Aki eddig csak anyagi okokból nem vehetett a nevére egy Volvót, most egy lépéssel közelebb került vágya teljesüléséhez. Sok más márkához hasonlóan a Volvo is söpri ki készleteit. 800 000 és 1 000 000 forintos kedvezményt ígérnek nem csak a 2008-as, hanem a 2009-es modellekre is.

Tovább kutatva az importőri oldalon még ennél is jobb ajánlatokat találhatunk, ha nem zavar minket a tudat, hogy autónk földi pályafutását esetleg ajtócsapkodós, szivargyújtó-kilopós szalonautóként kezdte.

A kicsik – C30 és C70

A legolcsóbb Volvo a C30-as kupé. Az alapszinten felszerelt változat 4,2-es ára majdnem ötmillióról zuhant le. Új Volvónk ennél olcsóbban nem lesz.

A kabriózás élményét most 2,2-2,3 millióval olcsóbban vehetjük meg. A legerősebb 2008-as dízel most 11 milliót kóstál, míg a 2,4-es, 170 lóerős benzines ára valamivel 8 alatt van. Mindkét esetben a Kinetic szintre dobtak rá még néhány feláras alkatrészt, hogy kerekebb legyen a kép.

Ha az idei évjáratból szeretnénk válogatni, elérhető néhány D5-ös automata modell a legmagasabb felszereltségi szinttel. Ezek árából kereken egymilliót engednek el, ami így már látványosan 12 000 000 Ft alá esik.

4 ajtóval – S40, S60 és S80

A tavalyi készletből megmaradt pár S40-es ára kétmillióval lett kevesebb az induló összegnél. Ezek a kétliteres dízel autók a közepes Momentum szint kényelmét és biztonságát nyújtják, már 6 millió alatt. Olyan példány pedig, amely bemutatóautóként is dolgozott, már ötmillió alatt is elvihető.

Az idei születésű darabok ára egységesen 800 ezerrel csökkent, de itt már válogathatunk az 1,6-os benzines és két dízel ? 1,6-os és kétliteres – között. Az ár így 5,3-ról indul, ennyiért már a legalacsonyabb szint fölött felszerelt Volvót adnak, igaz, csak a leggyengébb motorral.

Az S60-as esetében a legnagyobb a kínálat. Főleg magas felszereltségi szintű változatok kerültek a listába, erősebb motorokkal, de az egymilliós kedvezménynek köszönhetően 6,6 millióval már lehetünk S60-tulajdonosok. Tavalyról maradt, extrákban bővelkedő D5-ösökön most majdnem kétmilliót spórolhatunk, így 8 300 ezres összeg szerepel az árcédulán.

A legnagyobb limuzin esetén sem más a helyzet. Egymilliós kedvezmény mellett tízmillió alá esik a vételár. Itt azonban inkább az automata, de kevésbé jól felszerelt darabok között lehet válogatni.

Ha a családnak kell a hely – V50 és V70

A kisebb kombiból kisebb a kínálat is, az oldal szerint már csak két darab cselleng valahol a raktárban. A kismotoros dízel valamivel 7,2 felett van, de a benzines már tényleg csak 85 ezerrel több hatmilliónál.

Az újabb és nagyobb V70-es sem kerülte el a nagyobb kiadások sorsát. A kínálat ugyanaz, mint az S60 és az S80 esetében. Itt is egymilliót engednek az eredeti vételárból. Kérdés, hogy a 9 175 000-ről induló vételár vajon meghozza-e a vásárlási kedvet.

Városi terepesek – XC70 és XC90

A kínálat nem túl nagy, de mindkét modellre jár az egymilliós kedvezmény. Mint ahogy a D5-ös motor, az automata váltó és az összkerékhajtás is. Eltérés a felszereltségben van, az XC70-es esetében ez 12 és fél millió forintos induló árat jelent, míg az XC90 15-ről indul.

Az egykori szalonautók közt azért itt is lehet találni jó vételt. Majdnem kétmilliós kedvezménnyel ennyiből már 13 alatt kijön a hétszemélyes kivitel is, mely nem csak a Momentum felszereltséghez tartozó extrákkal kedveskedik, de egykoron látványos bemutatóautóként berendelve kínál még egy s mást azonfelül is!