Novembertől Magyarországon is kapható a Mazda6 kombi. Családi használatra az ötajtósnál, de főként a limuzinnál jóval alkalmasabb a Sport Kombi. Csomagtere alaphelyzetben 505 literes. Ez nagyjából a középkategóriás kombik átlagának felel meg. A kerékdobok közötti távolság meghaladja az egy métert, aminek költözésnél, például komódok szállításakor jó hasznát venni.

Lehajtott ülésekkel 1712 literre növelhető a rakodási térfogat, ha a tetőig halmozzuk a csomagokat. A Mazda6 kombi lapos, de széles és hosszú tárgyakat is képes elnyelni. Az osztott hátsó üléstámla mindkét felét előredöntve 190 centis tárgyakat is behelyezhetünk. A magyarul mókásan hangzó Karakuri-rendszerrel a csomagtartó felől egyetlen kar meghúzásával lehajtható mindkét támlafél.

Praktikus részlet a csomagtartóban, hogy összesen nyolc fülhöz-kampóhoz rögzíthetők a csomagok. A nyolc rögzítőfül pont a duplája az általánosan elterjedt mennyiségnek.

A kombi és a limuzin hossza között alig van különbség, a kombi csupán két centiméterrel nagyobb a négyajtósnál.

A Sport Kombi név a Mazda esetében is üzenet, ezek szerint a kombi ugyanolyan élvezetesen vezethető, mint a Sport utónevű ötajtós illetve a Sedan. A futómű konstrukciója megegyezik a többi Mazda6-tal. Elöl kettős háromszöglengőkarok dolgoznak. Hátul is igényes kialakítású, többlengőkaros felfüggesztés vezeti a kerekeket.

Három benzines és két dízelmotorral kapható a Mazda6 Sport Kombi. A benzinesek között az 1,8 literes, 120 lóerős motorral indul a kínálat. Ennél a pár hónapja már kapható limuzinban és a ferdehátúban is népszerűbb a kétezres benzines. Teljesítménye 141 lóerő. A kínálat csúcsán a 162 lóerős 2,3 literes benzines áll. Ezzel a motorral kézi váltóval már sportosan mozog a dinamikus külsejű kombi. Az automata váltós modell 12,3 másodperc alatt gyorsul nulláról százra, 189 km/órás végsebessége is jóval elmarad a sportos külső ígéretétől.

Bár az importőr előzetes tervei szerint az értékesítések egy tizede jut majd a kombira, ennél nagyobb is lehet a Sport Kombi aránya. Az ötajtósnál 250 000 forinttal kerül többe a kombi, ami középkategóriás autók esetében nem számít jelentős felárnak.

120 lóerős benzinessel 5,4 millió forintba kerül a Mazda6 Sport Kombi. Alapfelszerelésként két első, két oldal- és két függönylégzsák jár, széria a manuális klímaberendezés, a motoros ablak és tükörmozgatás. Kétliteres motorral csak TE kivitelben kaphat az autó, 6,4 millió forintos alapáron. Szériafelszereltsége többek között menetstabilizáló elektronikával, automata légkondicionálóval és sebességtartó automatikával egészül ki.

120 lóerős dízelmotorral 5,6 milliótól indul a kombi listaára. Az erősebb dízellel csak a sportos GT felszereltségben forgalmazzák az autót, 7 és fél millió forintért.

A teljes Mazda6 kínálat csúcsán is egy Sport Kombi áll. A négykerék-hajtású, 166 lóerős modell csak kombi karosszériával kapható. Az első kerekek kipörgését észlelve a viszkokuplungos összkerék-hajtás a hátsó kerekekre is nyomatékot juttat.

Navigációs rendszerrel, komoly autóhifivel és 17 colos könnyűfém kerekekkel felszerelve a négykerék-hajtású Mazda6 Sport Kombiért 8 és fél millió forintot kell letenni az asztalra.