Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2012.10.21. 10.10

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el.

Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.

A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák


A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el.

A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee’d 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Kommentek

  • Mahler

    Figyelni fogom, de csak őszinte és igaz értékek érdekelnek- nem megbántva senkit !!- mondom.Olvastam a “mágneses” cikket is,egyik kocsimon rajta is van kb. 15 éve és nem is panaszkodom a fogyasztásra, de még nem mértem meg!!Azt biztosan mondhatom, hogy jobb lett, mint a mágnes felrakása előtt!!

  • Gekko

    puncimágnes?

  • CoIie

    A mágnes tényleg hathat, hisz aki ilyet vesz nem tapossa már annyira – mintegy önigazolásként -, hogy tényleg nem vették hülyére! És tényleg! ;)
    Én azonban már a pikotechnológiát várom, főként mint reklámerőt! :) De addig is a jobb lábamban bízok legjobban és nem is hiába! :))

  • HakapesziM

    “Felrobbanó nanorészecskék” az miféle? Zavaros a leírás. Azt kellene tudni, mi módon javítja az égést, teszi hatékonyabbá a keverékképzést. Mert alacsonyabb fogyasztáshoz, jobb teljesítményhez jobb égés szükséges. De ehhez már sokmindent megtettek a tervezők évtizedek alatt, feltöltéssel, különféle befecskendezési módokkal, vezérléssel stb. Most felteszek egy darab mágnest, vagy beöntök egy löttyött és ez használ? Nemigen hiszem. “Elég egy kis mennyiséget használni” Mégis mennyit? Vagy mindegy? Olyan termékbemutatós, mindenttudókuktás, csodaporszívós hangulata van az egésznek.

  • Funkyman

    Az összes ilyen fogyasztáscsökkentő TV-shop szint. Aki olcsón akar autózni, járjon gázzal vagy dízellel. Vagy simán csak autózzon ésszel, ne nyomja a gázt. Csak ez utóbbit ne előttem, ha egy mód van rá. :-))

  • Nick Árpi
  • Steppenwolf

    1:8000 hígítási aránytól 25%-os fogyasztáscsökkenés…
    Ugyanolyan parasztvakítás, mint a Prolong.

    Csak józan ésszel végiggondolva, ha ez tényleg ilyen csodaszer lenne, akkor már rég rárepült volna az üzemanyaglobbi (ahogy minden másra is, ami rontja az ő üzletüket).

    Igazából az az elborzasztó, hogy vannak még mindig olyan naiv emberek, akik képesek 1500 Ft-ot kiadni 10 ml ismeretlen eredetű löttyért.

  • CoIie

    Szerencsés esetben a lötty semmit nem okoz ténylegesen (csak pszichésen;), de egy – manapság akár 7 évig is – garis autónál azonnal visszautasítanak minden motor problémát, ha kiderül a nem szabványos üza. használat!

  • magyarj

    Én már rég túl vagyok a tesztelésen. Ha valakit érdekel, szívesen megosztom a tényszerű, adatokkal alátámasztott eredményemet is. Összegzés: semmit nem használt, és talán nem ártott. Ennek kiderítése még most van folyamatban. :-) Már a teszt elején közölt tény is hibás: igen is nagyon macerás a betöltése, különösen, ha pontosan akarom adagolni. Ja, az általam kapott dobozban nem annyi volt, mint amit feltüntettek rajta (természetesen nem több…). Szóval hajrá fiúk! Ha a vezess.hu-nak beválik, kérem a receptet! :-)

  • kipa

    Aceton!!! Igen ennyi van ebben a szerben és tényleg hatásosan széttöri a benzin molekula láncait kissebb részecskékre.De csoda nincsen benne,viszont cserébe senki nem végzett vele még semmilyen teszteket csak beletették az autóba és jééé ez jó mert kissebb lett a fogyasztásom valamennyivel de az autónak ez menniyre árt,vagy a környezetnek???Az Usa-ban elmegy egy pali a festékboltba és vesz tiszta acetont nem körömlakk lemosót és önt kicsit bele.Rájön,hogy jé ez működik és addig próbálgatja külömböző dolgokkal keverve míg rá nem jön,hogy ez jó a fogyasztásnak de ő is elismeri csak ha iszonyat spórolósan vezet.Szóval kb ennyi.Ebben a Greenfuelben,hogy mi lehet még ??? Hát meg kell kérdezni a gyártót és ha igazat mond akkor ki-ki kedve szerint próbálgassa.

  • Adócsaló

    A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

  • Adócsaló

    A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

  • Motorov

    Szerintem meg nem fos.

  • erdeicsongor

    Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére… elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

  • JohnKing

    A megtakarítás működik, DE
    eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

Bogarak és Bullik szállták meg a Hungaroringet

Matuzsálemi kort megért Bullik és Bogarak, valamint ízlésesen tuningolt Golfok várták ma a látogatókat a Hungaroringen, a Volkswagen-találkozón.

F1: Button ezekkel jutott a 300-ig

Jenson Button vasárnap 300. Forma-1-es futamán indul. Egy képen 17 szezon 17 autója, amiket a veterán vezetett.

F1: Életveszélyes hiba a Ferrarinál?

Egy szerelő zseblámpát hagyott a pedálok alatt? Kimi Räikkönen elszólása igen komoly hibát leplezett le, a csapat cáfol.

Teszteld, hogy mennyit tudsz a Maláj Nagydíjról!

Itt a Maláj Nagydíj, itt az újabb Forma-1-es kvíz. Mennyire vagy otthon a szepangi verseny történetében?

Örökéletű kulcs a Fordnál

Vízbe merítették, betonra ejtették és extrém hőhatásoknak tették ki a Ford új indítókulcsát. Ezzel bizonyították, hogy az éltre tervezték.

100 milliót adtak Batman motorjáért

Egy filmrelikviákat értékesít árverésen több mint százmillió forintnak megfelelő összegért kel el a Bat Pod. A két Batman filmen is szereplő motor.

Cégautó helyett cégkerékpár Magyarországon?

Növelné a cégek kedvezményeit a kerékpárügyi biztos, ha támogatják a dolgozók bringával munkába járását.

F1: A Force India a maximumot hozta

A Maláj Nagydíj időmérőjén a Force India fontos lépést tett afelé, hogy konszolidálja a konstruktőri bajnokságban jelenleg egyetlen pont előnnyel bírt 4. helyét.

F1: Button poénkodva örül a 9. helynek

Jenson Button bejutott a McLarennel a Q3-ba, felszabadultan nyilatkozott a maláj időmérő után.

Ha vannak gyerekeid, ne nézd meg ezt a kocsit!

Ma már nem meglepő, hogy a halottaskocsik is készülnek luxusautókból. Elkészült világ első Teslán alapuló járgánya.

F1: Újabb szigorítás az időmérőn

A Nemzetközi Automobil Szövetség a korábbi incidensek fényében a Maláj Nagydíj időmérője előtt pontosított, szigorított a sárga zászlókra vonatkozó irányelveken.

F1: A Red Bull azt hitte, simán kikap a Ferraritól

A Red Bull nem számított arra, hogy a Maláj Nagydíj időmérőjén sikerül megelőznie a Ferrarit.