Több mint mezei tuning találkozó

Autó Motor és Tuning Show 2013

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2013.03.23. 15.00

A Budapesti Vásárcsarnok 5 pavilonját és külterét 11 ország több, mint 1000 járművel és 215 kiállítóval tölti meg a benzingőzben úszó fesztivál, összesen 80 000 négyzetméteren.

Pénteken az Autó Motor és Tuning Show nyitotta a nagyszabású autós programok idei sorát. A rendezvény kikupálódott az az elmúlt években, a tuningautók seregszemléjéből minden területre kiterjedő, összetett show műsor fejlődött.

A nemzetközi rendezvény 2013-ban közös, új brand név – AMTS, azaz Autó, Motor és Tuning Show – alatt debütál a nagyközönségnek. A Budapesti Vásárcsarnok 5 pavilonját és külterét 11 ország több, mint 1000 járművel és 215 kiállítóval tölti meg a benzingőzben úszó fesztivál, összesen 80 000 négyzetméteren.

Ez már nem autó, ez már kertészet

Az AMTS nyolc rendezvényt fog össze, a kiállított autók, motorok mellett gymkhana bajnokság, motoros streetfighter bemutató zajlik, sőt aki varratni akar, vagy érdekli a tetoválás, annak is akad érdekes program, a Budapest Tattoo Expo 2013.

A nemzetköziség nem csak csábító címke, tíz országból érkeztek az átépített autók, ami érdekes csemegét jelent a hazai felhozatalt jól ismerő közönségnek.

Minimál és fehér bőr az átépített Golfban

Üdvözlendő jelenség még, hogy az autóimportőrök is felfedezték a rendezvényt. Így a tuningolt, veterán autók mellett a friss modellekből is komoly létszámban képviselték magukat, a Volkswagen nemzetközi autószalonokra illő standdal készült, a Citroën itt leplezte le a DS3 kabrió változatát, a Ford pedig nem mást, mint a gymkhana királyát, Ken Blockot hozza el a rendezvényre.

A milliárdos cipőgyárosból a világ első számú autós fenegyerekévé avanzsált Block a Ford Fiesta ST bemutatója kapcsán érkezik hazánk legnagyobb autós-motoros kiállítására. Aki még siet, elcsípheti, Mr. Block 16.00-18.00 között teszi tiszteletét a Carstyling.hu Nagyszínpad környékén.

Olaszok épített show autó Fiat Punto alapokon, kötelező gyomorforgatóan erős hi-fi rendszerrel, hatalmas LCD tévével.

A Fiat szinte felismerhetetlenségig át lett maszkírozva, motorja 1.2 literről 1.5 literre nőt, és turbót is kapott

Egy egész igényes airbrush munka

A tuningautók mellett amerikai nagyvasakból sem volt hiány

Ha már átépítették az autót, a bringa sem úszhatta meg!

A show legötletesebb motorházteteje!

Egy Skoda Favorit motortere. Meglepő választás az átépítésre, de annál érdekesebb, kitűnik a polírozott szelepfedéllel virító tucatgolfok közül

Mert egy családos embernek is jár a tuning!

A felirat mindent elárul, ez a piros hetes vadászatra kész!

Szegény Testarossa génekkel beoltott Calibra már évek óta riogatja a Show látogatóit

Ez a gyöngyszem szerényen megbújt az autók árnyékában. Pedig a Tatra V8-asa autóban is ritka látvány, hát még motoron.

A legőrültebb, legelborultabb kiállított darab egy Trabant, aminek orrában Simson blokk dolgozik

A Bentley felni népszerű kiegészítő a Volkswagen tunerek körében

Karotta hangyásza megbújt a csarnok szélső sorában, de legalább volt mellette információs tábla, ami a kiállított autók nagy részénél hiányzott

Kibelezett Porsche, nem nagyon értettük a koncepciót

Egy stand eladó szupersportautókkal volt teletömve. Árak euróban, szlovák ügyintézés, innen mindenki képzelje tovább a történetet

Kommentek

  • Bennie

    Úgy tűnik nem maradt le sok mindenről aki nem ment el. Tipikus magyar tuning-show: Trabant, Peugeot 206, VW Golf, Fiat Punto, festéssel és hifivel vagánykodás, felfújt mellű nők… Már csak a felmatricázott Ladák, és a mellettük álló trikós, büdös, 99 Ft-os energiaitalt szürcsölő HMCS-k hiányoznak… Az egyetlen kiállító aki miatt megérné elmenni, az a szlovák stand, ami szupersportautókkal van teletömve. De hát ez van, paraszt magyaroknak jó ez is, és tüntetőleg elfordítjuk a fejünket a Brabus-tól, Wheelsandmore-ról, Techart-ról, stb. A vicc az, hogy a fele (kétharmada?) a tuningolt járműveknek már megtalálható volt a 90-es évek tuning showjain is. Tehát 2030-ban láthatunk akár egy tuningolt 2010-es Mini Cooper-t????? Jaj de jó!!!! És a címhez hozzáfűzve: csak annyival több, hogy van a rendezvény felett egy tető.

  • Holiday

    Te Bennie!
    Én ott voltam a kiállításon, s noha nem a tuning részéért mentem, hanem a motorokért és a hot rod-okért, de ettől függetlenül szívesen pofán basználak azért, amiért leparasztoztál azzal a több ezer érdeklődővel együtt, akik ott voltak. Ha alkalmam adódna rá, örömmel meg is tenném, te faszkalap!

    Nem tudom, hogy ez milyen színvonalú show ebben a műfajban, de amennyien voltak, nem lehet olyan szar. Ja, hát a “paraszt magyaroknak” ez is jó.
    De belelépnék a torkodba…

  • PluginHibrid

    Jó volt látni hogy a magyar privát autóklubok egyre jobban szaporodnak.A crazy hungariansnál és a 819 companynál volt pár jó gép.

    Fisker Karmát se lehet látni mindennap nálunk.
    Kár, hogy nem szerveztek egy kis EV bemutatót vele.

  • PluginHibrid

    PL 819 company 21. kép Poentos.

  • PluginHibrid

    “Nem tudom, hogy ez milyen színvonalú show ebben a műfajban,”

    Pedig tudhatnád…

    Sok mindent lehet írni, de hasonlítsuk autós témához.
    Annyival jobb egy ilyen show nyugatabbra mint amennyivel jobb az utaik minősége…
    Fordultál ki mostanában a váci útról a körútra a Jászai felé ? 47.510778,19.055074
    Szerinted érdekel ott az valakit a napi pár 10K autóson kívül ???

  • Holiday

    Plugin!
    Tudhatnám, ha érdekelne.
    Állíthatnám, hogy tudom, de az meg nem én lennék.

    A hangerő idegesítő volt, amúgy nekem, kmint kívülállónak élmény volt a tuning show is.

    Mi van, vettél egy GPS-t? Egy szót sem értek abból, amit kérdezel. Persze, fordultam ki ott, de az utak minőségét csak teljesen fogalmatlan keveri e témához.
    Magadra is hagylak a hülyeségeddel. A benzin árát ne felejtsd ki a hőbörgésből. Trendi….

  • menőmanó

    Holiday
    Hú, de felkaptad a vizet részben jogosan.
    Csak azt felejted el, hogy a másik éneddel (somebody) milyen “komoly” következtetésekre jutottatok a magyar népességet illetően.
    Nagyon szelektív és hézagos az emlékezeted, de ezt már megszoktuk, de nem mindenki van így vele, így ne játszd a “nagy magyart”.

  • Liverpool87

    Sajnos véget ért az AutóMánia nagyon sajnálom most nagyon szómórú vagyok!

  • Bennie

    Kedves Holiday! Eddig szimpatikus voltál, a német autók iránti hozzáállásod miatt, viszont most nagyon meglepődtem, hogy ennyire fel tudsz háborodni… És most már azt is látom, hogy nem vagy más, csak egy egyszerű netjedi. Hallottál már arról a közmondásról, hogy “akinek nem inge, nem veszi magára”? Ezek szerint nem. És igaza van PuginHibrid-nek. Annyival jobbak az ottani autóshow-k, mint az utaik. Megmondom őszintén, terveztem, hogy kimegyek, ám amikor megláttam a kiállítókat, már tudtam, hogy ez egy igénytelen, Ladákkal és 3-as Golfokkal teli show lesz (semmi bajom a 3-as Golffal, csak már a 90-es években is ezzel vagánykodnak a magyar tuningklubok).

  • mackopofa1962

    Holiday
    Ha te motoros vagy,miért okoskodsz állandóan autós ügyben?Napi 24 órában!

  • yankeecars

    Kint voltunk mi is, sok barátunk állított ki főleg amerikai vasakat(EMAT), de voltak tuning autós partnereink is. Nos tavaly meghívtak minket Rómába egy hasonló expora és garantálom nektek semmivel sem volt jobb vagy rosszabb mint ez a hazai tuning show.Én személy szerint jobban szeretem az “benzingőzős” találkozókat, gyorsulási versenyeket, de ez is belefér néha. 1999-óta járunk találkozókra főleg Európában és azt kell mondanom, hogy szlovének és horvátok nagyon jó arcok, ezzel szemben az osztrákok és a németek kicsit “kockák” leszámítva aki Komáromba jön a N.A.A.F rendezvényére mert ott mindenki nem normális… :)

Mazda3: nem csak szép, okos is

Látszólag alig változott, technológiailag azonban sok újdonságot hordoz a Mazda3 megújult változata. Kipróbáltuk a Golf japán konkurensét.

F1: A miniszter sem tudott az új Francia Nagydíjról

Hétfőn hivatalossá vált, hogy 2018-ban visszatér a versenynaptárba a Francia Nagydíj. Még a sportminiszter sem tudott a dologról.

Ingyen tankolás bevásárlás mellé: itt teheted meg

Két fővárosi áruházánál épített ki elektromosautó-töltőállomást a Lidl.

F1: A Red Bull kitart szuperautós partnere mellett

Jól működik az Aston Martin és a Red Bull együttműködése, erre tekintettel gyorsan meg is hosszabbították a felek.

F1: Alonsót sem zárja ki a Mercedes-főnök

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff szerint mindenképpen meg kell fontolniuk a mclarenes Fernando Alonsót is Nico Rosberg lehetséges utódjaként. Pascal Wehrlein előléptetése messze nem garantált.

Itt az első Halálos iramban 8 videó

Ez a rövid beharangozó megmutat néhány képkockát a Halálos iramban 8-ból.

F1: A Mercedes leigazolja a kis Schumachert?

Német sajtóértesülés szerint a hétszeres világbajnok Michael Shumacher fia, Mick hamarosan bekerül a Mercedes Forma-1-es istállójába.

F1: Mindkét pilótáját elveszítheti a Ferrari

A Ferrari elnöke, Sergio Marchionne nem zárja ki, hogy 2018-ban már Sebastian Vettel és Kimi Räikkönen sem lesz a csapatnál.

Vérlázító pofátlanság az útdíjszolgáltatónál

Egy kiszivárgott levelezés szerint a Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. csak azért engedett el egy büntetést, mert a szabálytalankodó testvére a cégnél dolgozik.

Rákaptak a magyarok a villanyautókra

Az állami támogatás nyomán megnőtt az érdeklődés az elektromos autók iránt, de idén várhatóan már nem sok, támogatással vásárolt autót helyeznek üzembe.

F1: Jules Bianchinak ajánlják az új Francia Nagydíjat

Mostantól hivatalos: 2018-tól újra lesz Francia Nagydíj a Forma-1-ben, a Paul Ricard-i versenyt a tavaly elhunyt Jules Bianchi emlékének ajánlják.

Nem épített még ilyen autót a Ferrari

A Ferrari saját márkakupájának következő, jubileumi évadára építette meg a 488 Challenge modellt. A mostani az elmúlt huszonöt év legerősebb autója, egyben az első, amely feltöltött motort kapott.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.