskös gumi és a sár áll közelebb a szívemhez, így az idei kedvenceimet közöttük keresném. Erősen indult az év, januárban vezettem ezt a csodaszép Toyota Land Cruisert, aztán februárban kipróbáltam a Mercedes terepjáró legendáját, a G-osztályt, de a befutóra nyárig kellett várnom. Ez a parádésan összekapott Series II-es Land Rover lett a kedvenc. Gyönyörű, igaz?