Ezek a képsorok a filmipar leglátványosabb autó üldözései közé tartoznak. Bullit főhadnagy filmbeli autója megteremtette a Mustang imázsát mint izomautó. Erre építve mutatta be a Ford a 2000-es Los Angeles-i Auto Show-n a Mustang Bullitt prototípusát. Mivel az autó fogadtatása igen kedvező volt, a világ második legnagyobb autógyára a szériagyártás mellett döntött.

McQueen Le Mansban is indult, nem volt szüksége kaszkadőrre a nyaktörő jelenetek felvételéhez

A V8-as motorú “muscle car” alapja az aktuális Mustang. Külsőleg és technikailag is módosították azonban a Mustangot, mire Bullitt lett belőle. Az összesen 5000 példányban készülő autó a mozihős-elődmodell “Highland Green” nevű zöldjét viseli.

Sportkipufogó beépítésével megnövelték a motor erejét és még élvezetesebbé tették a V8-as hangját. A 4,6 literes benzines teljesítménye 270 lóerő

17 colos könnyűfém kerekei is az 1968-as Mustang GT 390 felnijeit mintázzák. Tanknyílását látványos polírozott alumínium fedél borítja. Bullitt feliratú kipufogócsöve is egyéni. Belsejében fekete bőr sportülések, polírozott alumínium váltógomb és alu pedálsor teremt sportos hangulatot. A műszerfali órák skálázása a 60-as évekbeli nagy elődöt idézi.

Sportfutóműve és 13 col átmérőjű féktárcsája is eltér az alapmodelltől. Módosították a fojtószelepet és szívócső hangolását. Sportkipufogó beépítésével megnövelték a motor erejét és még élvezetesebbé tették a V8-as hangját. A 4,6 literes benzines teljesítménye 270 lóerő. Az 1964-ben bemutatott Mustang típusaiból a Ford mára több, mint hétmilliót adott el.

A 2001-es Mustang Bullitt műszerfali óráinak skálázása a 60-as éveket idézi