Szombat délután a Hungaroringen jártunk, a Time Attack versenysorozat idei negyedik futamán. Aki nem tudná a Time Attack egy lelkes amatőr versenyzőkből és autóbolondokból álló szerveződés, akikhez bárki csatlakozhat, akinek lapul egy versenypálya-álló vasszekere a garázsban és némi félretett pénze a nevezési díjra. 

Tulajdonképpen egy jól szervezett nyílt naphoz hasonlít a verseny, azzal a különbséggel, hogy itt az utcai autóktól kezdve súly/lóerő arány alapon 5 vagy 6 kategóriában is lehet indulni, valamint, hogy versenyenként és év végén is van díjosztás.

A díjazás a köridők alapján történik, durva test-test elleni küzdelmek nincsenek a biztonság érdekében. Így bőven megférnek egymás mellett a Suzuki Swiftek, a 800 lórős Nissan GT-R-ek, sőt az olyan nyitott, csővázas, sportkocsik is, amelyek két perc alatti köridőkre is képesek – pedig utcai rendszámot is kaphatnak.  Utóbbiból a rendszeresen részt vevő Radical SR5 mellett két igazán ritka BAC Mono is szaladgált szombaton a pályán. Ezen kívül állandó jelleggel látni itt Ferrarit, nem kevés Porschét és számtalan átalakított BMW-t is. 

Nézőként a belépés teljesen ingyenes, így fokozottan ajánlott kilátogatni egy versenyre, ha szeretnénk egy jó hangulatú, barátságos autós buliban részt venni.  A versenyekről, nevezésről a Time Attack Facebook oldalán lehet tájékozódni.

A 265 lóerős Mégane RS csak a parkolóban pihent. Teszt hamarosan!


Nehéz a választás!


Nissan 200SX - stílusosan kicsicsázva

BAC Mono: F1-es technika az utcára. 520 kg, 280 LE


Jól szúrja Karotta a konkurenciától, bár sokat kell babrálni a Hangyászt


Újabb szépség a parkolóban. Az első Focus RS.


Így mutat a Radical belülről


Egy jó gumi a Swifttel is csodát tesz


Élményautózásra bőven jó a széria GT86 is


Turbósított Civic 390 lóerővel


Széria közeli MR2 Roadster semi-slick abroncsokon


Egy több generációval korábbi hathengeres M5-ös motor kompresszorral – mindez egy Hármas BMW-ben


A nehéz gyári műszerfal a kukában landolt


Vannak, akik komolyan veszik a versenyzést


Látszik a beépített pneumatikus emelő is


Az utolsó sorhatos, szívó M3-as BMW. Tökéletes élményautó!


Egy Toyota Celica GT4-es, szintén csak mutatóba


Ez viszont kőkemény versenygép: a mezőny talán legnagyobb meglepetése Szuti Celica GT4-ese


Kamerázni szabad


Ez hajtja Karotta épített Datsun Z-jét

Egyre kapósabb a Toyota MR2 itthon is


Hiába idős, egy BMW-t könnyű izgalmassá tenni


Ügyesen mennek a Subaruk - nem csak sárba való a négykerék-hajtás