Volkswagen Golf Találkozó 2015

Rengeteg VW a Hungaroringen

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.09.21. 16.30

Idén szeptember 19-én szombaton volt a márkatalálkozó, változatlan helyszínen.

Négy esztendővel ezelőtt szerveztek először Golf-találkozót a Hungaroringen, majd egy évvel később is megrendezték az eseményt. Mivel a többi Vw-tulaj részéről is nagy volt az érdeklődés, tavaly – az érintett klubok szervezésében – már a Transporter, Bogár, Passat, Scirocco és Corrado modellek is külön-külön összejövetelt tartottak a helyszínen. 
Idén szeptember 19-én szombaton volt a márkatalálkozó, változatlan helyszínen. A belépőjegy ezúttal is jelképes összegbe, csak 400 forintba került, és idén is volt tombola, amelyen a legszerencsésebb játékos 100 forintért egy kabrió IV-es Golfot vihetett haza.
Az előzetese regisztrációk alapján egy szakmai zsűri kiválasztotta a 300 legérdekesebb Golfot, ezek a paddock-részben kaptak helyet, míg a többiek a versenypálya különböző parkolóiban sorakoztak. A kiállításon szereplő autók a kiemelkedően sokszínű képet mutatták, hiszen láthatóak voltak szalonállapotú autók, a Golf I-es, II-es, III-as sorozatából, egészen a legújabb VII-es szériáig bezárólag. 
Nem hiányoztak a legkülönfélébb tuningirányzatok képviselői sem clean, cult, rat, minden amit a Volkswagenes közösségek környékén fősodornak tekinthetünk. Így a közlekedésre is szinte alkalmatlanul leültettet járművek mellett, bődületesen széles felnivel szerelt autók sorakoztak, vannak többszáz lóerős csodák és profin lepukkanttá varázsolt, a Rat irányzat (patkány) tagjai is részt vettek.

Kommentek

  • Szabi5

    Én ugyan nem élrtem, hogyan lehet ennyire rajongani egy középszerű műszaki tartalommal bíró és nagyon unalmas formatervű autőért de tiszteletben tartom a rajongókat és csodálom az összetartásukat. A fotók között láttam B 5.5 ös paasatokat körözni a ringen. Azok voltak talán a volkswagen történelmének legsilányabb autói és a formájuk is gyenge volt. És az emberek elmennek velük találkozóra. Hmmm. Na ez már valami.

  • plasticman

    Ezek a középszerű műszaki tartalommal bíró kocsik még mindig róják az utakat….és,hogy egy Golf unalmas lenne?Nahát ezt az összes golfos nevében kikérem magunknak….ezt a sok autószakértőt ebben az országban…..mindegy mint okádunk be csak fikázzunk ,,,fikázzunk….és fikázzunk….általában ezek az emberek Bkv val járnak…. :)

  • cszoli

    Persze, a Passat B5.5 tényleg középszerű műszaki tartalmat képviselt 2001-ben a négylengőkaros futóművével és az 1.8-as turbóval… ne zavarjon, hogy a legtöbb gyártó csak 2010-re hozott ki valami hasonlót, néhányan meg máig sem (amúgy ezek az A4-ben meg már 1995-ben, tehát 20 évvel ezelőtt ott voltak). BKV-zni kell, mert az a divat és valakinek a környezetet is kell védeni.

  • Szabi5

    Volt már audim és skodám de továbbra sem értem ezt a nagy sztárolást. Ha valami ugy néz ki mintha örökké tartana az még nem biztos, hogy fog is. 1.9-es PDTDI motor a korabeli konkurenciához képest olyan volt mint egy őskövület. A sok hülye meg megvette(én is), mert az vw volt. Következőben 1.2 TSI motoros cégautókat kaptunk. Pillanatnyilag kettő áll az udvaron csörömpölő vezérléssel alkatrészre várva. Mi ez ha nem minőség? Hétvégén céges buliba a kolléga fábiájával voltunk. Háromhengeres dízel. Hoffher traktor hozzá képest a nyugalom szigete. És ezeknek a csodáknak találkozót szerveznek.

  • cszoli

    Nyilván nem zökkenőmentes bevezetni ezeket az előremutató műszaki újdonságokat, különösen akkor, ha azok amolyan “kikényszerített” fejlesztések, mint ezek a downsize-ingolt TSI-k. Ha meg a marketingosztályon döntik el, hogy ezeknél a motoroknál úgy 30 ezrenként kellene olajat cserélni, abból sok jó nem származik – laborban, kímélő autópályás menetben talán még csak kibírja, de senki sem gondolhatja komolyan, hogy az átlagfelhasználó ovi-suli-meló, gyorsíts-lassíts-dugó köreit két évig bírja olajcsere nélkül.

  • Szabi5

    Előremutató ujdonság? A vezérműlánc? 1980-ban ilyen volt a zsigulimban. Mondjuk az se volt jó. 80000 km után megnyúlt és csörömpölt.

  • menőmanó

    “Nyilván nem zökkenőmentes bevezetni ezeket az előremutató műszaki újdonságokat…”

    Ez a hét vicce, de talán nem is csoda ha az ilyen tulajok rajonganak az autóikért, még ha szétesik akkor is. :D

  • hova

    Most úgy áll a VW szénája, hogy jövőre nem lesz találkozó, legfeljebb “egy jól körülhatároló ” területen belül………

Hivatalos, Massa visszatér a Forma-1-be

Dőlnek a dominók: mostantól egyértelmű, hogy Valtteri Bottas a Mercedesnél folytatja, ugyanis a Williams-csapat hivatalosan is bejelentette, hogy szerződést kötöttek Felipe Massával 2017-re.

F1: Hivatalosan is megvan Rosberg utódja

A Williams hétfőn hivatalosan is bejelentette Felipe Massa visszatérését, ezzel az is végérvényesen eldőlt, hogy Valtteri Bottas lesz Lewis Hamilton új csapattársa.

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helyt állnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.