Volkswagen Golf Találkozó 2015

Rengeteg VW a Hungaroringen

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.09.21. 16.30

Idén szeptember 19-én szombaton volt a márkatalálkozó, változatlan helyszínen.

Négy esztendővel ezelőtt szerveztek először Golf-találkozót a Hungaroringen, majd egy évvel később is megrendezték az eseményt. Mivel a többi Vw-tulaj részéről is nagy volt az érdeklődés, tavaly – az érintett klubok szervezésében – már a Transporter, Bogár, Passat, Scirocco és Corrado modellek is külön-külön összejövetelt tartottak a helyszínen. 
Idén szeptember 19-én szombaton volt a márkatalálkozó, változatlan helyszínen. A belépőjegy ezúttal is jelképes összegbe, csak 400 forintba került, és idén is volt tombola, amelyen a legszerencsésebb játékos 100 forintért egy kabrió IV-es Golfot vihetett haza.
Az előzetese regisztrációk alapján egy szakmai zsűri kiválasztotta a 300 legérdekesebb Golfot, ezek a paddock-részben kaptak helyet, míg a többiek a versenypálya különböző parkolóiban sorakoztak. A kiállításon szereplő autók a kiemelkedően sokszínű képet mutatták, hiszen láthatóak voltak szalonállapotú autók, a Golf I-es, II-es, III-as sorozatából, egészen a legújabb VII-es szériáig bezárólag. 
Nem hiányoztak a legkülönfélébb tuningirányzatok képviselői sem clean, cult, rat, minden amit a Volkswagenes közösségek környékén fősodornak tekinthetünk. Így a közlekedésre is szinte alkalmatlanul leültettet járművek mellett, bődületesen széles felnivel szerelt autók sorakoztak, vannak többszáz lóerős csodák és profin lepukkanttá varázsolt, a Rat irányzat (patkány) tagjai is részt vettek.

Kommentek

  • Szabi5

    Én ugyan nem élrtem, hogyan lehet ennyire rajongani egy középszerű műszaki tartalommal bíró és nagyon unalmas formatervű autőért de tiszteletben tartom a rajongókat és csodálom az összetartásukat. A fotók között láttam B 5.5 ös paasatokat körözni a ringen. Azok voltak talán a volkswagen történelmének legsilányabb autói és a formájuk is gyenge volt. És az emberek elmennek velük találkozóra. Hmmm. Na ez már valami.

  • plasticman

    Ezek a középszerű műszaki tartalommal bíró kocsik még mindig róják az utakat….és,hogy egy Golf unalmas lenne?Nahát ezt az összes golfos nevében kikérem magunknak….ezt a sok autószakértőt ebben az országban…..mindegy mint okádunk be csak fikázzunk ,,,fikázzunk….és fikázzunk….általában ezek az emberek Bkv val járnak…. :)

  • cszoli

    Persze, a Passat B5.5 tényleg középszerű műszaki tartalmat képviselt 2001-ben a négylengőkaros futóművével és az 1.8-as turbóval… ne zavarjon, hogy a legtöbb gyártó csak 2010-re hozott ki valami hasonlót, néhányan meg máig sem (amúgy ezek az A4-ben meg már 1995-ben, tehát 20 évvel ezelőtt ott voltak). BKV-zni kell, mert az a divat és valakinek a környezetet is kell védeni.

  • Szabi5

    Volt már audim és skodám de továbbra sem értem ezt a nagy sztárolást. Ha valami ugy néz ki mintha örökké tartana az még nem biztos, hogy fog is. 1.9-es PDTDI motor a korabeli konkurenciához képest olyan volt mint egy őskövület. A sok hülye meg megvette(én is), mert az vw volt. Következőben 1.2 TSI motoros cégautókat kaptunk. Pillanatnyilag kettő áll az udvaron csörömpölő vezérléssel alkatrészre várva. Mi ez ha nem minőség? Hétvégén céges buliba a kolléga fábiájával voltunk. Háromhengeres dízel. Hoffher traktor hozzá képest a nyugalom szigete. És ezeknek a csodáknak találkozót szerveznek.

  • cszoli

    Nyilván nem zökkenőmentes bevezetni ezeket az előremutató műszaki újdonságokat, különösen akkor, ha azok amolyan “kikényszerített” fejlesztések, mint ezek a downsize-ingolt TSI-k. Ha meg a marketingosztályon döntik el, hogy ezeknél a motoroknál úgy 30 ezrenként kellene olajat cserélni, abból sok jó nem származik – laborban, kímélő autópályás menetben talán még csak kibírja, de senki sem gondolhatja komolyan, hogy az átlagfelhasználó ovi-suli-meló, gyorsíts-lassíts-dugó köreit két évig bírja olajcsere nélkül.

  • Szabi5

    Előremutató ujdonság? A vezérműlánc? 1980-ban ilyen volt a zsigulimban. Mondjuk az se volt jó. 80000 km után megnyúlt és csörömpölt.

  • menőmanó

    “Nyilván nem zökkenőmentes bevezetni ezeket az előremutató műszaki újdonságokat…”

    Ez a hét vicce, de talán nem is csoda ha az ilyen tulajok rajonganak az autóikért, még ha szétesik akkor is. :D

  • hova

    Most úgy áll a VW szénája, hogy jövőre nem lesz találkozó, legfeljebb “egy jól körülhatároló ” területen belül………

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Unimog a tyúkolból

Óriási szerencsével máig lehet megkímélt, milliókat érő autókat találni elhagyott pajtákban, raktárakban. Na, ez az Unimog nem ilyen.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

F1: Vizsgálják a melbourne-i pályainváziót

Bár egyesek ünnepelték, hogy a nézők az Ausztrál Nagydíj leintése után bemehettek a pályára, a Nemzetközi Automobil Szövetség kivizsgálja az egyértelműen veszélyes esetet.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.