Volkswagen rajzás a ringen

VW-találkozó 2014

Szerző: Horváth Zsolt levél küldés 
Dátum: 2014.09.27. 17.00

Hemzsegnek a Hungaroring környékén a Volkswagenek. Nézd meg a képeinek a VW-találkozó legjobbjairól.

Szombaton zajlott a Volkswagen-találkozó a Hungaroringen, ahová a szervezők legalább 2000 autót vártak. Köztük legalább 100 Bogarat, 300 Transportert, 25-30 Corradót, Sciroccót,20-25 Passatot és sok-sok Golfot, hiszen a tavalyi Golf-találkozóból nőtte ki magát az esemény.

Az előzetese regisztrációk alapján egy szakmai zsűri kiválasztotta a 300 legígéretesebb autót, ezek a padock-részben kaptak helyet, míg a többiek a versenypálya különböző parkolóiban, illetve a Transporterek a hippi-faluban sorakoztak.
 

A kiállításon szereplő autók a legváltozatosabb képet mutatták, hiszen láthatóak voltak szalonállapotú autók, a Golf I-es, II-es, III-as sorozatából, vagy akár a Transporter T1-ből, T2-ből is. Nem hiányoztak a legkülönfélébb tuningirányzatok modelljei sem, így a közlekedésre is szinte alkalmatlanul leültettet járművek mellett, bődületesen széles felnivel szerelt autók sorakoztak, vannak többszáz lóerős csodák és profin lepukkanttá varázsolt, Rat irányzat (patkány) tagjai is részt vettek.

A rendezvényt szervező importőr is hozott mustrálni valót, a 40 éves évfordulóját ünneplő Golfból megtekinthető volt a legújabb hibrid és elektromosa változat, de felsorakozott az új Golf Sportsvan és a legsportosabb R variáns is.

Elhozták a GTI Vision Roadstert, amely eredetileg a Gran Turismo 6 számítógépes játékban tűnt fel, majd ezt követően készítették el a valóságban is. Motorja 3,0 literes duplaturbós. 503 lóerős teljesítményével 3,6 másodperc alatt gyorsul százra.

Megnézhető volt a legutolsó Transporter T2-es is, amely nem valami régi darab, hiszen 2013-ban készült, eddig gyártották Brazíliában. A Volkswagen múzeumi járműve a gyártás legutolsó darabja, amelyben 1,4-es (78 LE) vízhűtéses benzinmotor dolgozik.

Nézd meg a képeinket! Kattints galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!


Kattints a képre galéria nyílik!

Kommentek

  • Vorserie

    Hányni kell a nagyrészüktől….meg az egész fanatizmustól is.

  • CGT

    Ha nem szereted az autókat, miért autós oldalon barangolsz? Ugye jó kérdés? Remélem segítettem.

  • Vorserie

    Az autókat szeretem,de ezek nagy része nem az!;)

    Egyébként meg ne nyúld le a dumámat!:)

  • hova

    Szép napot VW-esek!!

  • somebody

    Vorserie –
    1. A kutyát nem érdekli a te ellenérzésed.
    2. Ez egyáltalán nem a VW-ről vagy más márkáról szól. Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét, amit abba fektet, hogy megmentsen egy autót az utókornak, legyen az Trabanttól/Zaporozsectől Ferrari-ig/Rolls Royce-ig bármi. Nekem pl. nem tetszik a RAT stílusú Golf, de attól nem fogom se az autót, se a tulajdonosát fikázni. Ezt meghagyom a hozzád hasonló primitív mindent fikázó proliknak.

  • somebody

    menőmanó –
    Ezt a remek tanácsodat saját magad is megfogadhatnád és végre a helyén kezelnéd a “soha el nem romló, mindent legyorsuló” csoda rizsrakétádat. Sokkal szebb és boldogabb hely lenne a Föld, főleg ez az oldal.

  • menőmanó

    somebody

    Tudtam, hogy ezt fogod (fogjátok) visszaírni. Így legyen ötösöm a lottón.
    Csak azt felejted el, hogy mindig ti hozzátok fel a témát, mint jelen esetben is. :)

  • Kempelen

    megint hazudsz menőmanó. Megvan a printscreen arról, hogy te kezdted a kötekedést, a fikázást, az újságírók szekálását a VW miatt, amit -egyébként érthetően- töröltek is innen.

  • somebody

    Kempelen
    “Hülyével vitatkozni, olyan mint egy galambbal sakkozni: ledönti a bábukat, rászarik a táblára, aztán boldogan ugrál, hogy ő nyert.”

  • menőmanó

    esztelen kempelen

    Hozod a formád! :)
    Szánalmas vagy ezzel a somebody-val együtt.

    Mondjuk az is egy érdekes figura aki kitörölte a beírásomat, de ez itt szinte természetes. Semmi bántó nem volt benne, max. egy kis kritika, de az is nagyon finoman fogalmazva.
    Ilyen mimóza lélekkel és nem kellő figyelemmel nem kéne moderálást vállalni. Általában átesnek a ló másik oldalára, de azért vannak kivételek, mint az alábbi példa is mutatja:

    “…primitív mindent fikázó proliknak” bejegyzés az maradhat ugyebár

    Neked és a haverodnak pedig javaslom, hogy gyúrjatok egy kicsit a szöveg értelmezésére, azzal talán többre jutnátok. :)

  • Vorserie

    somebody!

    Még ha a kutyát sem érdekelné az ellenérzésem akkor is kifejthetem,mivel ugyanannyi jogom van ide írni bármint mint ahogy neked jogod van elolvasni és felidegesíteni rajta magad(ergo ha a kutyát nem is,téged mégis érdekel),ráadásul ezt megspékelni némi sértegetéssel.

    “Intelligens ember elismeri a más munkáját, befektetett idejét, energiáját, pénzét,”

    Időt,pénzt,munkát bármibe lehet fektetni!

    Vannak akik nagyon sok időt,pénzt,munkát szánnak például emberek és állatok megmentésére, mégsem becsüli őket senki.

    Bin Laden is nagyon sok időt,pénzt,munkát fordított az ikertornyok ledöntésére és ezrek megölésére.
    Ezek szerint akkor az munkássággát az intelligens emberek elisemrik!

    A VW találkozóról pedig az a véleményem ami a BMW találkozókról!

    Ha valaki igazán szereti amit csinál az magának csinálja és boldog vele.
    Amikor mi újítottunk fel édesapámmal egy KrAZ-t nem mutogattuk senkinek semmilyen kiállításon!Magunknak csináltunk és nem várunk érte elismerést senkitől!
    Aki azért csinál valamit egy autóval,hogy elismerjék annak lelki problémái vannak.
    Mint aki azért vesz BMW-t mert attól érzi magát valakinek.

  • somebody

    Vorserie –
    Ne haragudj, de a hasonlatod egy marhaság… De, hogy válaszoljak rá (bár fölösleges) én az állatvédők munkáját is becsülöm, sőt jobban, mint azét, aki restaurál egy 30 éves Golfot. Bin Laden “munkásságát” pedig minden normális lelkületű ember mélységesen elítéli.
    Ahogyan látom neked az alapvető problémád az, hogy teljes tévképzeteid vannak egy-egy ilyen találkozóról. Hidd el, hogy nem arról szól, hogy kollektíve a VW-t, BMW-t vagy más márkát istenítik. Normális emberek, akik legtöbb esetben haverok, barátok és lehet évente 2-3 találkozón tudnak csak összefutni. Ez nem a fanatizmusról, imádatról szól, legtöbb ember csak szimplán jól érzi magát és kész. Inkább vidd ki azt a Krazt pár veterán találkozóra és rájössz, hogy igenis jó hasonló érdeklődésű emberekkel találkozni, barátkozni. Vagy, ha nem legalább ne szóld le azokat az embereket, akiket ez érdekel.

  • Vorserie

    Majd megfontolom! :)

Fontos határidő jön a kötelezőnél

Annak a 120 ezer személyautó-tulajdonosnak, aki év végi évfordulóval kötötte újra kötelező gépjármű-felelősségbiztosítását, március elsejéig kell rendeznie az esedékes, baleseti adóval növelt díjrészletét.

Ráhajtottak a magyarok a kedvezményes e-autókra

Jelentős érdeklődés mutatkozik az elektromos autókra az állami támogatásnak köszönhetően.

F1: Hamiltonnak nem hiányzik Rosberg

Lewis Hamilton azt mondja, kicsit furcsa lesz, hogy immár Valtteri Bottas dolgozik a garázs túlfelén, de nem igazán izgatja a dolog.

Napokon belül elintézik az Opel eladását

Március elejére elkészül a megállapodás arról, hogy az Opel az amerikai General Motorstól (GM) átkerül a francia PSA Peugeot Citroën tulajdonába.

F1: Besült a Toro Rosso első futása

A Toro Rosso csütörtökön küldte pályára első ízben 2017-es modelljét, de motorhiba miatt nem jutott messzire az STR12-es.

Kiderült, hogy az autósok nem hülyék

Az adatok azt mutatják, hogy az autósok odafigyelnek úthasználati jogosultságuk lejárati idejére – közölte a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt.

Videóra vették, ahogy a rendőr beléjük rohan a Kálvárián

Kollégánk feleségének autójába rongyolt egy szirénázó rendőr a Kálvária téren, miközben gyermekük az első ülésen utazott, gyerekülésben.

A legerősebb Porsche … egy hibrid szedán!

680 lóerős rendszerteljesítmény, 310 km/óra végsebesség, 2,9 liter/100km átlagfogyasztás: a Panamera új csúcsmodellje a Turbo S E-Hybrid.

Lopás miatt pereskedik a Google-cég

Ipari kémkedés, ellopott találmányok: az autonóm mobilitási piac sem a tiszta lelkű Grál-lovagok játéktere.

Luxus-Passatot épít a Volkswagen

A Passat fölé pozícionált kupélimuzinnal kecsegtet a Volkswagen. Az Arteon prémium középkategóriás termék lesz, ha úgy tetszik, az Audi A5 Sportback házon belüli konkurense.

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.