Tavaly év végén, az Esseni Motorshow-n már megcsillantotta a Toyota Forma-1-es autóját. A valódi versenyautó mellett több versenypályára érdemes autó is bemutatkozott, ezek egyike a Toyota MR2 roadsteren alapuló tanulmány. A vérmes külső alatt az MR2-es technikája lapul, így a motort középen találjuk, mely a hátsó kerekeket hajtja.

A TTE MR2 Roadster karosszériája minden porcikájában új, így semmi hasonlóságot sem mutat az őssel. A motor teljesítményét turbófeltöltővel 258 lóerőre növelték, hogy a Forma-1-es versenyautó hatást keltő karosszériához jobban passzoljon.

A leglényegesebb változtatásokat a roadster futóművén végezték elől. A sportfutómű magassága mindkét tengelynél állítható, a stabilizátorok három fokozatban változtathatók. Elől hatdugattyús féknyergek és 370 mm-es féktárcsa lassítja a kerekeket, hátul négydugattyús rendszer és 395 milliméteres tárcsa dolgozik.

Előre és hátulra is 19 colos felniket szerelnek, melyekre elől 235/35-ös, hátul 345/30-as gumikat húznak.

Körbejárva az autót, semelyik irányból sem lehet ráismerni a kiindulási alap Toyota MR2-re, annál inkább ismerősek lehetnek máshonnan a részletek. Az első lökhárító és a motorháztető alakja a Forma-1-es autó első légterelőjének vonalát utánozza. Hátul is található az F1-es versenyautókhoz hasonló szárny, ám az nem magaslik ki az autó síkjából.

A belső design meglehetősen letisztult, enyhe Knight Rider feelinggel fűszerezve. A kormány hasonlít az F1-es autókéra, csak kevesebb gomb van rajta. A középkonzolon mindössze egy rádió és a központi kijelző kapott helyet, mely az összes lényeges információt megjeleníti.

Ami az autó sorsát illeti, még nincs végleges döntés. Elképzelhető, hogy beindul az egyedi megjelenésű roadster gyártása, de biztos nem lesz gyakori vendég a közeli utakon.