Volkswagen rajzás a ringen

VW-találkozó 2014

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2014.09.27. 17.00

Hemzsegnek a Hungaroring környékén a Volkswagenek. Nézd meg a képeinek a VW-találkozó legjobbjairól.

Szombaton zajlott a Volkswagen-találkozó a Hungaroringen, ahová a szervezők legalább 2000 autót vártak. Köztük legalább 100 Bogarat, 300 Transportert, 25-30 Corradót, Sciroccót,20-25 Passatot és sok-sok Golfot, hiszen a tavalyi Golf-találkozóból nőtte ki magát az esemény.

Az előzetese regisztrációk alapján egy szakmai zsűri kiválasztotta a 300 legígéretesebb autót, ezek a padock-részben kaptak helyet, míg a többiek a versenypálya különböző parkolóiban, illetve a Transporterek a hippi-faluban sorakoztak.
 

A kiállításon szereplő autók a legváltozatosabb képet mutatták, hiszen láthatóak voltak szalonállapotú autók, a Golf I-es, II-es, III-as sorozatából, vagy akár a Transporter T1-ből, T2-ből is. Nem hiányoztak a legkülönfélébb tuningirányzatok modelljei sem, így a közlekedésre is szinte alkalmatlanul leültettet járművek mellett, bődületesen széles felnivel szerelt autók sorakoztak, vannak többszáz lóerős csodák és profin lepukkanttá varázsolt, Rat irányzat (patkány) tagjai is részt vettek.

A rendezvényt szervező importőr is hozott mustrálni valót, a 40 éves évfordulóját ünneplő Golfból megtekinthető volt a legújabb hibrid és elektromosa változat, de felsorakozott az új Golf Sportsvan és a legsportosabb R variáns is.

Elhozták a GTI Vision Roadstert, amely eredetileg a Gran Turismo 6 számítógépes játékban tűnt fel, majd ezt követően készítették el a valóságban is. Motorja 3,0 literes duplaturbós. 503 lóerős teljesítményével 3,6 másodperc alatt gyorsul százra.

Megnézhető volt a legutolsó Transporter T2-es is, amely nem valami régi darab, hiszen 2013-ban készült, eddig gyártották Brazíliában. A Volkswagen múzeumi járműve a gyártás legutolsó darabja, amelyben 1,4-es (78 LE) vízhűtéses benzinmotor dolgozik.

Nézd meg a képeinket! Kattints galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!

Kommentek

  • Vorserie

    Hányni kell a nagyrészüktől….meg az egész fanatizmustól is.

  • CGT

    Ha nem szereted az autókat, miért autós oldalon barangolsz? Ugye jó kérdés? Remélem segítettem.

  • Vorserie

    Az autókat szeretem,de ezek nagy része nem az!;)

    Egyébként meg ne nyúld le a dumámat!:)

  • hova

    Szép napot VW-esek!!

  • somebody

    Vorserie –
    1. A kutyát nem érdekli a te ellenérzésed.
    2. Ez egyáltalán nem a VW-ről vagy más márkáról szól. Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét, amit abba fektet, hogy megmentsen egy autót az utókornak, legyen az Trabanttól/Zaporozsectől Ferrari-ig/Rolls Royce-ig bármi. Nekem pl. nem tetszik a RAT stílusú Golf, de attól nem fogom se az autót, se a tulajdonosát fikázni. Ezt meghagyom a hozzád hasonló primitív mindent fikázó proliknak.

  • somebody

    menőmanó –
    Ezt a remek tanácsodat saját magad is megfogadhatnád és végre a helyén kezelnéd a “soha el nem romló, mindent legyorsuló” csoda rizsrakétádat. Sokkal szebb és boldogabb hely lenne a Föld, főleg ez az oldal.

  • menőmanó

    somebody

    Tudtam, hogy ezt fogod (fogjátok) visszaírni. Így legyen ötösöm a lottón.
    Csak azt felejted el, hogy mindig ti hozzátok fel a témát, mint jelen esetben is. :)

  • Kempelen

    megint hazudsz menőmanó. Megvan a printscreen arról, hogy te kezdted a kötekedést, a fikázást, az újságírók szekálását a VW miatt, amit -egyébként érthetően- töröltek is innen.

  • somebody

    Kempelen
    “Hülyével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert.”

  • menőmanó

    esztelen kempelen

    Hozod a formád! :)
    Szánalmas vagy ezzel a somebody-val együtt.

    Mondjuk az is egy érdekes figura aki kitörölte a beírásomat, de ez itt szinte természetes. Semmi bántó nem volt benne, max. egy kis kritika, de az is nagyon finoman fogalmazva.
    Ilyen mimóza lélekkel és nem kellő figyelemmel nem kéne moderálást vállalni. Általában átesnek a ló másik oldalára, de azért vannak kivételek, mint az alábbi példa is mutatja:

    “…primitív mindent fikázó proliknak” bejegyzés az maradhat ugyebár

    Neked és a haverodnak pedig javaslom, hogy gyúrjatok egy kicsit a szöveg értelmezésére, azzal talán többre jutnátok. :)

  • Vorserie

    somebody!

    Még ha a kutyát sem érdekelné az ellenérzésem akkor is kifejthetem,mivel ugyanannyi jogom van ide írni bármint mint ahogy neked jogod van elolvasni és felidegesíteni rajta magad(ergo ha a kutyát nem is,téged mégis érdekel),ráadásul ezt megspékelni némi sértegetéssel.

    “Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét,”

    Időt,pénzt,munkát bármibe lehet fektetni!

    Vannak akik nagyon sok időt,pénzt,munkát szánnak például emberek és állatok megmentésére, mégsem becsüli őket senki.

    Bin Laden is nagyon sok időt,pénzt,munkát fordított az ikertornyok ledöntésére és ezrek megölésére.
    Ezek szerint akkor az munkássággát az intelligens emberek elisemrik!

    A VW találkozóról pedig az a véleményem ami a BMW találkozókról!

    Ha valaki igazán szereti amit csinál az magának csinálja és boldog vele.
    Amikor mi újítottunk fel édesapámmal egy KrAZ-t nem mutogattuk senkinek semmilyen kiállításon!Magunknak csináltunk és nem várunk érte elismerést senkitől!
    Aki azért csinál valamit egy autóval,hogy elismerjék annak lelki problémái vannak.
    Mint aki azért vesz BMW-t mert attól érzi magát valakinek.

  • somebody

    Vorserie –
    Ne haragudj, de a hasonlatod egy marhaság… De, hogy válaszoljak rá (bár fölösleges) én az állatvédők munkáját is becsülöm, sőt jobban, mint azét, aki restaurál egy 30 éves Golfot. Bin Laden “munkásságát” pedig minden normális lelkületű ember mélységesen elítéli.
    Ahogyan látom neked az alapvető problémád az, hogy teljes tévképzeteid vannak egy-egy ilyen találkozóról. Hidd el, hogy nem arról szól, hogy kollektíve a VW-t, BMW-t vagy más márkát istenítik. Normális emberek, akik legtöbb esetben haverok, barátok és lehet évente 2-3 találkozón tudnak csak összefutni. Ez nem a fanatizmusról, imádatról szól, legtöbb ember csak szimplán jól érzi magát és kész. Inkább vidd ki azt a Krazt pár veterán találkozóra és rájössz, hogy igenis jó hasonló érdeklődésű emberekkel találkozni, barátkozni. Vagy, ha nem legalább ne szóld le azokat az embereket, akiket ez érdekel.

  • Vorserie

    Majd megfontolom! :)

Ideje beszélnünk a felnik egyik legfontosabb jellemzőjéről

Gajdán Miklós autóbúvár szakkörének legújabb epizódjában a kerekek felé kalandozunk el. Vaskos téma, ezért az általános ismeretek ismétlése után főképp egy jellemzőre, az ET-számra koncentrálunk.

Mit ér a Lada, ha nem segíti nosztalgia?

Sokak szerint a Lada eddig fogadtatása a Kádár-kor iránt egyesekben élő nosztalgiából fakad. A Vesta azonban egy új korszak autója, amit olyan embereknek mutattunk meg, akiknek ez pont olyan modern kori autó, mint az összes többi.

Át akar verni a benzinkutas?

Tankolás után többet mutatott az oszlop kijelzője, mint amennyi az autó tartályának a mérete. Olvasónk nem hagyta magát, panaszos levelet írt a MOL-nak. Érdekes választ kapott.

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

F1: Háromtizeden belül a Mercedes, a Ferrari és a Renault

A Nemzetközi Automobil Szövetség számításai szerint három gyártó erőforrása egyenlő szintre ért, csak a Honda van lemaradásban.

Így lopnak el pár perc alatt egy X5-ös BMW-t

Pár perc alatt lopnak nagy értékű autókat Angliában, a módszer végtelenül egyszerű.

F1: Vettel szerint kamuzik a Mercedes

Sebastian Vettel nem hiszi, hogy a Mercedes tényleg annyira lassú Szocsiban, mint péntek délután mutatták. A ferraris német szerint az időmérőre gyorsak lesznek Hamiltonék.

F1: Ecclestone átvágott minket!

A Maláj Nagydíj igazgatója, Razlan Razali kiosztotta Bernie Ecclestone-t és a Forma-1 új tulajdonosát is.

F1: Vettelék taroltak, a Merci nem bír a Ferrarival

Komoly munka vár a Mercedesre péntek este, ugyanis a Forma-1-es Orosz Nagydíj második szabadedzésén meg sem tudták szorítani az új szocsi körrekordot futó Ferrarit.

F1: Hamiltont felzaklatta a lábát elveszítő tini

Lewis Hamiltont nagyon megérintette Billy Monger doningtoni Forma-4-es balesete.

F1: Büntetések felé tart a Ferrari?

Gyanús, hogy a Ferrari nem fogja kihúzni a szezon végéig a szabályok által engedélyezett számú erőforrás-részegységgel.

Újabb adag magyar tűzoltóautó állt forgalomba

Ma 14 új, magyar gyártású tűzoltóautót adtak át a Katasztrófavédelemnek. A járművek értéke megközelíti a kétmilliárd forintot. 

F1: A bőröndjében vitte az alkatrészt a Red Bull-főnök

A Red Bull-főnök Christian Horner Szocsiban elárulta, hogy a saját bőröndjében volt kénytelen alkatrészt vinni Max Verstappen erőforrásához a hétvégére.

Tudod, miért hívják anyósülésnek?

Tudod, hogy az autóban a jobb első ülést miért hívják anyósülésnek? Van néhány teória.

Soha nem látott, kedves újítás a rendőrautókban

Játékmackókkal szereli fel az észt rendőrség a járőrautókat, hogy vigaszt nyújtsanak a kisgyerekeknek, akik balesetek vagy más, nagy traumát okozó helyzetek résztvevőivé válnak.

F1: 15 helyes hátrasorolás a McLaren-újoncnak

Kezdődik: a McLarennél már az idény negyedik fordulóján jönnek a motorcserés hátrasorolások, Stoffel Vandoorne az Orosz Nagydíjra 15 pozíciós büntetést kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.