138 ezerbe került a matrica nélküli autózás

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.11.25. 16.30

Egy nap kétszer is lefotózták az e-matrica nélkül autópályán közlekedő autóst, a történet végére 138 ezer forintnyi büntetés jött össze.


Autóvásárlás

Olvasónk kérdezi

Szörényi Úrtól kérdezem, hogy a 2004-2005-ös Mazda3, Toyota Corolla 1.4, Nissan Almera 1.5 trióból melyiket válasszam? Melyiknek mi az előnye-hátránya vételi szempontból? Köszönet!
138 ezerbe került a matrica nélküli autózás 1

Szakértőnk válasza

Kedves Olvasónk!
A három közül szerintem a Mazda3 és az E12-es Toyota Corolla a valódi ellenfelek. A Nissan Almera II, még a modellfrissítés utáni változat is, fél generációval korosabbnak hat a másik kettő mellett. Az Almera előnye a megbízhatóság mellett az ára, mivel összehasonlítható állapotban olcsóbb a másik kettőnél. Ha anyagilag nem probléma messzebb merészkedni, akkor a Mazda és a Toyota közül ésszerűbbnek tartom a Corollát. A márkaszervizekben sok kedvezményes karbantartási csomag választható hozzájuk nagyon jó áron. A márkaszervizekben nem fog belefutni hamis olajba, amivel igen sok motor halálát okozzák mindazok, akik elhiszik, hogy a nagy márkákat meg lehet venni harmadáron is netről. A Toyota Corolláról itt olvashat részletes használtautó-bemutatót.
A Mazda3 akkor legyen a befutó, ha a vezetési élmény fontos, de mivel a Nissan Almera is alternatíva, ez aligha döntő szempont.
Üdvözlettel, Szörényi András

Olvasónk kérdezi

Tisztelt Vezess.hu !

Autóvásárlás előtt állok, meg is találtam a megfelelőt. Telefonon beszéltem a kereskedővel, aki elmondta, hogy az osztrák származású autó bizományban van náluk. Mi lehet, illetve lehet-e buktató a dologban ?


Tisztelettel:
Kővári Norbert

Szakértőnk válasza
Tisztelt Kővári Úr!
A bizományba bevett autóra a kereskedő várhatóan nem fog szavatosságot biztosítani. Az osztrák eredetnek van előnye és hátránya. Előny a jobb úthálózat, a várhatóan megkíméltebb futómű, hátrány az erős sózásból fakadó korrózió. Ezt erősen meg kell nézni, főleg 8 év feletti japán autók esetében.
Üdvözlettel, Szörényi András

Kommentek

  • DTF

    Ha atmegyek 5 megyen matrica nelkukl, akkor otszoroset fizetem? Ezt nem hinnem…

  • subtotal

    Egy napra csak 1 bírság jár. Tapasztalat :(
    2 nap, 5 megye >>> 2 csekk

  • apaarpi

    Ráadásul a válasz írója el sem olvasta a kérdést…

  • menőmanó

    Egyértelműen megtérül télihez vasfelnit vásárolni elkerülve a gumik állandó cserélgetését. Komolytalan, aki ezt nem ismeri el.
    Lehet hogy “illik”, de egyértelműen nem kell centíroztatni a kerekeket az évszakváltó cserénél.

    Kár gumis kollégát kérdezni ilyenekről, mert ő egyértelműen azt pártolja, hogy minél többe kerüljön a gumiváltás az autósoknak. Ebből él.

Milyen lesz idén az F1? A Red Bull videón mutatja meg

Egy igazi F1-rajongónak ugyan nem lesz újdonság, de megnézésre azért érdemes a Red Bull animációs videója, amelybe az autók idei változásait tekinthetjük át.

F1: “Első nap az iskolában” – videó

Videós összeállítás Valtteri Bottas első napjáról a Mercedes központjában

F1: Magnussent nem érdekli a renault-s beszólás

A Renault-tól a Haashoz igazolt Kevin Magnussen nem vette magára, hogy az előző csapata főnöke megkérdőjelezte a munkamorálját.

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

F1: Ezért mellőzte Wehrleint a Mercedes

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff azért nem Pascal Wehrleint ültette Nico Rosberg helyére, mert nem akarta tönkretenni a fiatal pilóta karrierjét.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.