Szokása szerint a Steinmezt nem csinált erőgépet az Opel Tigrából sem. Pusztán egy sportlégszűrővel és egy új sportkipufogó dobbal tették izmosabbá a motorokat. Mintegy 10 lóerővel toldották meg így az 1,8-as motor gyári 125 lóerejét.

Mindez nem okozott számottevő változást az autó menetdinamikájában, de a vezetési érzet javult, a motor könnyebben pörög a magasabb fordulatszám-tartományba. Mindemellett a vezető adrenalinszintjének is jót tesz a sportkipufogó dörmögő hangja.

Külsőleg a krómdíszes hűtőmaszkot felváltó fekete rácsos hűtőmaszk a legfeltűnőbb, de látványosak a lökhárítók alá szerelt spoilerek is. A vásárlók kérhetnek sporttükröket és kétrészes hátsó szárnyat is a Tigra-hoz.

Többféle felni és gumi várja a Steinmetz vevőit lehet 5×16 és 7,5×17 colos felniket is szereltetni az autóra, amikre 205/50 R16, illetve 215/40 R17-es gumik kerülnek.

A nagyobb kanyarsebességről és a jobb satbilitásról azonban nem csak a gumik, hanem az ültetőrugók is gondoskodnak. Ezekkel 30 milliméterrel került alacsonyabbra a súlypont.

Alumínium kézifékkar és váltógomb dobja fel az utasteret, de ilyen anyagból készültek az új pedálok is. Az összhatást pedig a Steinmetz feliratos, méretre szabott szőnyeggarnitúra teszi tökéletessé.