A 82 lovas alapmotor 14 lóerővel válik erősebbé sportvezérműtengely, módosított szívórendszer és sportkipufogó beépítésével. 102-ről 112 lóerőre izmosítható az erősebb ezerhatos. A legerősebb Vaneo a 2,2 literre növelt hengerűrtartalmú négyhengerest kapja, 155 lóerős teljesítménnyel. A többlet 30 lóerő az 1,9 literes alaphoz képest. Jelentős a nyomaték növekedése is 180-ről 215 Nm-re. A 2,2 literes Vaneo 9 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 194 kilométer/óra.

A CDI dízelek tuningja még nincs kész.

30 milliméteres ültetéshez elég a széria lengéscsillapítókat megtartva progresszív rugókat beépíteni. Alaposabb munka a sportrugó és a keményebb lengéscsillapítók kombinációja. A legnagyobb választható kerék 17-colos, 215/40-es gumikkal.

A belső tér különlegessége az első fejtámlákba beépített 7 colos képernyő, a DVD-lejátszó és a videójátékok konzolja.