Mercedesek tuningolására szakosodott a Carlsson cég, amely a német autókiállításon tartotta egy új Cl átalakításának világpremierjét, az autó az RS nevet kapta. Nem bíztak semmit a véletlenre a szakemberek, nem csak a motor lökettérfogatát növelték hat literesre, de az egészet megspékelték egy kompresszorral is. Az átalakítás szükségessé tette a hajtókarok, a dugattyúk és a főtengely erősebbre való kicserélését is. A kompresszor beépítésénél a Carlsson segítségére volt az Orgura Clutch vállalat is. Azért esett a választás a kompresszorra, mert a folyamatos feltöltésnek köszönhetően, a mérnököknek nem kellet foglakozniuk a turbós autóknál jelentkező turbólyuk problémájával.
Az eredeti 306 lóerős teljesítményt jócskán meghaladja az új erőforrás teljesítménye, egészen pontosan 202 lóerővel. Mindössze öt másodpercre van szüksége az 508 lóerős, majd két tonnás kupénak, hogy álló helyzetből a 100 km/órás sebességet elérje. A CL RS végsebessége 300 km/óra. A V8-as motor 650 newtonméteres maximális nyomatékát automataváltó közvetíti a hátsó kerekekhez.
Az autó egyedi hangzásáról rozsdamentes acélból készült, katalizátoros sportkipufogó-rendszer gondoskodik.

Megjelenésében is különleges a CL RS: új fényezést kapott az autó motorházteteje, a csomagtérajtó és a tető is.
A látványos, fekete alapú fényezésen többször szerepel a Carlsson felirat és logo is. Emellett szinte fel sem tünnek a kisebb optikai módosítások. Új spoilerajkakat szereltek az autó első és hátsó lökhárítóihoz, amelyek alacsonyabbra nyúlnak, mint az eredeti lökhárítók. Az első rész védelmében még egy karbon koptatót is kapott a lökhárító, míg a hátsót úgy alakították ki, hogy legyen elég hely a négy kipufogóvégnek.

A Mercedes csúcs technikájú futóművének áthangolásához ezúttal nem volt elég különböző rugó és lengéscsillapító kombinációkkal próbautakat tenni. Mivel a légrugózást számítógép vezérli, ezt kellett átprogramozni. A jobb útfogás és kanyarstabilitás nem csak a sportosabbra hangolt futóműnek, hanem a 20 colos csavarozott alufelnikre szerelt Dunlop gumiknak is köszönhető. Előre 245/35 ZR20-as, míg hátra 285/30 ZR 20-as kaucsuk hengerek kerültek.
A lassulásról négy dugattyús fékek gondoskodnak a CL RS-ben.

A belső térben új anyagokkal találkoztunk. Az eddigi fabetétek helyét karbon vette át. Ez borítja a műszerfalat, az ajtókat, a váltókart és az új sportkormány egy részét is.
Nem olcsó mulatság egy ilyen autó átalakítása, mintegy 60 ezer német márkát (7.8 millió forint) kell a “pénztárnál” hagynunk, és ezért csak a motor-átalakítást, a felniket és a fékeket kapjuk meg.