Emberkísérlet: mi a jó a villanybringában

Elektromoskerékpár-teszt emelkedőn

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2013.07.08. 15.00

Emberkísérletben mutatjuk meg, mi a jó a villanybringában, ha nem csak az Alföldön kerekezne az ember.

Nagyon nehéz írásban, autóban, lakásban, kocsmában folytatott beszélgetésben elmagyarázni annak, aki még nem próbálta, hogy mi a jó az elektromos kerékpárban. Ezért most videodemonstrációban mutatunk rá egy szolid emberkísérlet keretében a villanybicikli előnyeire, különös tekintettel a hegymenetben végzett kerékpározás nehézségeire:

Ha nem indulna a videó, kattints erre a linkre!

A fenti videón egy bő négyszázezres, osztrák üzemben, osztrák piacra készült elektromos kerékpár szerepel, trekking vázzal, hétfokozatú külső váltóval – természetesen kínai technikával.

Aki nem nagyon akar terepezni, már 260-280 ezer forintért kaphat jó minőségű, aluvázas, háromfokozatú agyváltós városi kerékpárt, férfi vagy női vázzal egyaránt. Összecsukható, csomagtartóban tartható bringák 300-350 ezer forint körül kaphatók, jó minőségben. Aki pedig csúcstechnikát szeretne, úgy 700 ezer forinttól a csillagos égig válogathat akár lassítás közben visszatápláló, az európai szabályokban rögzített 250 wattos motorteljesítményt akár többszörösen meghaladó villanybringák között is.

A főként alföldi falvakban látható, többnyire idős bácsik-nénik alatt surrogó, lassú bringák többnyire vasvázas, ólom-sav akkus szerkezetek,  akár százezer forint alatti vételárral. Minőségük, teljesítményük az árnak megfelelő, hegyes-völgyes vidéken gyakorlatilag használhatatlanok.

Köszönjük a tesztbringát a Zöldcuccnak!

Kommentek

  • toce

    Jöhetne még több bringateszt, kicsit több technikai tartalommal! (Pl mit bír az akkumulátor, ha lemerül mennyi idő visszatölteni?)

Audi RS3: Megnéztük hogy készül, és ki is próbáltuk

Évente egyszer biztosan van valami rendezvény a világ legnagyobb motorgyárában, Győrben. A mostani apropóját a március 10-től gyártott Audi RS3 Limousine adta.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

Százezerszer büntették meg az autósokat

Közel kétmilliárd forintot kellett fizetniük tavaly az autósoknak a fővárosi közterület-felügyelők intézkedései után. Olyan 70 ezer helyszíni bírságot róttak ki rájuk, bő 36 ezer alkalommal szereltek fel kerékbilincset, és közel 4600 autó elszállítását kezdeményezték.

80-nal 80 km-t a Magyarországon gyártott lyukas gumival

Kipróbáltuk, milyen egy defektes autóval gurulgatni 80-nal az országúton, majd megnéztük a tatabányai gyárat, ahol az új csodagumi készül. És megtudtuk, mi a baj a másféle defekttűrő gumikkal.

Azért még az Ikarus az úr

Megannyi vadonatúj, luxus és kevésbé luxus kivitelű buszok között még mindig egy Ikarus a sztár. A zsámbéki Busexpón jártunk.

F1: Te jó ég, hát ezért olyan rossz a Honda-motor!

Így már minden világos, de ezzel a mindent megmagyarázó rajzzal hamarabb is elő lehetett volna állni!

Eszement adóra kényszerítenék a Forma-1-et

Az indiai legfelső bíróság úgy döntött, hogy a Forma-1-nek adót kell fizetnie a 2011-2013-ig rendezett három helyi futam után.

Vettel: A Ferrari tavaly alapozta meg az idei sikert

Sebastian Vettel szerint a Ferrari számára győzelem nélkül véget ért 2016-os idény alapozta meg az idei feltámadást.

Ez most a legjobb Suzuki!

Jó vezetni, alig eszik, igényes és komfortos belül, szép kívül. Ez most a legjobb Suzuki – pontosabban ez lehet, ha az ára is van olyan jó, mint a kocsi maga. De vajon van-e?

Vajon hány garázsban pihen még ilyen makulátlan veterán, mint ez a Volga?

A Volga M21-esből komoly mennyiséget, 639 000 darabot gyártottak, így nem meglepő, hogy a kitartó kutatók még mindig találnak egy-egy megkímélt példányt.

Zsír új BMW E30 M3-ast valaki?

Egészen hihetetlen, ahogy időről-időre előbukkannak olyan autók, amik évtizedeket töltöttek egy garázsban, miután megvásárolták őket.

F1: Brazília elvesztésével riogat Ecclestone

A Brazil Nagydíj szerződéshosszabbítási tárgyalásainak lebonyolításával megbízott Bernie Ecclestone nem túl bizakodó az interlagosi futam jövőjét illetően.

F1: Szocsitól mamuszban versenyez Vettel

Az Orosz Nagydíjtól Sebastian Vettel cipő helyett versenymamuszban ül a Ferrariba.

Új gumikat kaptak a koraszülöttmentők

Hét mentőautóra szerelték fel azokat a nyári gumikat, amelyeket az Abroncs Kereskedőház adományozott a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány számára.

Ismét csökken az üzemanyagok ára

A szerdai árcsökkentés után pénteken folytatódik az áresés a hazai benzinkutakon.

Soha nem látott új rendszer jöhet az autókba

A Continental egy olyan rendszer kifejlesztésén dolgozik, amely felismeri a különböző útviszonyokat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.