Az AMTS idén végképp túlmutat a tuningon

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.03.22. 06.00

A 10. éves fennállását ünneplő AMTS-ről idén őszintén leírhatjuk, hogy ez a legnagyobb, legszínesebb hazai benzingőzös buli, ahova megérte jegyet váltani.

A  10. éves fennállását ünneplő AMTS-ről idén őszintén leírhatjuk, hogy ez a legnagyobb, legszínesebb hazai benzingőzös buli, ahova megérte (sőt megéri, mert még ma tart a kiállítás) jegyet váltani. Jó irányba fejlődött a rendezvény az elmúlt években. Az épített autók vonalán 2006-ban induló Carstyling Tuning Show egy ideig önmaga ismétlése volt csupán, de szerencsére jöttek új irányzatok, kiegészítő műsorelemek, és mára egy össznépi, benzingőzös évadnyitónak ad helyet a Hungexpo. 

15 országból, 2000 autó érkezett, a körítést pedig felsorolni is lehetetlen, a leszabályzásig tolt fenékrázástól kezdve a gymkhana-bajnokságon át egészen a veterán és legújabb autókig minden, de tényleg minden van, amit ez a kis, különleges hazai autós társadalom ma porondra tud állítani.

Nem lehet elég korán kezdeni.

A Zsiguli mindig, mindenhol jelen van, a veterán Ladások erős csapattal képviseltették magukat ezen a rendezvényen is.

Amire nem végképp nem számítanál egy ilyen autós bulin. Kocsi, kocsról.

A csuklóst megelőző ős-Ikarus

Vin Diesel ajánlásával.

Ha hiszitek, ha nem, az a mélynyomó középen, márpedig forog.

BMW E36 kabrió, vattacukor Edition.

Egy tipikus tuningtalálkozó tipikus autója. Eltúlzott, harsány, már nem autó, inkább kiállítási tárgy.

A kis Porsche 914, ami nem volt túl erős, nem volt túl szép, mégis azért ott lapunak benne a Porsche gének. A léghűtéses boxermotorral szerelt autókból az 1969 őszétől 1976-ig terjedő gyártási ciklusban mintegy 120 000 darab hagyta el a gyártósort

Ennél jobb szórakozást, ebben a korban nem tudunk elképzelni egy ilyen buliban.

A Stingray Corvette az elvetemült rajongók szerint baklövés, de a formába nem lehet belekötni!

A sorok között hömpölygött a tömeg, állandóan villantak a mobilok, a Lambó szinte mindenkinek kötelező téma volt.

SKODA 110L Rally - Az 1107 ccm-es motorból 73 LE-t és 91 Nm-nyi nyomatékot csaltak elő gyárilag. Az autó potenciáljáról annyit érdemes tudni, hogy a hazai abszolút rally bajnokok között is megtaláljuk a típust, sőt a mai oldtimer kupasorozatban is fut belőle.

A patkányok átvették az uralmat ennek a Volkswagennek az utasterében.

Élőben épül egy hatodik generációs Ford Mustang, további érdekesség az autóra kerülő ROUSH bodykit, mely a legelső szett, amit a gyár Európába szállított a hatodik generációs Mustanghoz.

A Volkswagen Passat épp identitáskereső fázisba ért, jelenleg a Mercedes család felé húz.

Menő Matiz. Miért ne?

Pisztácia van?

A Delorean belsejét nehéz elképzelni a Vissza a jövőbe kiegészítők nélkül, de ez a kép segít.

Egy átgondoltan modernizált Trabant - Karosszéria full egyedileg átalakítva (homlokfal, rövidített kilincsek, hátfal és géptető) Kristály lámpa elől, egyedi ledes hátsólámpa. 6N polo 1.4 motor némi motortuninggal (kb. 100-110 Le). Elől opel Tigra vágott tárcsafék, hátul golf 4 tárcsafék, épített futómű, Polo 6N műszerfal és ülések ülésfűtéssel.

Nem gyári extrával felszerelt Volkswagen. Ezt index helyett használva mindig garantált az elsőbbség

Szolgálati Wartburg

Szinte minden pavilonban akadt elszórva pár KGST járgány.

A kiállítók számára ez a hétvége nem más, mint felhőtlen bandázás a haverokkal, tavasznyitó csapatás, a téli építések, új ötletek első villantása.

Ez a Kispolski grillsütőként reinkarnálódott.

Épp amikor elraktam már a fényképezőgépet, szembejött ez, és tudtam, elő kell ásni a gépet. Arany-fehér Hummer H1, brutális méretű kerékkel. OMGWTFLOL

A Hummer belső tere narancs árnyalatban gazdag.

Egy jól átgondoltan patkányra züllesztett Volkswagen, mindenki figyelje meg a váltó mellett végigfutó csövet, és csapot...

...mert a cső egy nitró gúnyába húzótt PB palackban végződik.

Idén először a Hot-rod közösség is nagy számban képviseltette magát, a képen látható, 1949-es Chevrolet Styleline a Rusty Rodders munkáját dícséri. A helyben rendezett építők versenyén ez nyerte el az első helyet.

1931-es Ford Model A kupé, még építés alatt, de ígéretes darab.

Négyhullás csomagtartó Buick módra, ráadásul eladó, 16500 euróért.

Harmadik generációs Buick Super.

És végül a lányok, akik idén is fáradhatatlanul mosolyogtak a rájuk irányuló megannyi mohó lencsébe.

Kommentek

Elektromos teherautókat tesztelnek az osztrákok

Elektromos teherautók kísérleti üzemét kezdi meg városi forgalomban a MAN Truck & Bus haszonjármű-gyártó Ausztriában.

F1: Te jó ég, mit neveztek el Bottasról!

A Mercedes új pilótája, Valtteri Bottas bemutatta a Bottas-Burgert, amit róla neveztek el egy büfében.

Fejek hullanak az Audinál

Négy mérnököt is kirúgtak a dízelfejlesztő részlegről. A dízelbotrány miatt vált nem kívánatossá a jelenlétük.

Aston Martin Vantage S Red Bull Racing Edition

Az Aston Martin és a Red Bull Racing közötti együttműködés örömére limitált szériát adtak ki a Vantage modellcsaládból.

F1: A Red Bull is kukázná az állítható szárnyat

A Red Bull támogatja azokat a törekvéseket, amelyek száműznék a Forma-1-ből a DRS-t.

Fekete-sárga a Renault új Forma-1-ese

Kedd délután Londonban a Renault leleplezte új, 2017-es Forma-1-es autóját. Színében, formájában is sokat változott a tavalyi modellhez képest.

Itt a vég, jönnek a vicceket mesélő autók

Szakértők szerint a jövőben járműveink akár az érzelmeinkből is olvasni fognak – még akkor is, ha egyetlen szót sem szólunk.

Olyat videózott az autós, hogy neked is fájni fog

Vajon melyik OKJ-s képzésen lőtte emberünk a birkapásztor oklevelet?

Nézd élőben a Renault F1-es bemutatóját

A Renault-csapat ma 15.30-kor leplezi le 2017-es Forma-1-es modelljét, az R.S. 17-est. Videós közvetítés a bemutatóról.

F1: Itt van Verstappen és Vandoorne bukója – videó

A Red Bull-os Max Verstappen és a McLaren újonca, Stoffel Vandoorne is megmutatta ma 2017-es sisakfestését.

F1: Film készült a McLarenről

Pontosabban az alapítójáról, Bruce McLarenről. Az alkotás hamarosan látható lesz a mozikban.

Beleszólhatsz, hol legyen lezárás a 3-as metró miatt

A BKK társadalmi egyeztetésre bocsátja az M3-as metróvonal – a jelenlegi tervek szerint – 2017 nyarától induló rekonstrukciójához kapcsolódó, a Kőbánya-Kispest-Nagyvárad tér közötti szakasz lezárásának idejére tervezett forgalmi rendre vonatkozó javaslatait.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.