Az AMTS idén végképp túlmutat a tuningon

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2015.03.22. 06.00

A 10. éves fennállását ünneplő AMTS-ről idén őszintén leírhatjuk, hogy ez a legnagyobb, legszínesebb hazai benzingőzös buli, ahova megérte jegyet váltani.

A  10. éves fennállását ünneplő AMTS-ről idén őszintén leírhatjuk, hogy ez a legnagyobb, legszínesebb hazai benzingőzös buli, ahova megérte (sőt megéri, mert még ma tart a kiállítás) jegyet váltani. Jó irányba fejlődött a rendezvény az elmúlt években. Az épített autók vonalán 2006-ban induló Carstyling Tuning Show egy ideig önmaga ismétlése volt csupán, de szerencsére jöttek új irányzatok, kiegészítő műsorelemek, és mára egy össznépi, benzingőzös évadnyitónak ad helyet a Hungexpo. 

15 országból, 2000 autó érkezett, a körítést pedig felsorolni is lehetetlen, a leszabályzásig tolt fenékrázástól kezdve a gymkhana-bajnokságon át egészen a veterán és legújabb autókig minden, de tényleg minden van, amit ez a kis, különleges hazai autós társadalom ma porondra tud állítani.

Nem lehet elég korán kezdeni.

A Zsiguli mindig, mindenhol jelen van, a veterán Ladások erős csapattal képviseltették magukat ezen a rendezvényen is.

Amire nem végképp nem számítanál egy ilyen autós bulin. Kocsi, kocsról.

A csuklóst megelőző ős-Ikarus

Vin Diesel ajánlásával.

Ha hiszitek, ha nem, az a mélynyomó középen, márpedig forog.

BMW E36 kabrió, vattacukor Edition.

Egy tipikus tuningtalálkozó tipikus autója. Eltúlzott, harsány, már nem autó, inkább kiállítási tárgy.

A kis Porsche 914, ami nem volt túl erős, nem volt túl szép, mégis azért ott lapunak benne a Porsche gének. A léghűtéses boxermotorral szerelt autókból az 1969 őszétől 1976-ig terjedő gyártási ciklusban mintegy 120 000 darab hagyta el a gyártósort

Ennél jobb szórakozást, ebben a korban nem tudunk elképzelni egy ilyen buliban.

A Stingray Corvette az elvetemült rajongók szerint baklövés, de a formába nem lehet belekötni!

A sorok között hömpölygött a tömeg, állandóan villantak a mobilok, a Lambó szinte mindenkinek kötelező téma volt.

SKODA 110L Rally - Az 1107 ccm-es motorból 73 LE-t és 91 Nm-nyi nyomatékot csaltak elő gyárilag. Az autó potenciáljáról annyit érdemes tudni, hogy a hazai abszolút rally bajnokok között is megtaláljuk a típust, sőt a mai oldtimer kupasorozatban is fut belőle.

A patkányok átvették az uralmat ennek a Volkswagennek az utasterében.

Élőben épül egy hatodik generációs Ford Mustang, további érdekesség az autóra kerülő ROUSH bodykit, mely a legelső szett, amit a gyár Európába szállított a hatodik generációs Mustanghoz.

A Volkswagen Passat épp identitáskereső fázisba ért, jelenleg a Mercedes család felé húz.

Menő Matiz. Miért ne?

Pisztácia van?

A Delorean belsejét nehéz elképzelni a Vissza a jövőbe kiegészítők nélkül, de ez a kép segít.

Egy átgondoltan modernizált Trabant - Karosszéria full egyedileg átalakítva (homlokfal, rövidített kilincsek, hátfal és géptető) Kristály lámpa elől, egyedi ledes hátsólámpa. 6N polo 1.4 motor némi motortuninggal (kb. 100-110 Le). Elől opel Tigra vágott tárcsafék, hátul golf 4 tárcsafék, épített futómű, Polo 6N műszerfal és ülések ülésfűtéssel.

Nem gyári extrával felszerelt Volkswagen. Ezt index helyett használva mindig garantált az elsőbbség

Szolgálati Wartburg

Szinte minden pavilonban akadt elszórva pár KGST járgány.

A kiállítók számára ez a hétvége nem más, mint felhőtlen bandázás a haverokkal, tavasznyitó csapatás, a téli építések, új ötletek első villantása.

Ez a Kispolski grillsütőként reinkarnálódott.

Épp amikor elraktam már a fényképezőgépet, szembejött ez, és tudtam, elő kell ásni a gépet. Arany-fehér Hummer H1, brutális méretű kerékkel. OMGWTFLOL

A Hummer belső tere narancs árnyalatban gazdag.

Egy jól átgondoltan patkányra züllesztett Volkswagen, mindenki figyelje meg a váltó mellett végigfutó csövet, és csapot...

...mert a cső egy nitró gúnyába húzótt PB palackban végződik.

Idén először a Hot-rod közösség is nagy számban képviseltette magát, a képen látható, 1949-es Chevrolet Styleline a Rusty Rodders munkáját dícséri. A helyben rendezett építők versenyén ez nyerte el az első helyet.

1931-es Ford Model A kupé, még építés alatt, de ígéretes darab.

Négyhullás csomagtartó Buick módra, ráadásul eladó, 16500 euróért.

Harmadik generációs Buick Super.

És végül a lányok, akik idén is fáradhatatlanul mosolyogtak a rájuk irányuló megannyi mohó lencsébe.

Kommentek

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

80-nal 80 km-t a Magyarországon gyártott lyukas gumival

Kipróbáltuk, milyen egy defektes autóval gurulgatni 80-nal az országúton, majd megnéztük a tatabányai gyárat, ahol az új csodagumi készül. És megtudtuk, mi a baj a másféle defekttűrő gumikkal.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

F1: Már jövőre jöhet a New Jersey-i futam?

Felpörögtek az események az USA-ban, három helyszínen is folyik a Forma-1-es futam előkészítése.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.