Százra gyorsulásával a Porsche 911 GT2 nagyon megközelíti, végsebességével el is éri az egykor a világ leggyorsabb sorozatgyártású autója címet viselő Porsche 959-es menetteljesítményét. 4. 1 s a százas sprint ideje, ami még nem sokkal jobb a 420 lóerős 911 Turbo 4,3 másodperces adatánál. Kétszázra gyorsítva már bő másfél másodperccel gyorsabb a GT2 (13,2 és 14,9 mp). 300 km/órára már bő 20 másodperccel hamarabb ugrik a GT2. Ha gyorsulásban némileg el is marad a GT2 a Porsche 959-től (4,1 illetve 3,9 s százra), a 315 km/órás végsebesség hajszálra megegyezik a 450 lovas legendás ősével. Rugalmasságban is kiválóan teljesít a Porsche 911 GT2: ötödik sebességi fokozatban 80-ról 120-ra 3,6 másodperc alatt gyorsul.

Ilyen menetteljesítmények eléréséhez megfelelő mennyiségű üzemanyagra is szükség van. Városban 18. 9 litert, országúton 9. 3 litert fogyaszt az új Porsche, átlagfogyasztása 12. 8 liter 100 kilométeren. Hétköznapi használat mellet körülbelül 500 kilométerenként kell újratölteni a 69 literes tankot.

A Porsche 911 GT2 motorja a versenysportban már bevált GT1-es alapjaira épül. A GT1 1998-ban kettős győzelmet aratott a Le Mans-i 24 órás versenyen. A hathengeres, vízhűtéses 3,6 literes bokszermotort két turbófeltöltővel látták el. A 0.95 baros turbónyomással elért legnagyobb teljesítményt, 462 lóerőt a motor 5700-as fordulatszámnál adja le. Ez 42 lóerővel több, mint a Porsche 911 Turbo teljesítménye. A 620 newtonméteres maximális forgatónyomaték 3500 és 4500-as fordulat között áll rendelkezésre. Az autó saját tömege 1451 kilogramm, egy lóerőre 3,14 kilogramm jut. 128,3 lóerő a literteljesítmény. A motor vezérléséről Motronic ME 7.8-as elektronika és VarioCam Plus szelepvezérlés gondoskodik.

Mind a hatsebességes váltó, mind a hozzá tartózó kuplung a GT1-el szerzett versenytapasztalatok alapján készült. A versenysportból érkezett a váltó olaj-víz hőcserélője is, amely még extrém igénybevétel esetén is biztosítja a megfelelő olajhőmérsékletet.
A “csak” hátsókerék-hajtású autó (a 911 Turbo összkerékhajtású) nem rendelkezik menetstabilizáló elektronikával, a kipörgésgátlást sperr-differenciálmű beépítésével oldotta meg a gyár, amely hírtelen terhelésváltásoknál megkönnyíti a vezető dolgát. Az autó hatalmas teljesítményét 18 colos kerekek juttatják az útra, elöl 235/40 ZR 18, hátul 315/30 ZR 18-as gumiköpenyekkel.

A Porsche mindig is híres volt az autóinak lassulásáról, a GT 2-nél sincs ez másképp. A 462 lóerős autó a legjobb féket kapta, amit valaha széria Porsche-ba beépítettek, állítja a gyár.

A 911 Turbo-n bevezetett kerámia féktárcsák extrém hőtűrőképességet biztosítanak. A 911 GT2 sárga színű féknyergekkel és belső hűtésű tárcsákkal kerül a szalonokba. A PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake-Porsche kerámia fék) nagy előnye, hogy a tárcsa élettartama a minimális kopás miatt 300 000 kilométer. Az acéltárcsákkal szemben a PCCB további előnye, hogy nedves körülmények között is jól reagál, mivel a hagyományos féknél kevésbé érzékeny a vízre.

A 911 GT2 megjelenése kismértékben eltér a Turbo változattól. Nagyobb a fix hátsó légterelő, új a küszöb. A motorháztetőn elhelyeztek egy plusz levegőbelépő nyílást a jobb hűtés érdekében és más megjelenésű a könnyűfém keréktárcsákkal látták el az autót.

Az autó szériafelszerelése tartalmazza a teljes bőrkárpitozást a 4 légzsákot, az elektromos ablak- és tükörmozgatást és a központi zárat. Felár nélkül rendelhetők a súlygyarapodást okozó további extrák mint az automata klímaberendezés vagy a CD-váltós autórádió.

Alapáron versenykivitelben is megrendelhető a GT2. Clubsport változatban széria a beépített bukócső, a versenyülés, a hatpontos biztonsági öv és a tűzoltó készülék.

Júniustól akár Magyarországon is megvásárolható lesz a 315 km/h-s végsebességet elérő GT 2-es. Németországi ára 339 000 márka, átszámítva 46 200 000 forint. Az autó magyarországi ára ennél minden bizonnyal jóval magasabb lesz.