A Streetkart egy csővázra szerelt négy kerékből, bivalyerős motorból és két ülésből álló jármű, melyre a német közlekedési hatóság megadta a rendszámot, mivel van rajta első-hátsó lámpa és visszapillantó tükör.

Az egész szerkezetet, amely összesen 440 kilót nyom teli tankkal, egy Honda CBR 1100XX motorkerékpárból származó 150 lóerős erőforrás hajtja, mely ezt a teljesítményt 9500-as fordulaton adja le. A váltó egy soros kapcsolású hatsebességes szerkezet, de jelenleg még hiányzik belőle a hátrameneti fokozat, tehát most csak előre száguld, hátra pedig tolni kell.

Az alacsony önsúlyból és a magas motorteljesítményből adódóan az autó, elnézést a Streetkart, eszement teljesítményekre képes. A gyorsulása 3,9 másodperc 0-100-ra és a végsebessége valahol 200 km/óra felett van, de ezt senki nem tudja igazán élvezni, hiszen a karton nincs se szélvédő, se komoly védőburkolat. Ilyen tempónál ezért kibírhatatlan lehet a menetszél. Vezetéséhez elengedhetetlen kellék a bukósisak, a motoros szemüveg és a védőöltözet.

A Streetkart egy minden szempontból felnagyított versenygokart, annyi különbséggel, hogy a futóműve nem merev. Minden egyes kereke külön állítható keménységű és magasságú felfüggesztést kapott. Az állíthatóság ellenére a kart olyan kemény, hogy a pilóta nem a menetszéltől sokall be hamarabb, hanem a folyamatosan rázó, semmilyen komfortot nem nyújtó váztól és ülésektől. A kisebb útegyenetlenségeken áthajtva úgy érezni, mintha óriási kráteren száguldott volna keresztül az ember. A fedetlen motor a két versenyülés mögött van, ezért magasabb fordulaton üvöltő hangja egy az egyben növeli a vezetési élményt.

Nemcsak az alacsony önsúly járul hatékonyan hozzá a rövid féktávhoz, hanem az óriási belső hűtésű féktárcsák és a széles gumihengerek is. A kerekek mérete elöl 7×13-as 195/45/13-as gumikkal, míg hátul 9×15-ös 245/35/15-ös gumikkal.

A Streetkart hírből sem ismeri a manapság a nagyobb teljesítményű járműveknél megszokott segédeszközöket, mint például menetstabilizáló elektronika és blokkolásgátló rendszer, de ennek ellenére stabilan fekszi az utat. Szélességéből és az alacsony súlypontból adódóan a kanyarvételi sebessége fenomenális.

A Streetkart készítője egy német autószerelő testvérpár, akik a mindennapokban egy Audi A8-at és egy TT-t használnak. A Streetkart ötlete onnan jött, hogy túl lassúnak és élvezetszegénynek találták a két Audi vezetését és valami utcai vadságra vágytak, elérhető áron.

A Streetkartból a jövő évben a két testvér 40 darab legyártását tervezi, darabonként 10 millió forintnak megfelelő euró áron. Hazai mércével nézve a magas árat az teszi elfogadhatóbbá, hogy az extralista abszolút rövid: nincs rajta semmi.