Volkswagen rajzás a ringen

VW-találkozó 2014

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2014.09.27. 17.00

Hemzsegnek a Hungaroring környékén a Volkswagenek. Nézd meg a képeinek a VW-találkozó legjobbjairól.

Szombaton zajlott a Volkswagen-találkozó a Hungaroringen, ahová a szervezők legalább 2000 autót vártak. Köztük legalább 100 Bogarat, 300 Transportert, 25-30 Corradót, Sciroccót,20-25 Passatot és sok-sok Golfot, hiszen a tavalyi Golf-találkozóból nőtte ki magát az esemény.

Az előzetese regisztrációk alapján egy szakmai zsűri kiválasztotta a 300 legígéretesebb autót, ezek a padock-részben kaptak helyet, míg a többiek a versenypálya különböző parkolóiban, illetve a Transporterek a hippi-faluban sorakoztak.
 

A kiállításon szereplő autók a legváltozatosabb képet mutatták, hiszen láthatóak voltak szalonállapotú autók, a Golf I-es, II-es, III-as sorozatából, vagy akár a Transporter T1-ből, T2-ből is. Nem hiányoztak a legkülönfélébb tuningirányzatok modelljei sem, így a közlekedésre is szinte alkalmatlanul leültettet járművek mellett, bődületesen széles felnivel szerelt autók sorakoztak, vannak többszáz lóerős csodák és profin lepukkanttá varázsolt, Rat irányzat (patkány) tagjai is részt vettek.

A rendezvényt szervező importőr is hozott mustrálni valót, a 40 éves évfordulóját ünneplő Golfból megtekinthető volt a legújabb hibrid és elektromosa változat, de felsorakozott az új Golf Sportsvan és a legsportosabb R variáns is.

Elhozták a GTI Vision Roadstert, amely eredetileg a Gran Turismo 6 számítógépes játékban tűnt fel, majd ezt követően készítették el a valóságban is. Motorja 3,0 literes duplaturbós. 503 lóerős teljesítményével 3,6 másodperc alatt gyorsul százra.

Megnézhető volt a legutolsó Transporter T2-es is, amely nem valami régi darab, hiszen 2013-ban készült, eddig gyártották Brazíliában. A Volkswagen múzeumi járműve a gyártás legutolsó darabja, amelyben 1,4-es (78 LE) vízhűtéses benzinmotor dolgozik.

Nézd meg a képeinket! Kattints galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!

Kommentek

  • Vorserie

    Hányni kell a nagyrészüktől….meg az egész fanatizmustól is.

  • CGT

    Ha nem szereted az autókat, miért autós oldalon barangolsz? Ugye jó kérdés? Remélem segítettem.

  • Vorserie

    Az autókat szeretem,de ezek nagy része nem az!;)

    Egyébként meg ne nyúld le a dumámat!:)

  • hova

    Szép napot VW-esek!!

  • somebody

    Vorserie –
    1. A kutyát nem érdekli a te ellenérzésed.
    2. Ez egyáltalán nem a VW-ről vagy más márkáról szól. Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét, amit abba fektet, hogy megmentsen egy autót az utókornak, legyen az Trabanttól/Zaporozsectől Ferrari-ig/Rolls Royce-ig bármi. Nekem pl. nem tetszik a RAT stílusú Golf, de attól nem fogom se az autót, se a tulajdonosát fikázni. Ezt meghagyom a hozzád hasonló primitív mindent fikázó proliknak.

  • somebody

    menőmanó –
    Ezt a remek tanácsodat saját magad is megfogadhatnád és végre a helyén kezelnéd a “soha el nem romló, mindent legyorsuló” csoda rizsrakétádat. Sokkal szebb és boldogabb hely lenne a Föld, főleg ez az oldal.

  • menőmanó

    somebody

    Tudtam, hogy ezt fogod (fogjátok) visszaírni. Így legyen ötösöm a lottón.
    Csak azt felejted el, hogy mindig ti hozzátok fel a témát, mint jelen esetben is. :)

  • Kempelen

    megint hazudsz menőmanó. Megvan a printscreen arról, hogy te kezdted a kötekedést, a fikázást, az újságírók szekálását a VW miatt, amit -egyébként érthetően- töröltek is innen.

  • somebody

    Kempelen
    “Hülyével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert.”

  • menőmanó

    esztelen kempelen

    Hozod a formád! :)
    Szánalmas vagy ezzel a somebody-val együtt.

    Mondjuk az is egy érdekes figura aki kitörölte a beírásomat, de ez itt szinte természetes. Semmi bántó nem volt benne, max. egy kis kritika, de az is nagyon finoman fogalmazva.
    Ilyen mimóza lélekkel és nem kellő figyelemmel nem kéne moderálást vállalni. Általában átesnek a ló másik oldalára, de azért vannak kivételek, mint az alábbi példa is mutatja:

    “…primitív mindent fikázó proliknak” bejegyzés az maradhat ugyebár

    Neked és a haverodnak pedig javaslom, hogy gyúrjatok egy kicsit a szöveg értelmezésére, azzal talán többre jutnátok. :)

  • Vorserie

    somebody!

    Még ha a kutyát sem érdekelné az ellenérzésem akkor is kifejthetem,mivel ugyanannyi jogom van ide írni bármint mint ahogy neked jogod van elolvasni és felidegesíteni rajta magad(ergo ha a kutyát nem is,téged mégis érdekel),ráadásul ezt megspékelni némi sértegetéssel.

    “Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét,”

    Időt,pénzt,munkát bármibe lehet fektetni!

    Vannak akik nagyon sok időt,pénzt,munkát szánnak például emberek és állatok megmentésére, mégsem becsüli őket senki.

    Bin Laden is nagyon sok időt,pénzt,munkát fordított az ikertornyok ledöntésére és ezrek megölésére.
    Ezek szerint akkor az munkássággát az intelligens emberek elisemrik!

    A VW találkozóról pedig az a véleményem ami a BMW találkozókról!

    Ha valaki igazán szereti amit csinál az magának csinálja és boldog vele.
    Amikor mi újítottunk fel édesapámmal egy KrAZ-t nem mutogattuk senkinek semmilyen kiállításon!Magunknak csináltunk és nem várunk érte elismerést senkitől!
    Aki azért csinál valamit egy autóval,hogy elismerjék annak lelki problémái vannak.
    Mint aki azért vesz BMW-t mert attól érzi magát valakinek.

  • somebody

    Vorserie –
    Ne haragudj, de a hasonlatod egy marhaság… De, hogy válaszoljak rá (bár fölösleges) én az állatvédők munkáját is becsülöm, sőt jobban, mint azét, aki restaurál egy 30 éves Golfot. Bin Laden “munkásságát” pedig minden normális lelkületű ember mélységesen elítéli.
    Ahogyan látom neked az alapvető problémád az, hogy teljes tévképzeteid vannak egy-egy ilyen találkozóról. Hidd el, hogy nem arról szól, hogy kollektíve a VW-t, BMW-t vagy más márkát istenítik. Normális emberek, akik legtöbb esetben haverok, barátok és lehet évente 2-3 találkozón tudnak csak összefutni. Ez nem a fanatizmusról, imádatról szól, legtöbb ember csak szimplán jól érzi magát és kész. Inkább vidd ki azt a Krazt pár veterán találkozóra és rájössz, hogy igenis jó hasonló érdeklődésű emberekkel találkozni, barátkozni. Vagy, ha nem legalább ne szóld le azokat az embereket, akiket ez érdekel.

  • Vorserie

    Majd megfontolom! :)

Napelemmel ilyen magasra még nem repültek

Napelemes repülőgéppel akar feljutni a sztratoszféráig egy svájci kalandor, mindössze pár hónappal azután, hogy két honfitársa a világon elsőként megkerülte a Földet egy energiáját kizárólag napelemekből nyerő repülővel.

F1: Nem semmi, kitől kapott levelet Rosberg

Nico Rosbergnek mindenki gratulált már első (és utolsó) világbajnoki címéhez.

Ennyien vezetnek ittasan itthon

Több mint tízezren csatlakoztak a felelős járművezetés fontosságát hangsúlyozó, “Soha ne igyál, ha vezetsz!” elnevezésű kampányhoz, amelyet húsvétkor hirdetett meg az Országos Rendőr-főkapitányság balesetmegelőzési bizottsága és a Diageo Kft.

F1: Doktori címet kapott Jenson Button

A Forma-1 2009-es világbajnoka a mai naptól doktori címmel is rendelkezik.

F1: Rosberg még visszatérhet

Gerhard Berger el tudja képzelni, hogy a meglepetésre visszavonult Nico Rosberg még visszatér a Forma-1-be a jövőben.

F1: Ricciardót feltüzelte Verstappen érkezése

Daniel Ricciardo úgy érzi, pozitív hatással volt rá, hogy Max Verstappen egyből futamgyőzelemmel debütált a Red Bullnál.

Lefokozás az útdíjszolgáltató botrányos ügyében

A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. közleményben jelentette be, hogy lezárta azt a belső vizsgálatot, amit az Index kedden megjelent cikke után indított.

Rendőrkanyar vakon, avagy mire jó a tolatókamera

Furcsa mutatványt eszelt ki a Nissan a Juke tolatókamerájának népszerűsítésére. Kérünk szépen, ne próbáld ki otthon!

Ecclestone: Rosberg világbajnok, de semmi több

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a visszavonuló Nico Rosbergre nem lehet a sportág egyik nagyjaként tekinteni, igaz, azért így is hiányozni fog.

F1: Még számolnak Hamiltonnal Abu-Dzabiért

Niki Laudával és Paddy Lowe-val ellentétben Toto Wolff azt mondja, nem süllyedt el végleg Lewis Hamilton szezonzárós lázadása, a következő szezon előtt tisztázzák az ügyet.

Újabb komolyabb áremelés a kutakon

A szerdai négy- és ötforintos emelés után pénteken is drágulnak az üzemanyagok.

300 ezer magyar autóban lehet veszélyes fék

Magyarországon 300 ezer autóban lehet veszélyes a fékrendszer a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) szerint.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.