Egy rövid menetpróba erejéig kipróbáljuk a Volkswagen új sportterepjáróját a Touareg-et, mely a luxus SUV-ok új képviselője.

Sportrovatunkban ismertetjük az ez idáig bemutatott Forma-1-es versenyautókat, majd pedig folytatjuk a Chevrolet Corvette történelmét bemutató sorozatot.

Tesztrovatunkban górcső alá vesszük a D5-ös motorral szerelt Volvo XC 70-et és egy Subaru Legacy-t.

Vezetéstechnikai rovatunkban Varga András ismertet néhány trükköt arra az esetre, ha túlságosan ránk állnának parkolásnál, és nehézzé válna a kiállás.

Múlt heti műsorunkban a keréknyomokban való haladásról esett szó. Varga András a következőket javasolta erre az esetre: “A kitaposott keréknyomok általában hómentesek, így magától adódik, hogy ezekben haladjunk. Előfordul, hogy az út szélein több a szóró anyag, mint a nyomokban, ekkor célszerűbb a széleket választani.”

“Ne becsüljük soha le a veszélyt, ha a kitaposott keréknyomot például kanyarodás vagy előzés miatt el kell hagynunk. A keréknyomokból való kitérés gyakran sikertelen lehet, ha már a hó odafagyott az aszfaltra. Először csak azt érezzük, hogy autónkat nem tudjuk kikormányozni a keréknyomból, aztán a kormányt erőteljesebben megrántva könnyen az árokban találhatjuk magunkat. Emiatt kerülni kell a hirtelen kormánymozdulatokat, előzni vagy nagy sebességgel sávot váltani pedig egyenes tilos!”