Magyarország leggyorsabb autói

Time Attack verseny - Hungaroring

Szerző: Hamar Balázs levél küldés 
Dátum: 2014.08.12. 15.00

Utcainak kinéző versenyautók, ránézésre is bivalyerős tuning- és sportautók. Nézőként sem utolsó egy Time Attack verseny – ha nem fértünk be az indulók közé. Képriport

Szombat délután a Hungaroringen jártunk, a Time Attack versenysorozat idei negyedik futamán. Aki nem tudná a Time Attack egy lelkes amatőr versenyzőkből és autóbolondokból álló szerveződés, akikhez bárki csatlakozhat, akinek lapul egy versenypálya-álló vasszekere a garázsban és némi félretett pénze a nevezési díjra. 

Tulajdonképpen egy jól szervezett nyílt naphoz hasonlít a verseny, azzal a különbséggel, hogy itt az utcai autóktól kezdve súly/lóerő arány alapon 5 vagy 6 kategóriában is lehet indulni, valamint, hogy versenyenként és év végén is van díjosztás.

A díjazás a köridők alapján történik, durva test-test elleni küzdelmek nincsenek a biztonság érdekében. Így bőven megférnek egymás mellett a Suzuki Swiftek, a 800 lórős Nissan GT-R-ek, sőt az olyan nyitott, csővázas, sportkocsik is, amelyek két perc alatti köridőkre is képesek – pedig utcai rendszámot is kaphatnak.  Utóbbiból a rendszeresen részt vevő Radical SR5 mellett két igazán ritka BAC Mono is szaladgált szombaton a pályán. Ezen kívül állandó jelleggel látni itt Ferrarit, nem kevés Porschét és számtalan átalakított BMW-t is. 

Nézőként a belépés teljesen ingyenes, így fokozottan ajánlott kilátogatni egy versenyre, ha szeretnénk egy jó hangulatú, barátságos autós buliban részt venni.  A versenyekről, nevezésről a Time Attack Facebook oldalán lehet tájékozódni.

A 265 lóerős Mégane RS csak a parkolóban pihent. Teszt hamarosan!


Nehéz a választás!


Nissan 200SX - stílusosan kicsicsázva

BAC Mono: F1-es technika az utcára. 520 kg, 280 LE


Jól szúrja Karotta a konkurenciától, bár sokat kell babrálni a Hangyászt


Újabb szépség a parkolóban. Az első Focus RS.


Így mutat a Radical belülről


Egy jó gumi a Swifttel is csodát tesz


Élményautózásra bőven jó a széria GT86 is


Turbósított Civic 390 lóerővel


Széria közeli MR2 Roadster semi-slick abroncsokon


Egy több generációval korábbi hathengeres M5-ös motor kompresszorral – mindez egy Hármas BMW-ben


A nehéz gyári műszerfal a kukában landolt


Vannak, akik komolyan veszik a versenyzést


Látszik a beépített pneumatikus emelő is


Az utolsó sorhatos, szívó M3-as BMW. Tökéletes élményautó!


Egy Toyota Celica GT4-es, szintén csak mutatóba


Ez viszont kőkemény versenygép: a mezőny talán legnagyobb meglepetése Szuti Celica GT4-ese


Kamerázni szabad


Ez hajtja Karotta épített Datsun Z-jét

Egyre kapósabb a Toyota MR2 itthon is


Hiába idős, egy BMW-t könnyű izgalmassá tenni


Ügyesen mennek a Subaruk - nem csak sárba való a négykerék-hajtás

Kommentek

  • zoldfulu2000

    Jó látom hogy ez az ” elöl kaparó Mitsubishi FTO” inkább egy hátul kaparó Nissan 200SX. Pedig az FTO érdekelne, helyes kis UFO volt… :)

  • v_hami

    Szia, abszolút jól látod! Én néztem be piciben, de tényleg van egy igazi FTO is :) – hasonló színben

  • zoldfulu2000

    Képeken nem láttam, pedig biztos aranyos darab lehet. Jobbkormányos?

  • lacibishi

    sziasztok, az fto nincs a képeken és igen jobbkormányos! :)

Lemondott a világ egyik legbefolyásosabb autóipari vezetője

Carlos Ghosn a Renault-fúzió óta vezeti a Nissant, de áprilistól másnak adja át helyét a japán vállalat vezérigazgatói posztján.

F1: Durva, mennyit változtak hátulról az autók

Remekül mutatja a 2017-es autók másmilyenségét két fotó.

Alfa Stelvio: SUV, ami sportkocsinak képzeli magát

Még a hivatalos menetpróba előtt vezethettük az Alfa új szabadidőautóját. Kapaszkodhat a konkurencia!

F1: A Force India visszaszólt a Renault-nak

Még el sem kezdődött a 2017-es szezon, de máris kialakult egy kisebb vita a Renault és a Force India között.

F1: Nézd meg Hamilton új sisakját!

A mercedeses Lewis Hamilton 2017-ben a szurkolóktól kért sisakfestési terveket, most pedig kihirdette a győztes művet. Ebben versenyez idén a háromszoros világbajnok.

F1: A Red Bull szerint több pénz jár a nagyoknak

A Red Bull sportigazgatója, Dr. Helmut Marko szerint a nagyobb csapatok több pénzt érdemelnek, mert többet is adnak a Forma-1-nek.

Hirdetőtáblát vett a hátára a legújabb Forma-1-es

Szerda délután a Silverstone-ban a Force India is lerántotta a leplet 2017-es Forma-1-es modelljéről. Szerencse, hogy a VJM10-es nem szépségversenyen indul.

Logan MCV Stepway: terepkombi a Daciától

A Sandero, a Dokker és a Lodgy után egy igazi terepkombival bővült a Dacia Stepway életmódcsaládja.

Alternatív üzemanyagot talált fel egy pécsi férfi? Nem, csak bosszúra szomjazott

Egyszerű bosszú vezérelte a férfit, aki mosóport és vajat öntött a szomszéd autójába. Zavarta a gyerekek zajongása.

F1: Így ismerhetjük fel idén Ricciardót

Max Verstappen után a Red Bull másik pilótája, Daniel Ricciardo is megmutatta 2017-es sisakdizájnját.

Itt az új Suzuki Wagon R

Két kivitelben mutatta be új törpeautóit a Suzuki. A japán piac legtakarékosabb mikroegyterűi automata vészfékrendszerrel és távfényaktiválással érkeztek a piacra.

F1: Bottas szigorú szabályokra számít

Valtteri Bottas úgy véli, a korábbi évek történései után a Mercedesnél szigorú szabályai lesznek a csapattársak közötti versenynek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.