Így száguldoznak a gátlástalan bringások Budapesten

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2015.10.14. 10.45

Egy fővárosi kerékpáros csapat videóra vette, hogyan is közlekednek Budapesten, miként szegik meg sorra a szabályokat.

Srácok, szerintetek gátlástalanul áthajtani a piroson, gyalogosok között száguldozni a zebrán, az menő? Vagy balesetveszélyes helyzetet okozni azzal, hogy bevágtok az autók elé, esetleg közöttük cikáztok? El kell áruljuk, hogy nem, sőt szabálytalan is.
Habár a bringázáshoz sajnos nem kell KRESZ-vizsgát tenni, ettől még a szabályok mindenkire vonatkoznak. Hahó! 
Csak az, hogy áthajtanak a piroson kapásból 50 ezer forintos büntetést ér, és a két videó alatt simán összeszedhettek volna olyan egymillió forintnyi büntit, és akkor a többi szabálysértésről még nem is beszéltünk.
Félreértés ne essen, mi nem a bringások ellen vagyunk, sőt annak örülnénk a legjobban, ha minél többen így közlekednének a fővárosban, persze a szabályokat betartva és senkit nem veszélyeztetve. Hiszen ez nemcsak a tüdőnknek és az ózonpajzsnak, de az idegrendszerünknek is jót tenne. 
Van néhány kollégánk, akik rendszeresen kerékpárral járnak dolgozni, ha épp nem tesztautóban ülnek. És szabadidőnkben is szívesen tekerünk, évente legalább kétszer megkerüljük a Balatont.

Kommentek

  • Pistabátyám

    Egyenes következménye a KRESZ sorozatos fellazításainak!

  • cuebler

    igazi gumicsont a sok antibiciklistának.
    ezek a kretének felb****ák a gopro-t és a muri kedvéért csinálják, amit csinálnak. ugyanilyen autós videókkal tele van a youtube, szóval a kerékpáros semmivel sem jobb/rosszabb, mindig egyénileg dől el.
    csak a vitaindítás előtt jegyeztem volna meg :-)

  • ktoni

    Az utca nem játék. Bringákra is kéne azonosító.

  • DTF

    vannak olyna helyzetek, amikor cégül is átmehet a bringás a pioroson, pl ha jobbról nem jön forghalom, mert úg yis jobbra tart… de iylkn nincsen úh meg kéne állniu.
    multkor én álltam lesőként a lámpánál, mellettem egy rendőautó. (heéyszní. szépvölgyi úti hév megálló, árpád fejedem és szépvölygi út kerzsztezdőlse, a margit hd itánxába) jön abringás és simán átment apiroson, majd le bala a rkapart felé. a rendőr meg sem moccant, pedig elég durva szabálytalanság volt.

  • DTF

    illnakovacs: nem az a lenyg h hogyan irsz hanem h mit :D en igy tudok irni, lehet nhezen llvasthato de kikovetkezteto. Agytorna.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.