A háromajtós Stilo váltja le a Bravo-t az ötajtós pedig a Brava-t. Ezen túl nem jelölik külön névvel a két változatot. A háromajtós Stilo a Bravo-hoz hasonlóan a sportos stílust képviseli. Elevenebbnek hat az autó karosszériája, a vezető mélyebben ül, az egész autó sportos érzetet sugall. Az ötajtós a legújabb irányvonalat követve magas építésű, így belül is több helyet kínál. Az ötajtós a nemrégiben bemutatott Peugeot 307-hez, az ötajtós Honda Civichez és a következő Toyota Corolla-hoz hasonlóan magas építésű. A nagyobb Stilo a kényelemre, a biztonságra és a tágasságra helyezi a hangsúlyt. Helykínálatával, magas üléspozíciójával, könnyű ki- és beszállást biztosító ajtajaival az ötajtós Stilo az alsó-középkategóriás egyterűek alternatívája is lehet. Variálhatósága azonban elmarad az egyterűekétől. Az első utasülés előrehajtható, a két hátsó ülés előre-hátra csúsztatható és ledönthető a beltér gyors átalakításához.


Mindkét autó ugyanazt a biztonsági felszerelést kapja meg, és egyforma motorokkal rendelhető mindkét változat. Négy benzines és két turbódízel közül lehet választani.
4,25 méter hosszú, 1,76 méter széles és 1,51 méter magas az ötajtós Stilo, tengelytávja 2,6 méter. A háromajtós modell hét centiméterrel rövidebb és öttel alacsonyabb.
Nyugat-Európában még az idén megvásárolható lesz a Stilo. Magyarországi forgalmazása idén decemberben kezdődik. Áráról még nincs információnk.