Autós köpte le a bringást Budapesten

Szerző: Vezess.hu levél küldés 
Dátum: 2015.09.08. 12.30

Újabb fejezet az autós-kerékpáros együttélés végtelen regényében. Most nem is egy sofőr, hanem annak utasa volt kegyetlenül bunkó.

SanskritFritz nem ismeretlen a mindent rögzítő, kerékpárosok jogaiért kiálló körökben. Ő volt az, akit elsodort egy BKV-busz, és korlátra zuhanva súlyos sérüléseket szenvedett (akkor hét bordája törött, sokáig kórházban volt, a sofőrt kirúgták).

Szerencsére most nem sérült meg senki, de valahogy neki mindig kijutnak a konfliktust kereső autósok. Vagy ő áll bele a kelleténél jobban a történetbe, ezt mindenki döntse el maga. 
A mai eset tömören. A Renault közel haladt el, a bringás felháborodott, az utas köpött, állás közben vita, végül csikkdobás.

Kommentek

  • imi001

    Látom ez a szarházi azért járja a várost hogy provokáljon mindenkit aki nem kerékpárral közlekedik Remélem egyszer összefutok vele .

  • Kosken

    Mondjuk, ha nem az út, illetve a sáv közepén tekerne, akkor nem mennének hozzá ilyen közel az autók.

  • vaLacky

    Sajnálatosak az ilyen esetek, tisztelnünk kellene egymást, nem köpködni.

  • hova

    A jobbra tartást kellett volna követnie, talán ez nem jött volna össze. De sajnos! egy hétköznapi eset.

  • apoa

    imi001: egyik akciójánál ki fog nyiffanni. A buszos esetnél majdnem összehozta

  • togeri

    Ez a bringás beszél hogy nem ismered a kreszt? Ő nem ismeri. Sőt a legtöbb biciklis nem ismeri főként a jobb kéz szabályt. Többször volt konfliktus belőle és még nekik áll feljebb.

  • pqowieurzt

    jellemző a kommentelők szellemi színvonalára, hogy szerintük nem azzal van a baj, aki köpköd…

    dehát nyilván ők is ahhoz a szociokulturális csoporthoz tartoznak ahol ez elfogadott.

  • DTF

    1. Aki kop a nagyobb paraszt mint a bringas, ez egyertelmu.
    2. A srac dieekt az ut kozepen megy, nem segiti igy az autok kozlekedeset.

    Sajnos meg mindig sok a karhelzest vagy a jobbkezszabalyt leszaro bringas, es hanrajuk dudalsz akkor meg neki all feljebb…

  • pqowieurzt

    milyen jobbkézszabályt szart itt le a bringás?

    Felhívnám minden kedves kreszprofesszor figyelmét, hogy néhány éve megváltozott a kresz és már nem kötelező szorosan az út szélén haladni kerékpárral.

    Ha az előtted levő autó “feltart” (a köpködő autóját is inkább a többi autó tartja fel, nem a bringás) akkor őt is köpködöd, vagy az csak a kerékpárosnak jár?

  • atomboy

    Azoktol kerdeznem, akik kifogasoljak azt, hogy sav kozepen tekerjen, toluk kerdeznem: Megis hol menjen? A macskakovel diszitett kijelolt parkolon? Nem csak az a baj, hogy kenyelmetlen, de veszelyes is nagyobb sebessegen haladva. Meg valahogy at kellene mennie a utkeresztezodeseknel levo zoldteruleten is.
    Arrol nem is beszelve, hogy akad parhuzamos parkolohely is (pl 0:53-tol), ahol ajtoveszely miatt megintcsak sav kozepen lehet haladni. Ne gyertek a tukorrel, mert van, aki meg egy nyomorult buszt se kepes eszrevenni, mint ahogy ezen a videomon lathato: https://www.youtube.com/watch?v=VUhdHevzNZk
    Szoval a srac jol csinalta, en is ugy tettem volna.
    Nem a kerekparosok hibaja, hogy szukosek az utcak, megintcsak nem ok tehetnek a villamospalyat vedo kocicikrol. Kerekparosok helyett inkabb a tervezoket, a megrendeloket es kivitelezoket kellene szidni…
    Eleg veszelyes tud lenni, ha nincs kello oldaltavolsag, ugyhogy, a rosszul kialakitott infrastruktura miatt illene az embereknek turelemmel lenni egymassal, es nem eroszakosan, minden aron elozni.

  • Hawaii-

    Azért még bőven lett volna hova jobbra húzódni, függetlenül attól, mit enged meg, vagy ír elő a KRESZ (a videó másik felében, a lámpa után már sikerült is). Mondom ezt aktív kerékpárosként, aki sokat teker városban is.

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Nissan GT-R Track Edition: Köztes megoldás

A Nissan GT-R Track Edition a Nismo adottságait párosítja kisebb motorteljesítménnyel; a modell új piacra lépése jó apropó, hogy ismét elcsámcsogjunk részletein.

Tipikus példája a “megkímélt BMW, nyugdíjas orvostól eladó” hirdetésnek

Látszólag nem lett baja az autónak, de xDrive ide vagy oda, ezt akkor sem erre találták ki. Ez kínzás.

F1: Alonso így izmozott Hamiltonnak

Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj előtt még egészen jó kedvében volt.

F1: A Mercedes orrára koppintottak

A nemzetközi sportsajtó Sebastian Vettel és a Ferrari sikerétől hangos a Forma-1-es idénynyitó, a melbourne-i Ausztrál Nagydíj másnapján.

F1: A McLaren kikéri magának a mercis pletykát

A McLaren szerint szó sincs arról, hogy a csapat fontolgatná a Honda kipöckölését a versenyképesebb Mercedes-motorért cserébe.

Tanult hibájából a Mazda

A CX-5 második generációjára helyretette az elsőnél elkövetett tévedését a Mazda. És még persze sok mást is.

F1: Räikkönen nem bírja a tempót?

Kimi Räikkönen nem volt igazán versenyképes az Ausztrál Nagydíjon, a Ferrarinál többet várnak tőle, de vajon képes lesz-e hozni?

F1: Az újonc is beszólt a McLarennek

Fernando Alonso után újonc csapattársa, Stoffel Vandoorne is azt nyilatkozta, hogy a McLaren-Hondáé a leglassabb autó a mezőnyben.

Tarlós István felébredt a kómából

A magyar közlekedési szankcionálás rendszere (magyarul: a büntetések) kilenc éve romlott el teljesen, amikor még Gyurcsány kormánya kitalálta az objektív felelősség nevű baromságot. Tarlós hol volt eddig, hogy ezt csak most vette észre?

Ismét csökken az üzemanyag ára

Szerdán folytatódik az üzemanyag árának csökkenése, ezúttal a gázolaj lesz olcsóbb.

Darth Vader egyszerűen kamionná vált

Egy dizájner olyan Kamazt gondolt ki, melyre legszívesebben már most felülnénk, mert ötvözi a versenykamionokat és az űrhajókat.

F1: Hamilton nagyon ráizgult az idei szezonra

Lewis Hamilton az idénynyitó Ausztrál Nagydíj után úgy fogalmazott, hogy az idei szezonban a legjobbak csapnak össze a vb-címért.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.