Bringa, autós tulajdonságokkal

Szerző: Erdős Norti levél küldés 
Dátum: 2014.05.08. 15.45

Navigál és a holtteret is figyeli a szuperkönnyű kétkeretű, amit az emberi csontozat ihletett.

Nem tudom, készült-e felmérés arról, hogy mekkora igény van egy olyan bringára, amin autós technológiákat alkalmaznak, mindenesetre elkészült a kétkerekű, amit akár okosbringának is nevezhetünk. 
A Vanhawks Valour kerékpár forradalmi újdonságai közé tartozik a holttérfigyelő rendszer, így mikor autó közelít hozzánk, elkezd rezegni a kormány. De akár a telefonunkkal is összekapcsolhatjuk a bringa “agyát”, ami nem csak részletes diagnosztikát vezet a megtett útvonalról és a közben elégetett kalóriáról, hanem az  okoskészülékünkön beállított navigációt a kormányra helyezett LED-ek segítségével közli velünk. 
Azon az oldalon villannak fel a lámpák, amerre kanyarodnunk kell. De úgy érzem, ez videó segítségivel könnyebben szemléltethető. 
Ez még semmi, ugyanis a Valour  folyamatosan gyűjtögeti az információkat a forgalomról, az út minőségéről, az emelkedőkről és a bicikliutakról is, így ezek alapján később saját útvonaltervet javasol számunkra. 
A vázat az emberi csontról mintáztak, ennek okán igen strapabíró, a szénszálas anyagoknak köszönhetően pedig alig nyom többet 7 kilogrammnál. A tervezésnél odafigyeltek, hogy ne csak erős és könnyű legyen, hanem kényelmes is, állítólag a Vanhawks Valour kevésbé terheli a nyakat és a hátat, mint “hagyományos” társai.
Ahhoz képest, hogy mennyi mindent nyújt nekünk ez a bringa, az ára egész tűrhető, 1000-1200 dollárt kicsengetve (kb. 240 ezer forint) bárki hazavihet egyet a nappaliba. Ezt azért kár lenne a garázsban, vagy a pincében dugdosni.

Kommentek

F1: A Williams hibákat vár az újonctól

A Williamsnél fel vannak készülve rá, hogy a jövőre bemutatkozó 18 éves versenyzőjük, Lance Stroll bukdácsol majd a Forma-1-ben.

Szebb, jobb Daciák jönnek

Közepes erejű ráncfelvarráson esett át jó néhány Dacia-modell. A szokásos plasztikázáson kívül új motor és automatikus váltó is érkezett a frissítéssel.

Ennyivel lesz gyorsabb az F1 jövőre

Valtteri Bottas, a Williams pilótája szerint a 2017-es autókkal kettő-öt másodperccel javulhatnak a köridők az idei szezonhoz képest. Max Verstappen nagyobb fizikai megterhelést vár.

Csak a baj van a szigorúbb fogyasztási tesztekkel

Az emissziós tesztekkel szemben támasztott követelmények szigorításának lassított ütemezését kéri az Európai Bizottságtól az európai autógyártók szakmai képviseleti szervezete, az ACEA.

Elektromos LiAZ-t tesztelnek Moszkvában

Bár Oroszország hatalmas gázkészleten csücsül, egyre több elektromos autóbusz prototípusa nő ki a földből. A legújabbhoz a Siemens szállított eszközöket.

F1: A Merci hibázott, amikor rászólt Hamiltonra

Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke egy interjúban azt mondta, hogy rossz döntést hozott az alakulat, amikor a szezonzáró Abu-dzabi Nagydíjon gyorsításra kérte Lewis Hamiltont.

Kocsisor, ami Budapesttől a Balatonig ér

Ha egymás mögé állítanánk a 15 ezer autót, akkor a kocsisor Budapest határától majdnem a Balatonig érne – márpedig idén a Ford várhatóan ennyi járművet ad el Magyarországon.

F1: Alonso nem megy a Mercedeshez

Fernando Alonso felfedezője, menedzsere, “második apja”, Flavio Briatore azt állítja, hogy a spanyol biztosan nem megy a Mercedeshez 2017-re, tiszteletben tartják a mclarenes szerződést.

Leszavazhatják a Forma-1 megvásárlását?

A Forma-1 új tulajdonosaként emlegetett Liberty Media akár még ki is hátrálhat az üzletből, csak januárban szavaznak róla, hogy végigvigyék-e a felvásárlást.

F1: A McLarennek jövőre sem lesz főszponzora

A McLaren új főnöke, Zak Brown 2018-ra célozza az új névadó szponzor megszerzését. Nem lesz könnyű.

Így kell móresre tanítani a pofátlan porschést

Egy újabb közlekedő, akinek drágább az ideje, mint a többi autósé. Rutinosan előzte a sort, de most nem jött ki a lépés, mehetett vissza a startvonalra.

F1: Tízmilliárdos bukás az Osztrák Nagydíj

A Red Bull több tízmillió eurót veszített már a két évvel ezelőtt feltámasztott Osztrák Nagydíjon. Meddig nyelik le a veszteséget?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.