Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett

Reméljük, hogy komoly, mert viccnek nagyon rossz

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2015.12.04. 09.15

Futótűzként terjed a Facebookon a nemrég átadott körmendi kerékpárút fotója, amit maximálisan megértünk. Mindjárt meglátod, miért.

A fotót a Szombathelyi Biciklisek klubja Feacebook-csoportban találtuk, és újra meg újra meg kell néznünk, mert egyelőre nem nagyon hisszük el, amit látunk. Ilyen van?

Engedjétek meg, hogy négy giffel reagáljunk:
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 1
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 2
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 3
Körmenden átadták a bringautat, ami kalandpark lett 4
Értem én, hogy kocsibehajtókkal tűzdelt a szakasz, de ezt így kell? Nem vagyok kerékpárútügyi szakértő, de vannak kétségeim. Tervek vajon készültek, vagy csak beöntötték az aszfaltot, elsimították, és kész?
Egyébként nem mindenkit zavar a dolog, vannak pozitív visszajelzések, szóval ha a lakosság boldog, mi is azok vagyunk: 
“Szerintem arra amire csinálták tökéletesen megfelel, a munkások ki tudnak menni dolgozni, meg a szomszéd faluból is be lehet jutni a városba, azt nem mondom hogy 40-el kényelmes, de közlekedni jó.”

“Körmendi vagyok, ma reggel is erre futottam. Persze, elsőre vicces. De feltettem a kérdést magamnak, hogy vajon a szintkülönbséget hogyan oldottam volna meg és sajnos nekem sem jutott jobb az eszembe. Inkább hálás vagyok érte, hogy most már erre is járhatok az országútival és nem botlok meg futás közben a kátyúkban.”

“Nincs ezzel baj, ha jelzik a bukkanót és kiírják, hogy ? % emelkedő :) ” 

“Ahogy elnézem esőben lehet rajta vízibiciklizni is”

És végül a legnagyobb igazság: “Szerintem ezen senki nem fog biciklizni, hanem a mellette lévő járdát. Kvázi nem volt értelme.”

A hozzászólások között találtuk még egy érdekességet, Tatáról. Az akadály állítólag az autósok ellen készült, akik előszeretettel használták a bringások aszfaltcsíkját.

Kommentek

  • szaboata

    Biztos unijós pénzből csinálták,közbeszerzéssel.Ott meg minden baromságot meg lehet csinálni,mondván,ennyire futotta.Csak a funkcionalitást nem nézi senki.Ismerős…

    A bicikli utat lezáró sorompó ismerős,sok helyen láttam.Szerintem jó.

  • Kempelen.

    Norti ez tényleg vicces. Engem mégis érdekelne, hogy te vagy az összes kritizáló, pl. a szerencsétlen szaboata itt alattam, hogy csinálta volna meg?
    Én úgy, hogy a kerítéshez közelebb eső, viszonylag simább részen jelölöm ki. vagy úgy nem adta volna ki a cikk? Az egyébként jópofa gif-eket akkor is ellőhetted volna.

    Ti meg ismét csak fikáztok Igaz szaboata?

  • m.marton

    Én úgy csináltam volna, hogy az úttestet szélesítettem volna ki + 1 méterrel, és azon lett volna a bicikliút. De szerintem így is jó, engem nem zavarna, a gyerekek pedig még élvezni is fogják :)

  • DTF

    KAi ezt tervezte, kivitelezte és engdeélyeztett az beteg. jobb szó nincsen rá. persze ebben a formában máshogy nem lehet megoldani, de amit m.marton ert ez egy egymnilliószor jobb megoldás mint ez a fos…
    ez iylen ülj le egyes, még lehetéág nincs javítsára…

  • brueni

    Azért minden fikázást mellőzve, van itt szakmai hiba bőven

  • brueni

    Két kihajtó között gyönyörűen meg fog állni a hó, a víz, majd a jég, merthogy vízelvezetés az nincs. Ez mondjuk eső után még izgalmasabbá teszi a szakaszt.
    Az autós forgalomhoz is kellenek kresz táblák, hiszen bármelyik oldalról hajt át az autós a kerékpárúton, elsőbbséget kell adnia. Kérdés, hogy melyik autós fog a bringaút előtt megállni, mielőtt kihajt a forgalomba, vagy inkább megáll a bukkanón, és a bringást is megállásra készteti ezzel.
    Én sem vagyok szakértő, örülök minden méternyi bringaútnak, de itt látszik, hogy egy elkapkodott, átgondolt terv nélküli, csapjukössze kivitelezésről van szó. Bizonyítja ezt az a vékony kopóréteg is, ami minden gödröt, kavicsot, fűszálat láttatni enged az új

  • brueni

    út alatt.

  • brueni

    bocs, nem értem miért törte szét ennyi felé az üzenetet :)

  • szaboata

    Kempelen
    Ezt a zseneális ötletet melyik foteledben ülve agyaltad ki? TAlán vettél egy újat,mert eddig csupán pszichikai töltetű önerősítő személyeskedéseket olvashattunk tőled.
    A bátor nyuszi…,

  • tdr

    Értem én hogy nem jó…csak kb a bicajosoknak semmi nem jó BÁRMILYEN is lene az!!….Érdekes felfogásuk van…pedig ingyé használják és építik nekik.Qurva hisztisek és követelőzöek az utóbbi időben.És igen az uniósból jó sokat elkel tenni zsebre;-)

  • kawaninja

    kár, hogy a táblát nem lehet látni, de ez kifejezetten nőknek készült.
    az utcában nyílt is egy biciklis bolt, ahol mindenféle kiegészítőket lehet venni a nyereg helyére.

  • menőmanó

    Akik ebben részt vettek, azokra komoly munkát nem szabad bízni.
    Ez ránézésre is komolytalan.
    El tudom képzelni, hogy az a néhány eszetlen, tehetségtelen balfék gondolkodik gondolkodik a megoldáson, aztán kiötlik ezt a baromságot.
    Nagy valószínűséggel valami abszolút dilettáns haverok és cimborák nyerték meg a munkát szokás szerint. :)
    Csak mellékesen jegyzem meg, hogyha már ilyen közel vannak a behajtók, akkor miért nem kötötték össze az összeset kispórolva a hirtelen szintváltásokat.
    A kezdő és lezáró lejtőt pedig hosszabban elnyújtva egész kulturáltan meg lehetett volna oldani.

  • nap

    Ismét bizonyítást nyert, hogy a bicikliutat hazánkban az autósoknak építik.
    Ja, és az elkövetőket most sem vonják felelősségre.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.