Legyen okosautód 28 ezerből

Szerző: levél küldés 
Dátum: 2016.02.15. 16.50

Újabb “autóokosító” kütyü, amely szűk 30 ezerből teljes diagnosztikát, hálózati kapcsolódást és kényelmi funkciókat kínál.

A kiegészítő-gyártók egyértelműen piaci lehetőséget látnak az öregebb autóikat modern szolgáltatásokkal feltuningolni kívánó sofőrökben, tulajdonosokban, így újabb és újabb cég áll elő erre alkalmas kütyüvel.
A keresletre az amerikai Automatic Labs válasza a minden bizonnyal komoly fejtörés után Automaticnek elnevezett eszköz, amely a kapcsolódó okostelefonos alkalmazással együtt a legújabb járgányok konnektivitási képességeit nyújtja.
Az autók diagnosztikai (OBD II) portjára csatlakoztatható, gyufásdoboznyi adapter a hozzá tartozó appon keresztül képes dekódolni a hibaüzeneteket, fogyasztási statisztikát készíteni, figyelmeztetni a spórolósabb vezetésre, vagy akár arra, hogy a tank aktuális üzemanyag-szintje nem lesz elég a következő benzinkútig.
Az Automatickel a feledékenyebb sofőrök könnyedén megkereshetik a leparkolt autót, ehhez a funkcióhoz pedig még a telefont sem kell elővenni, ha a csuklón ott figyel egy Apple Watch vagy egy Pebble okosóra.
Bár sose legyen rá szükség, ha mégis úgy alakul, az Automatic ütközés, baleset érzékelésekor felhívja a felhasználót, ha pedig kell, értesíti a mentőket, rendőröket.
Android rendszeren az Automatic képes vezetés közben elnémítani az üzeneteket és lezárni a billentyűzetet, hogy ezzel is növelje a biztonságot.
A statisztikához, grafikonokhoz vonzódó felhasználók az interneten igen részletes adatokat is böngészhetnek a személyes Web Dashboardon, sőt az adatokat exportálhatják is, ha ahhoz van kedvük.
Az Automaticet a gyártó 5 cent híján 100 amerikai dollárért, azaz kb. 28 ezer forintért kínálja, igaz, az szolgáltatások európai elérhetősége nem garantált.
Hasonló, interneteléréssel, multimédiás funkciókkal is rendelkező kütyü a már korábban bemutatott Vinli.

Kommentek

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

Régen a járhatatlan sártengerré változó földutakat gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal. A járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.