Kategóriaváltás után: Itthon az új Renault Espace

Megvannak az új Renault Espace árak

Szerző: Földes Attila levél küldés 
Dátum: 2015.03.18. 16.00

Az új Renault Espace-t fél éve, Párizsban mutatták be. Májustól nálunk is kapható, és azt is megmondjuk, mennyibe kerül.

Legelőször tavaly októberben, a Párizsi Autószalonon szembesülhettünk először az új, a korábbitól sok tekintetben különböző Renault Espace-szal. Most pedig már itthon is megnézhető, bár az új Espace hazai forgalmazása csak májusban indul. De ára már most is van.

Már nem egyterű, hanem crossover lett az új Espace

Hogy néz ki?

Az új, sorban az ötödik Espace modell szakítani látszik a korábbi generációk kisbusz szerű, egyterűs formájával, helyette a masszívabb megjelenésű, terepjárós hangulatú dizájnt választottak neki, amit crossovernek neveznek. A crossover autóipari jelentése valami ilyesmi, hogy “nem tudjuk/akarjuk bepasszírozni egyik, már meglévő kategóriába sem”, inkább átmenet a személy- és a szabadidő-autók között. Az új Espace esetében még maradtak kisbuszos gének is a márka génsebészeinek lombikjaiban, legalábbis a brutális helykínálat tekintetében biztosan. Utóbbival, illetve a rafinált megoldásokkal a végletekig praktikussá, emberbaráttá tett belsővel továbbra is számolhat, aki a modell mellett dönt. 

Első két üléssora tágas, kényelmes, fényűző hely

Új Renault Espace árlista:
Felszereltség: Üzemanyag: Motorok: Listaár: (Ft)
LIFE Dízel Energy dCi 130 9 390 000
ZEN Dízel Energy dCi 160 EDC6 11 000 000
ZEN Benzin Energy TCe 200 EDC7 10 400 000
INITIALE PARIS Dízel Energy dCi 160 EDC6 13 000 000
INITIALE PARIS Benzin Energy TCe 200 EDC7 12 400 000
Külseje dögös, tele érdekes, váratlan formákkal, megoldásokkal, és egész jól titkolja, hogy kis híján 5 méter hosszú. Gigantikus fémfelületek határolják mindenhol, az ablakok vékony lőréssé szűkültek, szóval az első generáció kedves, guruló akvárium jellegének már se híre, se hamva. Ennek ellenére a korábbinál negyed tonnával könnyebb behemót vezetőülésből korrekt kilátás nyílik a külvilágra. legalábbis előre felé, hála a vékony pálcikákból álló A-oszlopnak. 

Gombnyomásra, egyesével fektethetők az ülések a második és harmadik sorban

Az elődnél 6 centivel alacsonyabb Espace – alaktényezője többek között ettől is lett ennyire jó: 0,30 – de a belsőben a térérzet így is példás. Elöl hátul óriási a hely, és az autó hétüléses kivitelben is kapható, bármelyik felszereltségi szinttel. Természetesen a leghátsó sor itt sem teljes értékű, felnőtt legfeljebb kényszerből üljön ide. Csomagtartója alapállásban 680 liter.

Felszereltség

Az új Espace a Life felszereltségi szinttel indul, amely már tartalmazza az R-Link 2.0, 8,7 colos érintőképernyős multimédiás rendszert, a parkoló radarokat elöl, hátul és oldalt, automata Renault kártyát, One Touch gombnyomásra egyesével összecsukódó ülésrendszert, kétzónás automatikus klímát, és a LED-es fényszórókat. A kínálat másik végén az Initiale Paris szint található, amelybe a négykerék-kormányzástól a szabályozható lengéscsillapítókon át a masszázsfunkcióval ellátott bőrülésig, 19 colos, az Eiffel torony formáját idéző mintájú alufelniig minden belefért.

Hagyományos műszerfal helyett itt iss kijelzők dolgoznak

De nemcsak az Espace újult meg, a közeljövőben úgy 3-4 havonta fut majd be egy-egy megújult Renault modell, míg a választék le nem cserélődik. Sőt, a közeljövőben a teljes Renault márkaarculat is alapos változáson megy majd keresztül, merész, vagány, magabiztos, színes, élettel teli márkává kívánnak válni, így persze a szlogen sem maradhat a régi de az újat “Passion for life” nem fordítják majd magyarra, így kell megszokni. Ezek mellett új betűtípussal, a korábbinál “gyémántosabban” csillogó rombusz emblémával, és melegebb tónusú sárgával találkozhatnak majd a márka háza táján. 

Barátságos, otthonos hely. Az országban ez az első Renault kereskedés, amely már az új dizájn szerint épült

A megújuló kínálathoz felfrissítették a kereskedések kötelező, uniformizált megjelenését is, így a jövőben épülő, vagy megújuló Renault bemutatótermek már csak eszerint épülhetnek. Aki kíváncsi az új stílusra, annak elég kinézni a fennállásának 25 éves jubileumára nemrég átépített Budaörsi úti Renault Baumgartner szalonba, amely Magyarországon az első, már az új standardnak megfelelő Renault szalon. Itt semleges szürke padló, illetve az arra festett tájékoztató jelek segítenek tájékozódni a kereskedésben és a berendezés is más, mint amit az átlag autószalonban láthatunk. 

Kintről nem annyira látványos a frissítés

Belépés után rögtön kávézó-szerű pult, és hatalmas LED fal várja az érkezőt, de a kétszintes belsőben akár a magasból is megtekinthetők a kiállított autók.  Ezek mellett a szokásos kiegészítők, virtuális autókonfigurátor illetve szín- és kárpitminták is segítik az autóválasztást. A szalon végében a szintén felfrissült Dacia bemutatóterem várja az érdeklődőket, ami kicsit zsúfoltnak és kissé szégyelltnek tűnik a cifra, fiatalos, talán a MINI-re emlékeztető hangulatú Renault szalon mellett.

Szavazás

Szerinted melyik a legszebb Renault Espace?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...
Espace 1.:
Kategóriaváltás után: Itthon az új Renault Espace 1
Espace 2.:
Kategóriaváltás után: Itthon az új Renault Espace 2
Espace 3.:
Kategóriaváltás után: Itthon az új Renault Espace 3
Espace 4.:
Kategóriaváltás után: Itthon az új Renault Espace 4

Kommentek

  • DTF

    Jajk de jo ia volt anno a 3.5 v6-os… Mist meg ezek a 2 literss turbos ocskasagok… Megoli az autozast..

  • oszkopeter

    Ja, a kutasok is imádták :) Amúgy tényleg jó volt!

  • Kempelen

    Látszik, hogy egyik 2 literest se vezetted még soha DTF!

  • DTF

    Kempi: nem vezettem, de alapbol downsizeing es turboellenes vagyok. Jo az espaceban1.6-os van, gaz..

  • Kempelen

    DTF azért, mert fogalmad sincs. Dieselből is gerjedj a szívóra. :-))) Mert menés ellenes is lehetsz.

  • DTF

    kempi: nem a motorok tudásával van bajom, mert pl. egy polo/fabia esetében egy 1.2 tsi simán ok (ilyet vezettem), de egy mondeo, vagy passat-ban 1.0 meg y1.4-es motor, na ne már! égő, és nem is tudjuk h meddig bírják ezek!
    dieselt meg utálom, sosem vennék, kerreg mind. mindig arrra érbede 7 körül h a szomszéd beindítja a 320d-jét (2012), és kb. mint eg ytraktor, pedig csukva van az ablak, nyáron meg… :D én hybridpárti vagyok, mást nem vezetnék :D

Ez lehetett volna az orosz Porsche

Az ötlet nem volt rossz, aztán mégis elhasalt a Zaporozsec kupé.

Ezért nincsenek szponzorok az F1-ben?

A Force India tulajdonos-főnöke szerint a Forma-1 nemrég megbuktatott ura, Bernie Ecclestone hozzáállása és nyilatkozatai miatt fogyatkoztak meg a szponzorok.

Borsos áron eladó a Need For Speed egyik sztárja

A GTA Spano másolata igazi sztár. Nem csak a Need For Speed moziban tűnt fel, de a világ egyik legnépszerűbb előadójának klipjében is. Most bárki licitálhat rá.

F1: Itt van Vettel és Räikkönen új Ferrarija

A Ferrari is leleplezte 2017-es Forma-1-es modelljét, Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen új járgánya az SF70H névre hallgat.

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche… egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100 km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.