A Toyota kínálatában T Sport néven (TS) a jobban motorizált változatok szerepelnek. A Yaris TS a Yaris Verso hazánkban nem kapható, 1,5 literes változatának 105 lóerős motorját kapja meg. Három és ötajtós karosszériával is árusítják majd a Yaris TS-t.

A 105 lóerős motor a Yaris kisebb erőforrásaihoz hasonlóan VVT-i rendszerű, vagyis a szelepek nyitás és zárási ideje a fordulatszám és sok egyéb szempont függvényében állandóan változik. Hengerűrtartalma 1497 köbcentiméter, legnagyobb teljesítményét 6000-nél adja le. A fejlett motortechnikát jelzi a 10,5-es sűrítési viszony és a 70 lóerős literteljesítmény.

Elöl-hátul tárcsafékek lassítják a Yaris T Sport-ot. 9 másodperc alatt gyorsul százra a 105 lóerős kisautó, végsebessége 189 km/h. Legnagyobb nyomatéka 145 Nm 4200-as percenkénti fordulatnál.

A Yaris T Sportot a széria Yarishoz képest 20 milliméterrel ültették lejjebb és kívülről is sportossá tették. Szériafelszereltségként 15 colos könnyűfém felniket kap a Yaris TS, az aktív biztonságot pedig blokkolásgátló javítja.

A Yaris T Sport három ajtóval 3 700 000 forint körüli áron, az ötajtós változat kb. 200 000 forinttal drágábban vásárolható meg április 20-a után. Mivel a Yaris kínálatában eddig hiányzott egy kifejezetten sportos modell, a Yaris T Sporttal a Toyota más márkák vásárlóit is célba veszi. Hasonló árban kapható a VW Polo 125 lóerővel és a 130 lovas Fiat Punto 1,8 16V HGT. A Yaris TS-hez teljesítményben a 100 lóerős Skoda Fabia és a Seat Ibiza 1,6 Sport valamint a 110 lóerős Renault Clio és Peugeot 206 Sport áll közel.

A Yaris TS-sel egy időben kezdik meg a Toyota Celica forgalmazását a jelenleginél erősebb motorral. A Celica T Sportba épített motor az alapmotorral egyezően 1,8 literes, teljesítménye azonban jóval nagyobb. 192 lóerőt teljesít, ami közel 50 lóerővel múlja felül az alapmotor 143 lóerős teljesítményét. T Sport változatban a Celica 7,4 másodperc alatt gyorsít nulláról százra, végsebessége 225 kilométer óránként. A Celica TS, a Yaris TS-hez hasonlóan, több külső módosításon ment át. Újak például a könnyűfém felnik és a csak a T Sporthoz rendelhető “Quick Silver” elnevezésű ezüstszínű fényezés.
A Celica T Sport 1.8-as motorja a VVT-i-t követő VVTL-i rendszerű szelepvezérléssel készül. A VVTL-i a Variable Valve Timing and Lift-intelligent (intelligensen változó szelepvezérlés és szelepemelés) rövidítése. A VVT-i-nél csak a szelepek nyitási és zárási ideje változott folyamatosan, a Toyota szóhasználatában intelligensen. A VVTL-i rendszernél a szelepemelés mértékét is változtatják.

A Celica T Sport áráról még nincs információnk.