Na, mennyit tekernek a közbringákkal a magyarok?

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.11.05. 17.00

Napi több ezer bérléssel működik a MOL Bubi, a közbringarendszer így már elérte az egymilliomodik használatot. Szép számok következnek.

Túl van az egymilliomodik bérlésen a MOL Bubi. Ennek kapcsán számos adatot megosztott a működtető budapesti Közlekedési Központ a több mint egy éve működő fővárosi közbringarendszerről.

Az indulásától idén október végéig az átlagos napi bérlésszám 2021 volt, de az áprilistól szeptemberig tartó főszezonban átlagosan 3167 bringát béreltek naponta.

A felhasználási adatokat elemezve látható, hogy a rendszeres, bérlettel rendelkező felhasználók többsége hetente többször használja a zöld bringákat. Mivel egy regisztrációval egyszerre akár 4 kerékpárt is lehet bérelni egy időben, így a regisztráltak számánál vélhetően sokkal több ember használja rendszeresen a szolgáltatást. A MOL Bubi használói eddig összesen közel kétmillió kilométert tettek meg az almazöld bringákkal.

A bérlések során jellemzően a félórás díjmentes időintervallumon belül használják a kerékpárokat, átlagosan negyed óráig.A legnépszerűbb gyűjtőállomások a Margitsziget (16 251 bérlés), a Kálvin tér (14 280 bérlés), az Erzsébet tér (13 907 bérlés), a Városháza Park (12 519 bérlés), és a Fővám tér (12 348 bérlés) voltak.

Összesen 98 gyűjtőállomás, 2159 dokkolóállás és 1150 kerékpár várja a közbringarendszer használóit. Egy gyűjtőállomás magántőke bevonásával, a Futureal Csoport támogatásával épült a Corvin sétányon. Névadó szponzorként a MOL évi 122 millió forinttal támogatja a rendszer működését.

 

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

F1: Ilyen lehet a narancsszínű McLaren

Egyre valószínűbbnek tűnik, hogy Ron Dennis eltávolítása után a McLaren régi-új színt ad az autójának, visszatér a narancs. Egy grafikus már meg is álmodta, milyen lehet Alonso új autója.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

F1: Helyet találtak a Red Bull-ifjoncnak

Bár Forma-1-es lehetőséget nem kapott a Red Bulltól, versenyülést azért szeretek a GP2 tavalyi bajnokának, Pierre Gaslynak 2017-re. Japánban folytatja.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

F1: Hondára vált a Sauber?

Német sajtóértesülés szerint a Sauber-csapat 2018-ra a Honda erőforrásaira válthat.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

F1: Alonso nem fél a szuperújonctól

A McLarennél idén bemutatkozik a GP2-t 2015-ben sosem látott fölénnyel megnyerő Stoffel Vandoorne. Fernando Alonso elismeri a képességeit, de nem tart az ifjonctól.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.