Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés!

Fuel Shark Saver teszt

Szerző: Rácz Tamás levél küldés 
Dátum: 2014.07.28. 16.45

Már nem bírtuk tovább. Előbb-utóbb meg kellett tennünk. Igen, pénzt adtunk egy ilyen istenverte kamuért, hogy Önöknek, kedves olvasók, már ne kelljen.

Könnyű dolga van a hazug ígéretekkel, spórolást ígérő primitív halandzsákkal reklámozó gagyiárusoknak egy olyan országban, ahol valószínűleg kétharmados kormányzást biztosíthat továbbra is egy olyan jelszó, mint a rezsicsökkentés. Mindenki találkozott már a neten, tévében, szórólapon, újságon olyan termék hirdetésével, ami nyilvánvalóan ordas átverés. Mégis, sokan hajlamosak vagyunk ilyenkor (pláne, ha nem értünk a témához) arra gondolni, hogy: de ki tudja? Talán mégis van benne valami?

Vajon hány olyan szerencsétlen balek lehet a világban, az országban, aki képes beszívni egy ilyen hirdetést, és pénzt adni valamiért, ami egyértelműen, előre tudhatóan csak pofátlan átverés lehet?

“Véget vet a folyamatosan emelkedő üzemanyag áraknak. Helyezd el az innovatív energia megtakarító eszközt, a Fuel Sharp Saver-t az autódban. Ez az eszköz nem hasonlít semelyik más, a magyar piacon kapható hasonló termékhez, és nem is áll kapcsolatban egyikkel sem. A Fuel Sharp Saver hírneve, és hatékonysága nemzetközileg elismert. Egy innovatív, forradalmi üzemanyag megtakarító technológiát alapul véve úgy alkották meg, hogy bármilyen típusú autónál csökkenteni tudja az üzemanyag fogyasztást akár 70%-kal. A Fuel Sharp Saver működés közben üzemanyagot, és pénzt takarít meg. Be kell helyezni a szivargyújtóba.

Íme a csodás fogyasztáscsökkentő

De komolyan, van, aki ezt beveszi? Bizonyára, különben a gyártónak nem volna pénze weboldalak készítésére, amerikai videoreklám gyártására és persze arra sem, hogy legyártassa és futárral házhoz szállíttassa ezeket a vackokat. Most egy kicsit több pénze lesz minderre az élelmes vállalkozónak, ugyanis mi is vettünk egy Fuel Shark Savert. Vagy Sharp Savert, mert az a nyüves csaló, aki emögött áll, még ezt is képes el-eltéveszteni.

10 600 forint (csak most, csak nekünk, csak akcióban), de nem elsősorban az ára miatt rendeltük meg pont ezt a fogyasztáscsökkentő vuduvarázslatot annyi másik közül. Hanem mert ezzel nem kell szervizbe vonulni, üzemanyagcsövet vagdalni, beavatkozni valamelyikünk kocsijának vagy egy tesztautónknak a gyári rendszereibe. Ebben a hulladékban az a legzseniálisabb, hogy elég csak bedugni a szivargyújtóba, hogy ne csináljon semmit.

Fogyasztáscsökkentő kütyü: hogy ez mekkora átverés! 1

Mert hát mitől is csinálna bármit a szivargyújtóban egy LED, egy biztosíték meg három ellenállás? Más ugyanis nincs a műanyagházban, az egész hóbelevancban nincs kétszáz forint ára alkatrész:

Íme, a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver videón, kicsomagolásakor majd működés közben! A fedélzeti számítógépen remekül követhető, milyen hatása van a készüléknek a fogyasztásra:

A világítós vacakot ezek után a tisztesség kedvéért két-két tankolás között hosszabb távon is kipróbáltuk egy benzines és egy dízel tesztautóban, természetesen semmilyen hatással nem volt a fogyasztásra.

Mivel nem voltunk megelégedve a termék hatásosságával, elhatároztuk, hogy megkeressük a gyártót és reklamálunk náluk. Nos; a számlán egy amerikai cég szerepel eladóként, a borítékon egy magyar logisztikai vállalkozás, ami csak annyit tud a megbízójukról, hogy a neve Nova Leads Kft. Ilyen céget a cégjegyzékben nem találtunk, amin nem igazán lepődtünk meg. Ezek után a cikk linkjét elküldjük a fogyasztóvédelmi hatóságnak, de a Villanylapon talált hasonló, otthoni áramfogyasztás-csökkentő kütyüvel kapcsolatban leírt sztori tapasztalatai alapján nincsenek illúzióink arról, hogy a magyar hatóságok bármit is tudnának vagy akarnának tenni az ügyben.

Hibás, ostoba szövegek a weboldalon

Nos kedves olvasók, azok után, hogy ilyen szépen megbizonyosodtunk a Fuel Shark (vagy Sharp) Saver képességeiről, valamint a róla készült reklámok valóságtartalmáról, ideje kifejleszteni valamiféle bio-gyanakvásrezonátort a bőrünk alá. Ha legközelebb azt olvassuk, halljuk, milyen remek dolog fényevéssel ellenni, egy hét alatt húsz kilós fogyást ígérő csodakapszulát venni, esetleg őszintének látszó szektás adománygyűjtőknek ajándékozni egész vagyonunkat, emlékezzünk vissza majd a Fuel Shark Saverre. Öt pici elektronikai alkatrész egy plasztikdobozban, tízezer-hatszázért.

Tetszenek-e még bármi hasonló piaci ígéretre azt gondolni, hogy “a fene tudja, talán lehet benne valami”?

Szavazás

Mit gondolsz az üzemanyag-megtakarító csodakütyüről a cikk elolvasása után?

Kérjük várjon ... Kérjük várjon ...


Kíváncsi vagy a hétvégi tuningshow legszexibb csajaira? Akkor Kattints a képre! 

Lada   Oltári nagy égés Ladával A nap képe: Ragadós rakomány az aszfalton

Kommentek

  • husky

    Az igazi csodakütyü az lenne, ami olyan energiamezőt generál a jármű körül, mintha vákuumba menne! Na az lenne a nagy durranás! Mindjárt eltűnne a teljesítményigény 60 százaléka, amit a légellenállás jelent!

  • v_gabe

    Csak nem közeledik a választás, kedves cikkíró? Ha savanyú a szőlő, egyen talán mást és ne itt ontsa ki keservét. Ez autós oldal, ezt illene tudni. Leginkább Önnek. Ez az ordenáré mélyrepülés idestova jó pár éve tart, nem lesz ennek jó vége.

  • Albert

    Miért kell politizálni ??? Nem autós weblapot olvasok?

  • Kanyaró Malvin

    Igaza van a szerzőnek, látványosan működik a rezsicsökkentés. Kár, hogy 27% az áfa mindenre, de ebből futja a rezsiszolgáltatók kompenzálására. A cikk mesteri, öröm volt nézni, ahogy 155 Ft+ a műanyag ház ára kütyü kileheli bűzös páráját. Ha 15 százalékot hazudnának, még elgondolkodnék rajta, hogy mi van mögötte. Így viszont csak fizikatanáromat idézhetem a bukdácsoló diák ötösre írt felmérője után: aki csal, az legalább legyen szerény.

  • hanyistok

    Jelenleg 14 százalék gondolja erről a szemétről, hogy használ. Miközben látja, hogy mi van a szétszedett cuccban. Kéne egy hard reset a világnak…

  • dokipapa

    Az igazi üzemanyag csökkentés a következő: megfelelő guminyomás, tiszta légszűrő, pontos gyújtás, pontos szelephézag, deffenziv vezetés. Garantáltan működik! Ja és jó motorolaj, adalékok nélkül.

  • Guevara

    Amellett hogy nem működik, a promó szövege még azt a hamis állítást is tartalmazza, hogy elfelejthetük az üzemanyag-áremelkedést, mert ez a csodálatos termék üzemanyagot spórol nekünk. Nos ez akkor lenne igaz, ha a jövőben már egyáltalán nem kellene tankolnunk, addig mindig érezhető lesz.
    Egyébként a vezess.hu részéről elég szánalmas hogy ilyen eszközzel igyekszik “feldobni” a látogatottságot…

  • Guevara

    Egyébiránt a cikk politikai részében igazat kell hogy adjak Rácz úrnak, birkákkal mindent meg lehet csinálni és meg is csinálják.

  • szandreka

    A csalás nem ennél a “csodaszarnál” , bocsánat, szernél kezdődik, hanem annál a weboldalnál, ahol jó pénzért kirakják a hirdetést. Alig telik el pár hónap, s megjelenik egy leleplező cikk – ugyanezen az oldalon, pénzért még anyámat is jeligére. Nos, ki is a szemét???

  • Ragnotti

    szandreka: ezt a szemetet a Google hirdetési rendszerén keresztül promózzák, valószínű ezért kerülhetett erre az oldalra. Érdemes lenne a gyászhírrel reklámozó vacakból is rendelni egyet, hátha ott meg lehet találni a forgalmazót.

  • pasu

    Majdnem minden ok, megvezethető emberek voltak, vannak, lesznek, de miért kell egy autós cikkbe a politikai gondolatait beleszőni a szerzőnek? Ha fentről jött úgy bocs Tamás, ha nem újságírás egyes.

  • tgu.ts

    ” birkákkal mindent meglehet csinálni”
    Az lehet!

    De ettől még nem fogunk egy mocskos gazemberektől hemzsegő bűnszervezetre szavazni, akkor sem ha minden fórum libagágogástól hangos.

    Rácz Úr meg olvasgassa a nagy demokraták programját, ugyanannyit ér mind ez a ratyi szemét.

  • elhasznalof

    Ugye tettetek feljelentést az ügyben? Mert a cikk nagyon “szép” de pont annyit ér önmagában mint a FuelShark.

  • menőmanó

    Rengeteg tájékozatlan megvezetett birka van ebben az országban.
    Csak meg kell nézni a hozzászólásokat.
    Ezeknek gyártják az ehhez hasonló szemetet. Nekik ez is jó. :)

  • ToJoCo

    1. Politikából épp elég volt az elmúlt huszonpár évben, nevezd át a hónlapot, ha nyíltan politizálni akarsz. Semelyik másik autós lap nem csinálja, nagyon frusztrált lehetsz.
    2. Te is megvetted, ő nyert.
    3. A konkurencia (TC) hónapokkal ezelőtt már lecikkezte úgy, hogy értelmesen el volt magyarázva és még csak nem is gazdagította a szélhámosokat.
    4. Aki bedől, meg is érdemli. Hülyékben és alkeszekben van a nagy pénz.
    Maradok tisztelettel: ToJoCo

  • Guillotinee

    ToJoCo!

    Maradjunk annyiban ,hogy láttam már sok anti alkoholistát akik sík hülyék és azt hiszik attól különbek (okosabbak) másoknál,hogy nem isznak alkoholt soha.
    Ők sokkal veszélyesebbek mint az alkoholisták mert az ő lelki állapotuk örök.

    Remélem te nem ilyen vagy!

    Egyébként minden másban igazad van és egyetértek.

  • lez52

    1992-ban SLIDER-2000 nevű svéd gyártású teflon adalékot tettem a 2105-ös Ladába. A gyártó 160.000.-km-t garantált. Akkor ez a 3,5dl-es flakon 3.500.-Ft-ba került. Ebből 1,7dl a motorba,az 1,8dl megfelezve a váltót és a diffit illette. Még van kb.20.000 km és a tapasztalataim rendkívül jók. Igaz 21 évig volt ehhez az üzemanyagcsőre rögzített fényes papír is ami az üzemanyag molekuláris szerkezetét átalakította a hatékonyabb és tisztább működés érdekében. Ma ez már nincs rajta de a teflon a fő szerkezeti elemekben benne van. Amit tudok, hogy az autó télen városban nem kér többet 7,0 l-nél, tavasztól télig elég a 6,2l.Országúton nem kell 40-től váltogatnom, kényelmesen viszi erőlködés nélkül. Olykor az
    engedélyezett határokat is meglátogatjuk,olyan erőben van 29.évesen is mint új korában.A leírtak dokumentált tapasztalatok, barátaim körében látott és tudott dolgok ezek. Az Autóklubban több alkalommal keresték a katalizátort az autóban. A kipufogó végét papírzsebkendővel törölve tiszta marad. Így is lehet tenni a környezetért.

  • lez52

    Dokipapával egyetértek azok is nagyon fontosak és feltétlenül hozzá tar-
    toznak a takarékos és biztonságos vezetéshez. Na meg az is, hogy legyen az embernek valamennyi tapasztalata és érzéke is a vezetéshez nem utolsó sorban. Azt gondolom, hogy a hozzászólások egy részének hangulata a közlekedési morálunkat is híven tükrözi. Sokkal több türelem és odafigyelés kell a közlekedésben, ez nem erősport. A közúton semmi féle képpen nem az. Bízom abba, hogy eljön hamarosan az az idő is
    amikor jobban figyelünk egymásra. Nem értem mi a fantázia a Tv híradók azon riportjaiban ami balesetekről szól.Ez valakiknek tragédia lehet.

  • HERCULES

    Ekkora faszságot! :D Tényleg ennyire hülyék az emberek, hogy ezt megveszik…? A szivargyújtónak, mi köze van az autó fogyasztásához? Max. annyi, hogy ha bedugjuk a szivargyújtóba, az a pár milliwatt, amit fogyaszt az áramból, azt általában a generátor leveszi a motor teljesítményéből, de ez annyira kevés, hogy szinte mérhetetlen, arról nem beszélve, hogy ezzel is nem, hogy nem kevesebb, de még több a fogyasztása az autónak..

  • HERCULES

    Ja! Még valami eszembe jutott! :D Lehet abban valami (de ez csak egyszeri tankolásra igaz), hogy van üzemanyag fogyasztás csökkentő hatása a szrnak..! Ez abban nyilvánul meg, hogy a hülye paraszt megveszi 10.700 Ft-ért, amit nem üzemanyagra, hanem erre a szarra költ, ezért azt az üzemanyagot amit nem vesz meg e miatt, nem is fogja elfogyasztani az autó..! Jogilag, támadhatatlan! Nem igaz? :D

  • lalipapa

    Az én üzemanyag csökkentő módszerem kevésbé innovatív, minden típusra érvényes, semmit nem kell sehová bedugni, mint a Fuel Sharp/k/ Saver esetében, sőt nem is ilyen flancos nevű, hanem egyszerűen csak “Nelagar!”-nak nevezném (“Nem elhagyni a garázst!”) Így is bele szoktam ülni az autómba hetente 1-2 alkalommal, azért is hogy a kettönk közti már-már intimnek nevezhető kapcsolat megmaradjon, de nem indítom be, és elképzelem milyen jó helyeken járok, mindenkit leelőzök.
    Amikor a benzin 430 fölé megy, akkor már csak hetente egyszer engedhetem meg magamnak, hogy beleüljek, sajnos kevés a nyugdíjam.

  • remete66

    Miért nem ezt a szemétládát bünteti meg a FOGYASZTÓVÉDELEM pár tizmillióra, miért azt a vidéki nénit aki felhoz a piacra 30 FRISSTOJÁST, és pecsét nélkül árulja???!!!! Mert az attól még friss tojás !!!!!!!!!!!!!!!!

  • Iceman.

    HERCULES, hát persze, hogy vannak. Mindig elfelejtitek a lélektani hatást. Apám az összes bogyót, löttyöt, zselét, mágnest, hidrogén fluxus kondenzátort ráaggatja az egyébként 20 millás kocsijára úgy, hogy a jövedelmének szerintem 5%-át sem teszi ki az üzemanyag és ennél az összegnél jelentősen nagyobb az autója értékvesztése. Igaz ezt a szutykot soha nem építené be, mert ‘túl olcsó’, hogy működjön…

    Ez nem indokolható racionálisan, ő mégis esküszik, hogy amióta a legutolsó löttyöt beborította az a8-ba fél litert csökkent a fogyasztása.

    Már letettem arról, hogy lebeszéljem erről.

  • Iceman.

    remete66,

    Miért nem bünteti a jósokat és boszorkányokat? A látókat és varázslókat?

    Mert senkit sem érdekel. Az emberi hülyeségre csak tüneti kezelés, ha elveszed tőle a játékát…

F1: A Mercedes már Verstappennel cicázik

Nico Rosberg visszavonulásának bejelentése után pár órával a Mercedes-csapat már a Red Bull-os Max Verstappennel évődött a Twitteren az üresedés betöltéséről.

F1: A legjobb mém Rosberg visszavonulására

Ki lesz az utód? Fernando Alonso? Sebastian Vettel? Pascal Wehrlein?

F1: Ecclestone ledöbbent Rosbergtől, Alonsót akarja helyette

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-t ugyanúgy derült égből villámcsapásként érte a világbajnok Nico Rosberg visszavonulása, mint bárki mást, de máris tudja, kit kellene a helyére ültetni a Mercedesnél.

F1: Hamiltont nem lepte meg Rosberg visszavonulása

Lewis Hamilton azt állítja, számára nem volt meglepetés csapattársa, a friss világbajnok Nico Rosberg mai bejelentése. A Mercedes angol pilótája a pótlásába nem szól majd bele.

Beültünk az új Ford Fiestába

Nagyobb külső, modernebb belső, fejlettebb technológia, de ezzel párhuzamosan várhatóan magasabb ár jellemzi majd a 2017 nyarán, Magyarországon is bemutatkozó új Ford Fiestát. Üléspróbát vettünk a B szegmens európai kedvencében.

F1: Ecclestone gyáva változtatni a versenyeken

Bernie Ecclestone az, aki ellenzi a radikális változásokat a Forma-1-ben, a hétvégék átalakítása sem az ő ötlete volt.

F1: Ki ülhet Rosberg helyére a Mercedesnél?

A Mercedes hétfőn nekilát, hogy megtalálja a visszavonulását meglepetésszerűen bejelentő világbajnok, Nico Rosberg utódját. Elcsábítják Alonsót vagy Vettelt? Pascal Wehrleinból csinálnak másodhegedűst?

F1: A Red Bull esélyes mindkét vb-címre

Helmut Marko, a Red Bull sportigazgatója úgy érzi, hogy a csapata mindkét vb-címre esélyes jövőre.

F1: Kiszáll a világbajnok, Nico Rosberg visszavonul!

Óriási meglepetés: a friss Forma-1-es világbajnok Nico Rosberg bejelentette, hogy kiszáll a száguldó cirkuszból. Elért a csúcsra, ennyi elég volt.

Filmbe illő balesetet okozott a féktelen kamion

Elromlott fék miatt tarolt mindent, ami az útjába került ennek a kamionnak.

70 év után leltek rá ezekre az autókra

Kőbánya mélyén rejtették el ezeket az autókat a németek elől, egy belga tesitanár fedezte fel újra az elfeledett múltat.

Két hét múlva kész az első 2017-es Forma-1-es

A Sauber-csapat nem lazsál, elvileg már két hét múlva összerakják a 2017-re szánt versenyautójukat.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.