Tuningként ezerhatos zsugormotort és rövidebb hajtókarokat kapott a Ladám, a motor körülbelül 90 lóerőt tud. A váltó az eredeti négyfokozatú, de mivel a motor sokkal pörgősebb a szériánál, hármasban könnyen küldhető 130-140-ig. A végsebessége kb. 180, amiben az is jó, hogy a kilométerórát úgy ki tudom akasztani, mint Stallone a Cobrában. Jobb lenne bele egy ötfokozatú váltó, mert autópályán nagyon pörög a motor. Ennek beépítéséről még nem döntöttem.

Az autó keményen meg van ültetve és a lengéscsillapítóit is felkeményítettük. Az 5,5 col széles felnik a cápa hármas BMW-ről származnak. A felniket újrafújtuk és 175/65 gumikat raktam rájuk. A duplacsövű kipufogó átmérője 50 milliméter, szerintem gyönyörű a hangja és nem is túl hangos.

Zsugormotoros ezerkettesemmel lehet egyébként kulturáltan is közlekedni, de 50-nél még nem érdemes negyediket kapcsolni, mert ennél azért raplisabb a gép. Városban a kellő lendülettel járva is csak 12 litert fogyaszt, ami alig több egy alap 1200-nál. Országúton és autópályán 9,5 litert eszik.

Nagyon szeretem ezt az autót, csak az a baj vele, hogy elég sokba kerül szép állapotban fenntartani. Néha lakatolni kell, hogy ilyen rozsdamentes maradjon. Javításra főleg a váltók miatt kell költenem, mert az eredeti négyes váltó nem igazán bírja a széria 60 helyetti 90 lóerőt. Mostanra már a harmadik váltóval járok. Azt szeretem a kocsimban, hogy ilyen látványos és mindenkinek tetszik. Nagy öröm az is, hogy helyben meg lehet forgatni. Ezenkívül senki nem irigyli, mint egy nyugati luxusautót.