Versenyképes biciklis GPS

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.12. 17.56

A Mio kerékpáros okoskütyüjén mostantól a Strava alkalmazás is elérhető, akár virtuláis versenyzésre is használhatjuk az eszközt.

A Mio már a kerékpárosok számára is kínál okoskütyüket. A Mio Cyclo termékcsalád tagjai segítenek az útvonalak megtervezésében, a megállók kiválasztásában vagy éppen a túraadatok mérésében. Az érintőképernyős Mio Cyclo 200, 305, 315 és 505 navigációk májustól új funkcióval bővültek, a kerékpáros GPS-ek mellé ingyenesen elérhető a multifunkciós Strava alkalmazás is, mely az edzésprogramtól a live coachingon át a valós idejű teljesítménykövetésig rengeteg extrával segíti a felhasználókat. Sőt, a Live szegmens funkciónak köszönhetően egy globális, virtuális versenybe is bármikor becsatlakozhat. A Strava Live alkalmazással a felhasználók meghatározott útvonalakon virtuálisan versenyezhetnek egymással a legjobb időeredményért, a folyamatos javuláshoz pedig a Mio Cyclo edzésprogram-tervezője nyújt segítséget. A népszerű Strava applikáció ráadásul mostanra már számos új funkcióval is bővült, képes a személyes eredmények tárolására, megjegyzi a számunkra érdekes szegmenseket és a váltóbeállításokat is automatikusan optimalizálja, a két szoftver kiegészíti egymást. Mio_Cyclo A Strava felhasználói fiók és a Cyclo összekapcsolása után a készülék beállítástól függően egyből jelez, ha az aktuális kerékpározás útvonalához közel versenyre alkalmas Live szegmens található. A GPS-koordináták segítségével a készülék mérni kezdi, amint elhagyjuk a versenyszakasz kezdőpontját, majd a végén eredményt hirdet. Az eredményekről azonnali visszajelzést ad, saját időnkhöz és a globális ranglistához is mérhetjük magunkat, ezáltal tudjuk figyelemmel kísérni fejlődésünket és szintünket a többi felhasználóhoz képest. Rekordkísérletünket mások akár online is követhetik, amivel minden próbálkozás egyedi élménnyé válik. A versengés persze nem az egyetlen funkció, akár live coaching szolgáltatást is igénybe vehetünk, mely azonnali tanácsokkal segít a kezdőktől a profikig mindenkinek. A felhasználók emellett kérdezhetnek egymástól, csoportokat alapíthatnak, és fórumokon keresztül üzenhetnek egymásnak, valamint értékelést és visszajelzést is küldhetnek társaiknak.

Kommentek

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.