Autós rángatott bringást Budapesten

Lökdösődés a villamossíneken

Szerző: Kovács Miklós levél küldés 
Dátum: 2014.09.12. 14.45

Vajon melyik félnek volt igaza? A zebrán kerékpározónak, vagy a zebrára beeső autósnak?

Vajon melyik félnek volt igaza? A zebrán kerékpározónak, vagy a zebrára beeső autósnak?

Az eset Budapest XI. kerületében történt, a Fehérvári út és az Etele út kereszteződésénél, ahol akkor épp jelentős forgalmi káosszal küzdöttek a közlekedők az 1-es villamos pályájának meghosszabbítása miatt. Konkrétan a Hengermalom útra nem lehet behajtani a Fehérvári útról, csak a tömegközlekedésnek és az építési forgalomnak.

Az autós nem adott elsőbbséget a szemből jövő busznak, ezért a gyalogosok közé kellett tolnia a kocsi orrát, hogy elférjen mögötte a busz. Erre rágott be a zebrán szintén szabálytalanul átkerekező kerékpáros, és kreált tökéletesen felesleges kakaskodást, aminek csak az induló villamos vetett véget.


A videót az e-tanu.blog.hu oldalán találtuk, és ami az esetnél is érdekesebb, az a kommentfolyam tökéletesen kiismerhető alakulása.

Természetesen akadt olyan bringás, aki egyből azzal indított, hogy semmi sem tiltja a zebrán átkelést. Ami történetesen igaz, átkelni át lehet!

A “kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia”. Világos, zebrán átbiciklizve egyáltalán nincs elsőbbsége a bringásnak, mert nagyjából annyi keresnivalója van ott, mint egy hóekés Kraznak.

Ennek ellenére ha a váratlanul az útra ugrató bringást elcsapja az autós, akkor a közösségi oldalak rögvest tele vannak a sofőr nyilvános felnégyelését követelő bejegyzésekkel, hozzászólásokkal. “írtuk korábban a kerékpáros KRESZ szabályokkal foglalkozó cikkünkben.

Ezt követően beindult a szabályok értelmezése.

Bringavédő

“A bicajosnak volt elsőbbsége, ha gyalog megy ha nem. Akik a zebrán mennek át és ha nekik zöld akkor a kresz szerint a kanyarodó autónak el kell engednie őket. Ha ezt nem tette volna meg az autós és ezt sérelmezte a kerékpáros akkor az autós volt szabálytalan és szerintem itt ez történt.?”

Érthető érv, amivel lehetne vitatkozni, de ilyenkor jön általában egy hegyitroll, és robbantja a bunkóbombát.

Hegyi troll

“Az is egy kibsztt nagy suttyó, aki bepofázik az embernek, ráüt a kocsijára, aztán féreg módjára gyorsan eliszkol.”

Majd amikor már mindenki egymás torkának esett, jön a kívülálló buddhista hippi, és megmondja a tutit.

Buddhista hippi

“Autóval nem nyomulunk a zebrára (gondolom a nagy érkezési sebesség , illetve az hogy ráért a kocsi eleje a zebrára volt a gond ), kerékpárt pedig toljuk ugyebár . Két kretén egymásra talált.”

Esőben is lehet ám bringázni. Ha kíváncsi vagy a trükkökre, akkor kattints  a képre és olvasd el a Vezess.hu cikkét a témáról!
Autós rángatott bringást Budapesten 1

Kommentek

Bicikli 11 millióért, nooormális?!

A jacht után most itt a Bugatti-kétkerekű: a PG bringája műszakilag is odateszi magát, de 39 ezer dolláros ára azért így is magas.

Városban száguldozó kretének rontják a BMW-sek jó hírét

Az ilyen videók miatt romlik a bajor márka tulajdonosainak megítélése, mert ez már nem a használja-e az indexet szint. Ez közveszélyes szórakozás.

Magyarországon épít szupertöltőt a Tesla

Nagyszabású töltőinfrastruktúra-fejlesztést jelentett be a Tesla. Az akciónak van hazai vonatkozása is.

F1: Szocsiban talán már célba ér Alonso

A Honda a hétvégén következő Orosz Nagydíjra megbízhatósági javításokat visz, a múlt heti teszt után bizakodnak a McLarennél.

Teniszpályára skiccelték fel a luxuskombit

Wimbledon makulátlan gyepébe nem vandálok, hanem maguk a pályagondozók rajzolták bele a Jaguar XF Sportbrake prémium kombi körvonalait.

Felhők közé emel a magyar Trabant motor, és ez nem vicc

Magyarországon az épülő szocializmus találkozása a repülési vággyal érdekes szerkezeteket szült, a felhők közé vágyóknak köszönhetünk egy különleges Trabant motort, ami képes volt embereket égbe emelni.

Három lány egészen intim viszonyba került az új Suzukival

Az új Suzuki Ignist főleg a fiataloknak szánja a japán gyártó, közülük is a női vásárlókat fogták leginkább célkeresztbe. Nekünk sem kellett több: megkértünk három fiatal hölgyet, hogy szedjék ízekre az Ignist.

A Toyota felszámolja a közlekedési dugókat

Sikerrel zárult a Toyota Mobilitási Alapítvány (TMF) thaiföldi projektje, amelynek elsődleges célja a hatmilliós Bangkok utcáin gyakran tapasztalható közlekedési dugók enyhítése volt.

F1: Mégsem nyúlnak a DRS-zónákhoz

Bár az előzések száma jelentősen csökkent a Forma-1-ben 2016-hoz képest, a Nemzetközi Automobil Szövetség úgy döntött, nem módosít a DRS-zónákon.

Kereszteződésben ennél zseniálisabb dolgot még nem láttunk

Nem tudsz kihajtani a keresztező forgalom miatt, és senki nem enged ki? Van egy megoldás!

Na, hány km új autópálya épül 100 milliárdból?

Az M4 Berettyóújfalu és Nagykereki közti szakaszának első üzeméhez hasonlóan a másodikat is a Duna Aszfalt és a Hódút építheti meg, ezúttal az A-Híd Zrt.-vel együtt.

F1: Napokon belül bejelenthetik a Sauber-Hondát

Ahogy közeleg a határidő, egyre erősebbek a Saubert a Hondával összekapcsoló hírek. Jövőre már két csapatnak szállíthat a japán gyártó.

Fontos változásokra készülhetnek az autósok

Változnak a műszaki vizsgát érintő szabályok és a jogosítvánnyal kapcsolatos rendelkezések.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.