Röviden – Citroën Kacsa
Mi ez?Egyedi átépítésű Citroën 2CV
Mit tud?Emellett nem mész el csak úgy, az tuti
Mibe kerül?Nehéz lenne megtippelni, a beleölt munkaórák és nyersanyagok ára miatt
Kinek jó? A gazdájának biztosan. De aki látja, az is biztos örül egy kicsit
Rajongani sok mindenért lehet. Főhősünk bő húsz éve kezdett megfertőződni a Kacsaőrülettel, és mára már két donorautó áll a kertben, és egy másik fél alkatrészeire bontva, betárazva ínségesebb időkre. Herényi Norbert – aki nem mellesleg hawaii gitáron is játszik – nem OT-vizsgára készül a Kacsájával, hanem saját örömére építgeti, szépítgeti tömi meg mindenféle hasznos és haszontalan extrával. Meg sem próbáljuk mindent leírni, bemutatni. 

Minden egyedi rajta

Kovács Miklós kolléga jó pár éve már feldolgozta ezt a varázslatos szerzetet, de ez minket is érdekelt, így leautóztunk Szombathelyre, hogy saját szemünkkel láthassuk ezt a gépet. Akit a részletek is érdekelnek, abban a cikkben megtalál mindent. A legújabb kütyüt élőben mi is kipróbálhattuk, a távirányítóval gombnyomásra induló motort. A megvalósítás nem volt könnyű, rengeteg dologra kellett figyelni a beszerelés közben. Például csak üresben indul a folyamat, amelynek részleteit is alaposan ki kellett gondolni. Járó motorra nem indíthat rá a rendszer, és meg kellett azt is oldani, hogy a vezető gázadása nélkül is beinduljon az autó.

Akár a búcsúban

De az autó legnagyobb vonzereje a belsejében van. Ilyen autót a kontinensen biztos nem találni még egyet. Nehéz belebújni, de ha már bent ülünk akkor a disco-gömbtől a kistévén át a sörhűtőig minden megtalálható. De nézzük inkább a képeket, az alábbi videó után.
A boldog tulaj és a jól tartott Kacsa:

Tolatásnál kamerák figyelik az autó környezetét

Menő ablaknyitó

Holttérfigyelő Kacsa-módra

A műszerfal nem eredeti, egy újabb modellből került át ide

Ember legyen a talpán, aki mindet felismeri

Hátsó pamlag

Motor, nagyjából érintetlen

Balra sörhűtő

Forog a kamera