Húsz bőrbe, és krómba burkolt motortér

Csicsás blokkok a 2015-ös AMTS bulilról

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.03.22. 15.00

Az idén őrült érdeklődést kiváltó AMTS-ről egyedi gyűjtéssel jelenetkezünk. Befotóztunk a nyitott motorháztetők alá, és érdekesebbnél, érdekesebb dolgokat találtunk.

Az idén őrült érdeklődést kiváltó AMTS-ről egyedi gyűjtéssel jelenetkezünk. Befotóztunk a nyitott motorháztetők alá, és érdekesebbnél, érdekesebb dolgokat találtunk. A bőrbe bújtatott vezetékek, krómozott toronymerevítők fémjelezte irány még jelen van a kiállításon, de a rengeteg stílus, autótípus felvonultatása okán már korántsem ez az uralkodó. Van minden, az igényesen tuningolt Lada blokktól kezdve egészen a röfögő V8-ig.

Két duplatorkú karburátor egy Lada motorterében. Ennél tökéletesebb látványt nehéz elképzelni!

Lada 21011 - gyári motortér 1974-ből, a 68 lóerős, 1,3 literes blokkal a főszerepben.

Chevrolet Camaro Z 28 - Igazi, piszkált amerikai V8-as. 6,3 literes, és 403 lóerős, szinte minden alkatrésze módosított, etanollal üzemel.

A Lancia Delta Integrale 16 szelepes motorja a rali, és olaszautó rajongók szemében több alkatrésznél, valódi kegytárgy.

A jó öreg sorhatos M20-as BMW blokk. Mennyivel szebb volt ez a szívósor, mint a mai műanyaggal lefedett megoldások?

Ebben az esetben a króm szaladt meg, az Opel még ECOTEC korszak előtti, egyik legjobb, kétliteres C20NE (talán) kódjelű motorján.

Mintha csak 2003-at írnánk, ez az Opel elhozza a Halálos Iramban, Need for Speed Underground uralta évek hangulatát.

A német díva. Az Opel Astra kupé Z20LET-as motorja egy XIX. századi kávézóból sem rína ki.

Magyaros hangulat, matyó hímzéssel, és erős paprikával.

Bőrkötés, egy Audi lámpás Vauxhall/Opel Combo orrában.

Ha még a gyertyapipák is varrott bőrdíszítést kapnak, akkor tényleg felesleges a motorházfedél

Nincs bőr, nincs csodás LED-fény, mégis izgalmas látvány az I-es Golf, egy négykarikás, öthengeres blokkal az orrában.

Katonás rend a Ford Escort orrában, talán ez lenne az arany középút funkció és dizájn között?

Mintha Willy Wonka szabadult volna be a műhelybe, majdnem megnyalogattuk, mert azt hittük cukorkából, marcipánból van a Trabant motortere.

Klubhangulat BMW módra. Alaposan felcsigázott technikával állunk szemben!

A Dodge Challenger pokoli erős, de a motortere nem túl izgalmas.

Ha duplakarbi volt a nyitás, zárjuk is ezzel!

Kommentek

  • Tazzz

    A 15. fotón levő Golf I Audi motor 5 henger helyett a hengerenként 5 szelepes 1.8T motor, másrészt a legjobb bőr a ti standotokon pózoló hostess lány volt az egész show területén :)

  • a.szorenyi

    Kedves Tazzz! Köszönjük a korrekciót és az elismerést is. Átírtam ötszelepesre, ha Audi motorról van szó, könnyen félrehord a kezünk öthengeresre.

Chevy Camaro ZL1 1LE: csak véletlenül kap rendszámot

Egyedi komponensekkel és hangolással tette versenypálya-kompatibilissé a Camaro eleve legsportosabb kivitelét a Chevrolet.

Megjött az utolsó új Forma-1-es

Az új modellhez új szín is jár: a Toro Rosso által leleplezett STR12-est nem lehet majd összekeverni az elődeivel.

F1: Szürke gyilkost mutatott be az amerikai csapat

A mezőnyből utolsó előttiként bemutatkozott az amerikai Haas-csapat új autója is, a VF-17-es.

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

F1: Itt a (bal)szerencsés új Red Bull – videó

A Red Bull Racing-csapat vasárnap 13 óra 13 perckor leleplezte 2017-es Forma-1-es autóját, az RB13-ast. Tesznek a babonákra.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

F1: Pályán a McLaren és a Renault

Barcelonában a McLaren-Honda és a Renault is pályára küldte új Forma-1-es autóját.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.