Manapság az emberek költekező kedve és individualizmusa nem ismer határokat. Így fordulhat elő, hogy egy egyedi megrendelésre készülő, méregdrága autót is átalakíttatnak egy tuningcégnél. Erre a sorsa jutott a Bentley Continental GT, amit a Mansory tett még exkluzívabbá.

Külsejében sportosabb benyomást kelt a Mansory GT, mint széria társai, ami az egyedi spoilereknek köszönhető. A hűtőmaszk rácsa a krómozás által hangsúlyosabb lett és hasonló ráccsal tették izgalmassá a lökhárítót is. Ebbe egyébként ködfényszórókat is szereltek, ami szintén jól áll a GT-nek.

Oldalt a küszöbök hátsó részéhez is kerültek kis króm díszek. Szárnyból mindjárt kettőt is kapott az autó, az egyiket a csomagtartófedél végére, a másikat a hátsó szélvédő mögé. Új fazont kapott a hátsó lökhárító is, az eredeti, kissé felfújt jellegű ütközőt élekkel törték meg. Kicserélték a kipufogót is, a rendszer komolyabb végekbe fut ki.

Az igényeknek megfelelően az eredeti 19-es felnik is a múlthoz tartoznak, immár 20 colos görgők díszítik az autót, ezeken 275-ös Yokohama abroncsok feszítenek.

Az utastér átalakításánál is a sportosság kapta a főszerepet, így nem fából, hanem karbonból készítettek különféle betéteket. Ezek azonban nem csupán fekete, hanem akár vöröses-barna színben is elérhetők. De kérhető karbon-bőr kivitelű sportkormány is.

Mindemellett a bőr használata sem csorbult, amiben a Dräxlmaier Group segítette a Mansory-t. Ez a cég készíti a Maybach limuzinok utasterét is. A tetőkárpit teljes egészében Alcantarából készült, míg az üléseknél a legfinomabb nappa bőrt használták.

Az egész átalakítás nem lenne tökéletes, ha az autó maradt volna 560 lóerős. Nem kell csalódnunk, hiszen a vezérlés átprogramozásával 70 lóerő többletet nyertek ki a motorból. A V12-es, duplaturbós motor 6100-as fordulatszámnál produkálja 630 lóerős teljesítményét.

Nőtt a blokk legnagyobb nyomatéka is, immár 750 newtonmétert tud, 1600-as főtengely fordulat mellett. Mindennek pedig áldásos hatása van az autó dinamikájára. 0,3 másodpercet javult a 2,4 tonnás kupé gyorsulása, így már 4,5 másodperc alatt elérhető vele a 100-as tempó. Megnőtt az autó végsebessége, a Mansory GT 63 elérheti a 327 km/h-t.

Különleges az autó ára is, hiszen a motortuningért például 1,7 millió forintnak megfelelő eurót kér a Mansory. Aki komplett autót szeretne, annak 49 millió forintnak megfelelő eurót kell a kasszánál hagynia.