A parkolásnál sokszor jól jön, ha akad egy utas vagy bármilyen segítőkész személy, aki jelzi, mennyi hely van még, elférünk-e vagy sem – feltéve persze, ha az autónkban nincs modern parkolóasszisztens. 
A Fiat 500-asában van, működését viszont a régi, jól bevált módszerrel demonstrálták egy ötletes kampány keretében. A Leo Burnett ügynökség Human Parking Aidje (emberi parkolósegéd) egy német nagyvárosban videokivetítőn megjelenő emberekkel mutatta meg a parkolni igyekvő autósnak, hogy van-e még hely, mielőtt koccolja a mögötte állót.
A látványos reklámhoz a parkolósávban az üres helyet közrefogó, fixen leállított két autóra a Fiat 500 saját rendszerében is használt ultrahangos érzékelőket szereltek, amelynek jeleihez előre rögzített, a távolságot egyértelmű – és teljesen pontos – kézjelekkel mutatták a segítők. 
Vitán felül áll, hogy ilyen segítség bárhol jól jönne, azonban a Fiat virtuális segítői a reklám elkészítése után lejöttek a falvédőről, csak az alábbi felvételen láthatjuk őket.