Végre egy működő módszer a benzinspórolásra?

GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék tesztje I.

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2012.10.21. 10.00

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el.

Egy perc elég az Internet előtt, hogy fogyasztáscsökkentő szerek, módszerek hadáról kapjunk információt. A téma égetőbb mint valaha, a reálbérek csökkennek, az üzemanyagár nő, így a tudományosan megalapozott termékektől egészen a hitre alapozó csodaszerekig mindenre akad kereslet.

A legkézenfekvőbb módszer változtatni a gázpedált tipró stíluson, sőt elhagyni magát az autót, és tömegközlekedésre, kerékpárra váltani. Vagy gyorsan pár százezer forintárt gázüzeműre állítani benzines autónkat, még mielőtt egy zsíros jövedéki adó emelés ezt a lehetőséget is haza nem vágja. Kivitelezhetetlen, macerás, elfoglaltsággal járó ötletek, ezek helyett olyan megoldás kell, amihez nem szükséges vezetési szokásainkon változtatni. Az elfoglalt ember megoldása olcsó, és nem zavarja a dolgos napok eddigi folyását. Itt jönnek a képbe az üzemanyag spórolás kétesnek vélt módszerei, a különböző adalékok, üzemanyag ellátó rendszerbe szerelhető kütyük.

Jellemző, hogy régi ötletek tűnnek fel újra és buknak vissza a feledés homályába, cégek jönnek-mennek mert egyik megoldás sem hoz egyértelműen kimutatható, jelentős eredményt. Ezért érdekes a piacon nemrég feltűnt GreenFuel fogyasztáscsökkentő adalék.

Mi is a GreenFuel?

A GreenFuel az egyetlen nanotechnológiás folyékony üzemanyag adalék a piacon jelenleg. Más hagyományos adalékanyagoktól eltérően (például oktánszám növelők, befecskendező tisztítók, motor olaj súrlódás tökéletesítők, stb. melyeket elsősorban egy adott probléma megoldására terveztek), a GreenFuel több funkcióval egyidejűleg nyújt különböző előnyöket, mint üzemanyag megtakarítás, teljesítménynövekedés,kisebb káros anyag kibocsátás, égéstér lerakodásainak eltávolítása és védőréteg kialakítás.

A motortervezők elsődleges problémája az égéstér gyors feltöltése ideális üzemanyag-levegő keverékkel a rendelkezésre álló rövid idő alatt. A GreenFuel üzemanyag adalék a felrobbanó nanorészecskékkel könnyen megvalósítja azt, amit a motor tervezők csak nagy nehézségek árán érnek el.

Használata egyszerű. A GreenFuel szuperkoncentrátum, ezért elég minden alkalommal egy kis mennyiséget használni.

A meghatározott mennyiséget közvetlenül a tankolás előtt kell az üzemanyagtartályba tölteni. Nagyfelhasználók esetén szintén közvetlenül a központi üzemanyag tárolására kialakított tartályba tölthető. Nem igényel semmiféle motor átalakítást,- módosítást.?

Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák

Az adalék tesztkiszerelése, eredetileg nem fecskendőbe töltve forgalmazzák


A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el. Érdekes mód eddig nem hallottunk komoly negatív kritikákat a nanotechnológiás üzemanyag adalékkal kapcsolatban. Autósok komoly számban használják már a mindennapokban, ezért úgy döntöttünk ideje, hogy házon belül tapasztaljuk meg, tényleg kimutatható-e az ígért 12-25 százalék közötti üzemanyag megtakarítás. Tesztünk első felvonása egy hónapig tart, egy szolgálatait felajánló Szervizkönyv felhasználó segítségével. Mivel ő sem hozzánk, sem a GreenFuel vonzáskörébe nem tartozik, pártatlan, valódi eredménnyel szolgál majd a tesztperiódus végén.

Mivel eddig is rendszeresen vezette Szervizkönyvét, a BMW 316i fogyasztása megmásíthatatlanul szerepel a rendszerben, jelenleg 9,88 liter száz kilométeren. Ha történik csökkenés az a naplózott tankolásoknak köszönhetően mindenképp kimutatható lesz. Fontos az elért eredmény, hiszen hiába kimutatható pár százalékban a csökkenés, ha a szer költségei semlegesítik a spórolással kitermelt hasznot.

A leírás alapján ideális megoldás a GreenFuel, nincs macera csak belöttyintjük tankoláskor, és várjuk a hatást. A nanotechnológia igazi varázsszó, csak kérdés, hogy a mindennapokban ezt mantrázva mekkora sikereket érhetünk el.

A benzines BMW mellett egy másik dízel tesztalany is beszáll a tesztbe hamarosan. Az Autómagazin garázsába tartós tesztre érkezett KIA Cee’d 1.6 GDI kombi lesz az áldozati bárány, mivel több hónapig bitorolhatjuk, nem lesz gond a fogyasztási adatok gyűjtése, naplózása.

A BMW már egy három napja adalékkal a tankjában közlekedik, tehát lassan érkeznek az első eredmények a fogyasztás alakulásáról. Kíváncsian várjuk, lesz-e változás a felhasznált üzemanyag mennyiségében, az eddigi hazai tesztek alapján pozitív eredmény várható, de mi csak a szemünknek és a számoknak hiszünk.

További részletes információ a GreenFuel adalékokról itt.

Kommentek

  • Mahler

    Figyelni fogom, de csak őszinte és igaz értékek érdekelnek- nem megbántva senkit !!- mondom.Olvastam a “mágneses” cikket is,egyik kocsimon rajta is van kb. 15 éve és nem is panaszkodom a fogyasztásra, de még nem mértem meg!!Azt biztosan mondhatom, hogy jobb lett, mint a mágnes felrakása előtt!!

  • Gekko

    puncimágnes?

  • CoIie

    A mágnes tényleg hathat, hisz aki ilyet vesz nem tapossa már annyira – mintegy önigazolásként -, hogy tényleg nem vették hülyére! És tényleg! ;)
    Én azonban már a pikotechnológiát várom, főként mint reklámerőt! :) De addig is a jobb lábamban bízok legjobban és nem is hiába! :))

  • HakapesziM

    “Felrobbanó nanorészecskék” az miféle? Zavaros a leírás. Azt kellene tudni, mi módon javítja az égést, teszi hatékonyabbá a keverékképzést. Mert alacsonyabb fogyasztáshoz, jobb teljesítményhez jobb égés szükséges. De ehhez már sokmindent megtettek a tervezők évtizedek alatt, feltöltéssel, különféle befecskendezési módokkal, vezérléssel stb. Most felteszek egy darab mágnest, vagy beöntök egy löttyött és ez használ? Nemigen hiszem. “Elég egy kis mennyiséget használni” Mégis mennyit? Vagy mindegy? Olyan termékbemutatós, mindenttudókuktás, csodaporszívós hangulata van az egésznek.

  • Funkyman

    Az összes ilyen fogyasztáscsökkentő TV-shop szint. Aki olcsón akar autózni, járjon gázzal vagy dízellel. Vagy simán csak autózzon ésszel, ne nyomja a gázt. Csak ez utóbbit ne előttem, ha egy mód van rá. :-))

  • Nick Árpi
  • Steppenwolf

    1:8000 hígítási aránytól 25%-os fogyasztáscsökkenés…
    Ugyanolyan parasztvakítás, mint a Prolong.

    Csak józan ésszel végiggondolva, ha ez tényleg ilyen csodaszer lenne, akkor már rég rárepült volna az üzemanyaglobbi (ahogy minden másra is, ami rontja az ő üzletüket).

    Igazából az az elborzasztó, hogy vannak még mindig olyan naiv emberek, akik képesek 1500 Ft-ot kiadni 10 ml ismeretlen eredetű löttyért.

  • CoIie

    Szerencsés esetben a lötty semmit nem okoz ténylegesen (csak pszichésen;), de egy – manapság akár 7 évig is – garis autónál azonnal visszautasítanak minden motor problémát, ha kiderül a nem szabványos üza. használat!

  • magyarj

    Én már rég túl vagyok a tesztelésen. Ha valakit érdekel, szívesen megosztom a tényszerű, adatokkal alátámasztott eredményemet is. Összegzés: semmit nem használt, és talán nem ártott. Ennek kiderítése még most van folyamatban. :-) Már a teszt elején közölt tény is hibás: igen is nagyon macerás a betöltése, különösen, ha pontosan akarom adagolni. Ja, az általam kapott dobozban nem annyi volt, mint amit feltüntettek rajta (természetesen nem több…). Szóval hajrá fiúk! Ha a vezess.hu-nak beválik, kérem a receptet! :-)

  • kipa

    Aceton!!! Igen ennyi van ebben a szerben és tényleg hatásosan széttöri a benzin molekula láncait kissebb részecskékre.De csoda nincsen benne,viszont cserébe senki nem végzett vele még semmilyen teszteket csak beletették az autóba és jééé ez jó mert kissebb lett a fogyasztásom valamennyivel de az autónak ez menniyre árt,vagy a környezetnek???Az Usa-ban elmegy egy pali a festékboltba és vesz tiszta acetont nem körömlakk lemosót és önt kicsit bele.Rájön,hogy jé ez működik és addig próbálgatja külömböző dolgokkal keverve míg rá nem jön,hogy ez jó a fogyasztásnak de ő is elismeri csak ha iszonyat spórolósan vezet.Szóval kb ennyi.Ebben a Greenfuelben,hogy mi lehet még ??? Hát meg kell kérdezni a gyártót és ha igazat mond akkor ki-ki kedve szerint próbálgassa.

  • Adócsaló

    A hetedik autómat nyúzom, mind újonan vettem. Javaslatom a kartergázt levezetni a motortól a szabadba, ennyivel több, és hidegebb levegő áramlik az égéstérbe. /mellesleg nem taknyosodik a szívórész/ Mérhető, és érezhető a nyomaték növekedés, esik a fogyasztás. A szervízciklust felezem, csak azt az olajat, és szűrőt teszik bele amit én vásárolok. Higgyétek el, nem mellé beszélek.

  • Adócsaló

    A nálunk /Magyarországon/ árult üzemanyagról meg annyit, hogy egy fos.

  • Motorov

    Szerintem meg nem fos.

  • erdeicsongor

    Kíváncsi vagyok már a teszt eredményére… elég régi már a cikk (10.21.) hogy valami kis információt kapjunk :)

  • JohnKing

    A megtakarítás működik, DE
    eddig 2 autómon használtam, és mindkettőn szakműhelyben kellett az autó komputeréből kiüttetni a hibajelet, ami a szer betöltése után jelentkezett (szerviz és motor lámpa folyamatosan világít). Ez összesen 14000 ft.-ba került és még számla nélkül). Ezt is kalkuláld be a számításba.

Vásárlást igazoló érvek egy friss használt Alfa Romeo tulajdonostól

A használt típusok szinte függésbe átcsapó állandó böngészése végén olyan autót vettem és úgy, amiről a legtöbb tanácsadó lebeszélne.

Tragédiát okozott egy udvarias pék

Maga elé engedte az utánfutós teherautót, amely elgázolta az egyetemre igyekvő robogós lányt.

Miért fizetnél a reptéri parkolásért?

Gondolnád, hogy a több ezer forintos parkolódíj kifizetése helyett akár pénzt is kereshetsz az autóddal, míg külföldön vagy?

Isuzu D-Max – Egy no bullshit-pickup

Ha te is s-sel ejted az Isuzut, érdemes elolvasnod ezt a cikket Japán legrégebbi autógyártójának legújabb pickupjáról. Az átdolgozott D-Max nem igényli a bullshitgenerátort.

Bődületes kasszasiker a Halálos iramban 8

A Halálos iramban 8. megint lekörözte a mezőnyt az észak-amerikai mozikban a hétvégén. Az autós akciófilm globális bevételei a csillagok közé repítik a filmet.

Közösen állnak ki a Visegrádi Négyek a protekcionizmussal szemben

Közös álláspontot fogadtak el a Unió piacán kialakult versenykorlátozó intézkedésekkel szemben a Visegrádi Négyek fuvarozó vállalkozásait tömörítő érdekképviseletek. 

F1: A McLarennek és a Williamsnek drukkol Hamilton

A háromszoros világbajnok Mercedes-pilóta, Lewis Hamilton reméli, hogy a két patinás brit csapat lehet még ellenfél számára a világbajnoki küzdelemben.

Kemény balesetet mesél el egy magyar kamionos, videóra vette az egészet

A magyar sofőr előtt kalapot emelünk, azonnal megállt és kiszállt segíteni. Az egészet rögzítette a fedélzeti kamera.

8000 kilométer kevesebb mint 4 nap alatt

A Goodyear az új abroncsa bevezetését azzal ünnepeli, hogy próbára teszi a gumikat Rainer Zietlow világrekord kísérlete során. A pilóta és csapata azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a 8000 kilométeres, Dakartól Moszkváig tartó távot kevesebb mint 4 nap alatt teszi meg.

Egy kiscica miatt zárták le az ország legfontosabb útját

Elárvult kölyökmacska nyávogott egy nyolcsávos szupersztráda elválasztó sávján Abu-Dzabiban. A tűzoltóság nem teketóriázott, irdatlan torlódás árán megmentették az állatot.

Na így töltenek elektromos autót a kazincbarcikai lakótelepen

Örök kérdés a villanyautókkal kapcsolatban, hogy mi lesz a lakótelepen élőkkel, akik otthon szeretnének tölteni, és nincs a közelben töltőoszlop? Ma az egyetlen megoldás, amire gondolhatnak, az egy jó hosszú, ablakon kilógatott vezeték.

Jeep Yuntu: rejtélyes jövőkép

A közeljövő kínai Jeep modelleinek formai és technológiai koncepcióját vázolja az a hétszemélyes tanulmányautó, amelyről szinte semmit nem árultak el.

Ez a videó a bizonyíték, hogy Pesten sokan birkamód közlekednek

Krisztián nem bírta cérnával, de nem csodálkozunk, hiszen pár perc alatt több olyan helyzettel is találkozott Budapesten, ami balesettel is végződhetett volna, ha nem figyel.

Csillag született

A DB9 fénye alaposan megkopott. Az Aston Martin 2004 óta próbálta feléleszteni különböző átdolgozásokkal a modell egykori csillogását – sikertelenül. De most változik a helyzet! A vadonatúj DB11 megérkezett és úgy ragyog, mint még soha. Nem fogja vissza magát, motorja V12-es és biturbó.

Titkos magánéletéről beszélt Vettel

Privát életét is érintő interjút adott a Forma-1 négyszeres világbajnoka. Szóba került az otthona, félelme, bosszúsága, vágyai.

F1: Nem Brawn rúgatta ki Ecclestone-t

A Forma-1 sportszakmai irányítója, Ross Brawn cáfolta, hogy ő kérte volna Bernie Ecclestone eltávolítását ugyanakkor nem tagadja, hogy elég nehéz lett volna a közös munka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.